جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آل این وان ایسوس

آل این وان ایسوس با مزیت‌هایی چون اشغال فضای کم، وزن مناسب و ظاهر بهتر، توانسته بدل به انتخاب نخست آندسته از کاربرانی گردد که از آشفتگی‌ها و به‌هم‌ریختگی‌های پی سی‌ها خسته شده‌اند و در پی یک محصول ایده‌ال، کارامد و جمع‌وجور هستند. جدیدترین‌های آل این وان ایسوس، به لطف پردازنده‌های جدید اینتل، با مصرف انرژی کم و عملکرد بالا، توانسته‌اند محصولاتی با ویژگی‌های منحصربفرد از آب درآیند. محصولاتی که به آسانی می‌توانند نیاز و خواست کاربر خود را برآورده سازند و در عین حال بسیار جذاب و باکیفیت باشند. ضمن اینکه وجود مرکز تعمیر آل این وان ایسوس، نگرانی کاربران را از لحاظ دریافت خدمات پس از فروش از بین برده است. 

در حال حاضر آل این وان هایِ ایسوس موجود، کیس و اسپیکر جداگانه ندارند اما امکاناتی بالاتر از یک کامپیوتر خانگی را در خود جای داده اند. آل این وان های عرضه شده به بازارهای جهانی صفحه نمایش لمسی و وب کم دارند و از انواع کارت حافظه پشتیبانی می‌نمایند. آل این وان ایسوس همچون سایر آل این وان‌های موجود، ماوس و صفحه کلید را دارد و پورت های جانبی را در خود داده است.

آل این وان ایسوس

خدمات تخصصی نمایندگی آل این وان ایسوس

خدمات تخصصی نمایندگی آل این وان ایسوس هیچ گونه محدودیتی نداشته و به تمامی مشکلات احتمالی آل این وان های برند محبوب ایسوس اختصاص می یابد. این نمایندگی با به کارگیری تجهیزات فنی مدرن قادر به تعمیر تمامی نواقص و عیوب موجود در انواع کامپیوترهای همه کاره ی ایسوس می پردازد.

کاربران و متقاضیان گرامی ضمن حضور در نمایندگی مجاز ایسوس، بسته به نوع اختلال دستگاه مورد نظر به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری هدایت شده تا کارشناسان ما با توجه به شدت مشکل پیش آمده وارد عمل گردند و کارایی دستگاه با بالاترین سطح کیفی ممکن بازیابی شود. تعمیرات نرم افزاری، تعویض فن، رفع مشکلات ساختار مادربرد، ترمیم و تعویض ال سی دی، تعمیر کارت گرافیک برخی از خدمات قابل دریافت در نمایندگی آل این وان ایسوس هستند.

چرا نمایندگی آل این وان ایسوس را انتخاب کنیم؟

نمایندگی آل این وان ایسوس مجموعه ای فوق تخصصی است که تحت نظر کارشناسان و مهندسین مجرب فعالیت می کند. دو ویژگی اصلی این مجموعه که آن را از دیگر مراکز تعمیراتی جدا می سازد، عبارتند از :

انجام پروسه ی عیب یابی بر اساس عملکرد اولیه ی دستگاه

عیب یابی صحیح نقش کلیدی در تعمیر صحیح آل این وان ایسوس ایفا می کند. در صورتی که دستگاه به درستی عیب یابی نشود، علاوه بر اینکه هزینه های تعمیر چند برابر می شوند، خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت می کند. کارشناسان ارشد نمایندگی آل این وان asus در کارگاه های مجهز این مرکز به ریشه یابی و بررسی دقیق دستگاه پرداخته و دستگاه معیوب را مطابق با عملکرد اولیه ی سیستم تعمیر خواهند کرد.

تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال

نکته دیگری که در تعمیر آل این وان ایسوس باید مورد توجه قرار گیرد، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اورجینال می باشد. استفاده از قطعات تقلبی کارایی کلی دستگاه را مختل می کند. واحد تعمیرات نمایندگی آل این وان asus به آرشیوی کامل از قطعات اورجینال دسترسی داشته و شما را در رفع عیوب انواع کامپیوترهای همه کاره ایسوس یاری می نماید.

بازیابی و بهبود سیستم کاری آل این وان ایسوس

احتمال اینکه هر سیستم کامپیوتری پس از مدتی استفاده دچار ضعف و نقص فنی شود، همواره وجود دارد. استفاده ی طولانی مدت خود عامل اصلی پیدایش اختلالات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری در آل این وان ایسوس و یا سایر رایانه هاست. حتی اگر به ظاهر کامپیوتر همه کاره ی ایسوس خرابی خاصی نداشته باشد نیز ممکن است با گذشت چند سال نسبت به رایانه های مدرن و جدید، کمبودهای سیستماتیکی داشته باشد.

به طور کلی برای بهسازی، بازیابی و به روز نگه داشتن سیستم کاری آل این وان asus دو را پیش رو دارید: تعمیر آل این وان ایسوس و یا ارتقا کامپیوتر همه کاره ی ایسوس. اینکه دستگاه شما نیازمند تعمیر است یا ارتقا تا کارایی بهتری داشته باشد، بستگی به نوع ایراد سیستم دارد. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی آل این وان ایسوس طی مراحل عیب یابی ریزبینانه انواع مشکلات ریز و درشت این تجهیزات را در سطح کیفی بی نظیری برطرف می نمایند.

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس با توجه به ساختار ویژه و متفاوت این محصول نیازمند حضور کارشناسانی است که بر کانفینگ خاص آن تسلط داشته باشند و با آگاهی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری این دستگاه بتوانند بهترین عملیاتِ تعمیر را بر آن پیاده و مطلوب‌ترین نتیجه ممکن را کسب نمایند. به همین منظور، جذب نیروی انسانی در مرکز تعمیرات all in one ایسوس پس از برگزاری آزمون‌ها و آنالیزهای متعدد صورت پذیرفته است و کارشناسان این مرکز با پشت سر گذاشتن آزمون های فنی و تخصصی بسیار به همکاری فراخوانده شدند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس، به دلیل دانش تخصصی و فنی بالا و نیز بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال و عیب در این دستگاه، به مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

ارتقا آل این وان ایسوس

بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس حاکی از آن است که امکان ارتقا آل این وان Asus تنها در بخش هارد و رم وجود دارد. متاسفانه AIO ها، سریع تر از نمونه های عادی، از رده خارج می شوند. شما در کامپیوترهای دارای کیس، به راحتی خودتان می توانید اجزا را بروز رسانی کرده و این مشکل را مرتفع سازید اما یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است. دلیل این امر نیز آن است که غالب قطعات موجود در این دستگاه، در واقع به مادربرد لحیم شده اند.

این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند. در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد. ارتقا آل این وان ایسوس در بخش نمایشگر یا بلندگو نیز امکان پذیر نیست. البته باید در نظر گرفت که این دو بخش، دیرتر از پردازنده قدیمی خواهند شد اما، باز هم روزی می رسد که از رده خارج محسوب شوند. به طور کلی بخش هایی که در ارتقا آل این وان ایسوس می توان به آنها امیدوار بود رم و حافظه داخلی است.

نکات مهم در خرید آل این وان ایسوس

اگر قصد خرید یکی از آل این وان‌های ایسوس موجود در بازار را دارید بهتر است پیش از اقدام به این کار نکات درج شده در این بخش را مدنظر قرار دهید. نخست آنکه اگر قصد خرید یک آل این وان ایسوس دست دوم را دارید بهتر است جدیدترین مدل (در میان دستگاه‌های دست دوم) را برگزینید. دلیل این تذکر آن است که اگرچه خرید یک مدل قدیمی از آل این وان، به ظاهر مقرون‌بصرفه‌تر است، اما یادتان باشد که یک کامپیوتر همه کاره قدیمی دردسرهای سخت افزاری و نرم افزاری خاص خود را دارد.

برای مثال ممکن است مدلهای قدیمی آل این وان ایسوس مانیتور چندلمسی نداشته باشند و یا اینکه اجازه نصب نسخه‌های جدید ویندوز، -مثلاً ویندوز ۸- را به شما ندهند. در صورت خرید آل این وان نیز مانند هر دستگاه دیگری، آنرا به کار اندازید و مطمئن گردید که تمامی ملحقات آن موجود است و مهم‌تر از همه اینکه، همه اجزاء سیستم همان‌طور که باید، کار می‌کنند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس از جمله تعمیر آل این وان ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

Rate this post