جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات ایسوس

آموزش تعمیرات ایسوس در نمایندگی ایسوس با حضور اساتید بین المللی انجام می گردد. دو دوره تخصصی و عمومی جهت آموزش در نظر گرفته شده است. اساتید دوره های مذکور، با حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات ایسوس بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش تعمیر بکار می گیرند.

همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات ایسوس را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. کارآموزان پس از پشت سر گذاشتن آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، می توانند در دوره ی مورد نظر نام نویسی کنند. این مژده را به دانش آموختگان  می دهیم که، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات هر یک از دستگاه های ایسوس یافته و به راحتی جذب بازار کارخواهند شد.

آموزش تعمیرات ایسوس

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم محصولات  ایسوس را  به صورت تئوریک و عملی در کارگاه های مجزا آموزش می دهد. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک با پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات ایسوس آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند. در دوره های آموزش تعمیرات ایسوس دستگاه های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. در ادامه به بررسی واحدهای آموزشی در این مرکز می پردازیم.

آموزش تعمیر لپ تاپ ایسوس

یکی از دوره های آموزشی تخصصی در این مرکز، آموزش تعمیر لپ تاپ ایسوس است. لپ تاپ امروزه به یکی از دستگاه های پر کاربرد تبدیل شده و به جرأت می توان گفت جای بسیاری از سیستم های کامپیوتری رومیزی را گرفته است. استفاده فراوان از لپ تاپ های امروزی و کارکردن‌های مداوم با این دستگاه‌ها، گاهاً سبب بروز مشکلات و ایراداتی در آنها می‌شود. این موضوع کاربران را نیازمند مراکزی تخصصی برای تعمیر لپ تاپ می کند.

نکته حائز اهمیت در این میان آن است که هر تعمیرکاری تخصص لازم در تعمیر لپ تاپ را ندارد. تعمیر لپ تاپ ایسوس ریزه‌کاری‌ها و ترفندهایی دارد که اگر کارآموز آنها را به خوبی فراگیرد تبدیل به یک تعمیرکار خبره خواهد شد. در دوره آموزشی برگزار شده در این مرکز، سرفصل هایی نظیر عیب یابی و تعمیر مادربرد، عیب یابی مدار شارژ، آشنایی با بلوک دیاگرام لپ تاپ، آشنایی با انواع تستر و دستگاههای اندازه گیری و تجهیزات تعمیر لپ تاپ، کار با BGA و نحوه تعویض چیپ ست ها و قطعات SMD و پروگرام کردن انواع بایوس و ریست کردن قفل بایوس آموزش داده می شوند.

آموزش تعمیر تبلت ایسوس

از جمله دوره هایی که دانشجویان می توانند در این مرکز ثبت نام کرده و مدرک معتبر دریافت کنند، تعمیر تبلت ایسوس است. در این دوره، کارآموزان با سپری کردن دوره های عمومی و تخصصی، مهارت های لازم را برای تعمیر تبلت ایسوس کسب می کنند و می توانند وارد بازار کار شوند. تبلت ها از جمله دستگاه هایی هستند که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به تعمیر دارند. از این رو متقاضیان پس از موفقیت در دوره های آموزشی می توانند درآمد قابل توجهی از طریق تعمیرات تبلت به دست آورند.

آموزشگاه فنی نمایندگی ایسوس، با بهره گیری از اساتید متخصص و کارگاه های مجهز و مدرن، دوره آموزش تعمیرات تبلت را مطابق با آخرین استاندارد های فنی و حرفه ای کشور برگزار می کند. شما می توانید با ثبت نام در این دوره، به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید. در این دوره ها، آموزش تعمیر برد تبلت، تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت، فلش کردن تبلت، تعمیر اسلات سیم کارت، تعمیر مدار شارژ و غیره را فرا می گیرید.

آموزش تعمیر کامپیوتر ایسوس

آموزش تعمیر کامپیوتر ایسوس در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. در بخش نرم افزاری، کارجویان با رفع مشکلات کندی سرعت، رفع مشکلات و خطا های ویندوز، رفع مشکلات مربوط به عدم سازگاری برنامه ها در نسخه های ویندوز، برطرف کردن مشکلات شبکه و اینترنت، نصب بازی، نرم افزار و درایور، آپدیت آنتی ویروس و رفع مشکلات احتمالی در نصب کلیه ی نرم افزار ها آشنا می شوند. اما در بخش تعمیرات سخت افزاری آموزش های تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیرات قطعات سخت افزاری کامپیوتر را فرا می گیرند.

قطعه شناسی و آشنایی با قطعات الکترونیک، نحوه کار مقاومت، دیودها و خازنها و ترانزیستورها و کویل و کریستال، شناسایی مدارات PCB تخته مدار اصلی، ایرادات پل های شمالی و جنوبی و رفع ایراد آنها، تعمیر هارد، بازیابی اطلاعات، عیب یابی و تعمیر سی پی یو، تعویض گرافیک و تعمیر چیپ گرافیک از جمله مهمترین سرفصل های این بخش می باشند.

آموزش تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل یکی از مشاغل پردرآمد و البته تخصصی می باشد. امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از گوشی موبایل بی بهره باشد. گوشی های موبایل به دلیل کارکرد بالایی که دارند بیش از دیگر لوازم الکترونیکی نیاز به تعمیر دارند. این موضوع سبب شده تا میزان مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل هر روزه با افزایش همراه باشد. بنابراین چنانچه علاقمند به تعمیر موبایل می باشید با شرکت در کلاس های آموزشی و گذراندن دوره های تخصصی می توانید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شده و وارد یکی از بازارهای پردرآمد شوید.

دوره آموزشی تعمیر موبایل ایسوس نیز در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود. برخی از مهمترین سرفصل های |آموزشی این دوره عبارتند از: آموزش عیب یابی صحیح ایرادات مربوط به نرم افزار موبایل، آموزش Flash کردن انواع گوشی، آموزش تعمیر هارد گوشی، عیب یابی مدار الکتریکی، عیب یابی و تعمیر برد گوشی، تعویض ال سی دی موبایل، تعمیر اسپیکر موبایل و تعمیر و تعویض کلیدهای پاور و تنظیم صدا.

واحدهای آموزش تعمیرات ایسوس

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها مباحث و سرفصل های مرتبط با یکی از تولیدات ایسوس تدریس می گردد. دوره های آموزش تعمیرات ایسوس –صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند- در دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می شود. (سطح تخصص و مهارت داوطلبان و نیاز به حضور در دوره تخصصی و یا عمومی توسط آزمون های ابتدایی و اساتید تعمیر تعیین می گردد). برخی از واحدهای آموزش تعمیرات ایسوس عبارتند از:

  •  آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ ایسوس
  •  آموزش تعمیرات پروژکتور ایسوس
  • آموزش تعمیرات تبلت ایسوس
  • آموزش تعمیرات آل این وان ایسوس
  • آموزش راه اندازی و تعمیر تجهیزات شبکه
  • آموزش تعمیر ، سرویس و تعویض تجهیزات کامپیوتر ایسوس

دوره عمومی آموزش تعمیرات ایسوس

دوره عمومی آموزش تعمیرات ایسوس برای کاربران مبتدی و کسانی  است که هیچ گونه آشنایی با مباحث و ساختار دستگاه های ایسوس ندارند. حضور در این دوره موجب می شود تا کارآموزان  بر مباحث مذکور مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره های تخصصی تعمیرات ایسوس را بیایند.

بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد. در دوره های آموزش تعمیرات ایسوس تخصصی ترین ترفندها و متدهای تعمیر–که توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری گشته اند- با داوطلبان گرامی به اشتراک گذاشته شده خواهد شد.

دوره تخصصی تعمیرات ایسوس

کاراموزان پس از پشت سر گذاشتن دوره ی عمومی وارد دوره ی تخصصی خواهند شد. در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- و شیوه رفع اشکالات احتمالی آموزش داده خواهد شد. هم چنین پیشرفته ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود. آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بهسازی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در این دستگاه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات ایسوس به کارآموزان تدریس می گردد. با اتمام این دوره کارآموزان وارد دنیای تخصصی تعمیرات خواهند شد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، با توجه به تولیدات متنوع و توزیع گسترده ی محصولات شرکت ایسوس، اقدام به راه اندازی مجموعه ای در جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران ایسوس نموده است. خدمات نمایندگی ایسوس در دو بخش ارائه می گردد. بخش اول، واحد خدمات فروش که با بهره گیری از کارشناسان فروش و متخصصین فروش محصولات ایسوس، به عرضه ی محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش که در این بخش متخصصین و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات ایسوس مبادرت می ورزند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ایسوس مطرح شده‌اند. آموزش تعمیرات ایسوس، ارائه تخصصی ترین مشاوره های مرتبط با فروش، ارائه خدمات سرویس در محل ایسوس و …  برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس است. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات ایسوس می پردازیم.

شما کاربران گرامی می توانید در سایر صفحات وب سایت، اخبار، محصولات، مقالات و سوالات متداول را دنبال نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed