جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس و دیگر برندها باید به شکلی انجام شود که رد چسب روی بدنه دستگاه باقی نماند. به همین دلیل هم هرگونه اقدام برای ترمیم قاب لپ تاپ asus باید در محیط تخصصی و با استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه انجام شود. ما در این مقاله، نکاتی را در مورد نحوه ترمیم قاب و تعویض آن به شما آموزش می دهیم.

اما با توجه به ارتباط این بخش با نمایشگر و حساسیت های موجود، بهتر است برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید. تکنسین های مجرب تعمیر لپ تاپ نمایندگی ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، تخصصی ترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهند.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم  وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد.

توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

چه موقع باید اقدام به تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس کنیم؟

فرقی ندارد که لپ تاپ شما از چه برندی است؛ در هر صورت اگر متوجه شدید که درب آن سفت و یا بیش از حد شل شده است، باید به فکر ترمیم قاب باشید. هنگام شکستن یا ترک خوردن این بخش هم باید هرچه زودتر برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس اقدام کنید. تداوم این وضعیت خطراتی را برای ال سی دی ایجاد می کند و ریسک آسیب دیدگی آن را افزایش می دهد. البته همیشه امکان ترمیم قاب وجود ندارد. گاهی میزان شکستگی و آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای است که عملا نمی توان آن را ترمیم کرد و راهی جز تعویض قاب وجود ندارد.

روش های تعمیر قاب لپ تاپ asus

یکی از رایج ترین روش ها برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس و دیگر برندها چسباندن بخش های شکسته یا ترک خورده این قطعه است. این کار نکات و ایراداتی دارد. نکته این که باید حتما از چسب های مخصوصی استفاده شود تا رد آن روی بدنه لپ تاپ باقی نماند. و ایراد این که ممکن است چسب پس از مدتی، باعث خرد شدن اتصالات شود. روش دیگر برای تعمیر قاب لپ تاپ asus و دیگر برندها ساختن مجدد تکه های شکسته قاب است. در لپ تاپ های فلزی و چدنی، تکه های آسیب دیده را با تجهیزات مخصوص جوش می زنند. در قاب های پلاستیکی و فایبرگلاس هم قسمت های شکسته لحیم می شوند و سپس با رنگ مناسب، آنها را می پوشانند.

نکاتی در باب قاب لپ تاپ ایسوس

  • برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتان نرم و نم‌دار استفاده نمایید.
  • استفاده از مایعات آن هم به طور مستقیم برای پاک کردن قاب ممنوع است. زیرا امکان ورود مایع مورد استفاده به داخل دستگاه وجود دارد. در صورت بروز این اشکال می توانید به کارشناسان ما در مرکز تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید.
  • توصیه کارخانه های سازنده برای تمیز کردن کل بخش بیرونی لپتاپ هر یک سال و برای بخش داخلی هر ۲ الی ۳ سال در حالت استفاده نرمال است.
  • شکستگی قاب لپ تاپ غالباً قابل ترمیم و بهبود است زیرا قاب اکثر مدل ها موجود است و امکان تعویض آنها وجود دارد.
  • در زمان بستن درب لپ تاپ ایسوس، تا انتها قاب را با دست کنترل کنید و در لحظات آخر رهایش نکنید زیرا در صورت ضربه خوردن امکان آسیب به هارد دیسک وجود دارد.
  • توجه شود که باز شدن درب لپ تاپ، بیش از حدی که لولای آن اجازه می دهد، باعث شکستن پایه های لولا می شود. در نتیجه ترمیم یا تعویض قاب لازم ضروری می گردد.
  • در صورتی که اثر انگشتانتان بر روی قاب و درب لپ تاپ باقی می ماند و این موضوع شما را آزار می دهد می توانید از طلق های محافظ استفاده نمایید.
  • در صورت استفاده از طلق به تهویه درست هوا توسط فن لپ تاپ توجه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

نخستین مرحله در تعمیر لپ تاپ ایسوس عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران از لپ تاپ های ایسوس به آن نیاز داشته باشند. اگر چه لپ تاپ های ایسوس‌ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند. تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس، تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس، ارتقاء لپ تاپ ایسوس و … برخی از تخصصی ترین سرویس هایی هستند که دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ Asus دریافت نمایند.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی Asus به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشملات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات ایسوس در این بخش معرفی می گردند

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed