جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

انواع لپ تاپ ایسوس از گذشته تا کنون

در این مطلب قصد داریم با شما به بررسی برند و کمپانی محبوب ایسوس بپردازیم و انواع مختلفی از لپ تاپ های این برند فوق العاده را با هم مرور کنیم. این بررسی شامل ویژگی گرافیکی و پردازنده ی لپ تاپ های ایسوس می باشد و شما به عنوان یک کاربر ساده یا یک گیمر تخصصی می توانید از این مطلب لذت کافی را ببرید.

شرکت رایانه ایسوستک یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده های محصولات الکترونیکی در جهان می باشد. این برند که یکی از متنوع ترین و شناخته شده ترین تولید کننده های محصولات دیجیتال می باشد تایوانی بوده و در تایپه پایتخت کشور تایوان قرار دارد. محصولات اصلی که این شرکت تولید می کنند شامل لپ تاپ ها و نوت بوک ها و تجهیزات کامپیوتر مانند مادر بورد و کارت ویدئو و … می باشد.

البته این کمپانی محبوب در زمینه های تولید گوشی های هوشمند و اینترنت بی سیم ( وای فای ) نیز فعال بوده و از جمله کمپانی های پیشرو در این زمینه به حساب می آید. این شرکت معمولا با نام اختصاصی ایسوس شناخته می شود. تاسیس کنندگان این شرکت در واقع چهار مهندسی بودند که در شرکت ایسر فعالیت می کردند و در تاریخ ۲ اوریل ۱۹۹۰ اقدام به تاسیس شرکت ایسوس نمودند. شاید برای شما جالب باشد که اسم این کمپانی از یک اسب بالدار افسانه ای یونانی گرفته شده است. محصولات این کمپانی به تمام ۵ قاره این کره خاکی صادر می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

این شرکت فعالیت اصلی خود را بر تولید مادربوردها متمرکز نموده است. از جمله محصولات با کیفیت این برند می توان به رایانه شخصی ای ایسوس اشاره کرد که در سال ۲۰۰۷ به بازارهای جهانی وارد شد و توانست بسیاری از جوایز دنیای الکترونیک را به خود اختصاص دهد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی،سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود.امروزه لپ تاپ های ساخت این کمپانی، سهم چشم گیری از بازار جهان را به خود اختصاص داده و تنوع آن ها، وسعت خوبی از نیازهای کاربران را پوشش می دهد.

انواع لپ تاپ ایسوس

انواع لپ تاپ های کمپانی ایسوس

کیفیت و قیمت محصولات سخت افزاری ایسوس همواره زبانزد خاص و عام بوده است. در رتبه بندی محصولات الکترونیکی همواره باید مکان های بالای جدول را به محصولات ایسوس اختصاص دهیم. گیمرها این موضوع را به خوبی درک می کنند. ایسوس همواره کیفیت محصولات خود را بیش از هر مورد دیگری مورد توجه قرار داده است و از نظر این کمپانی بزرگ تایوانی، کیفیت محصولات یک رکن اساسی در فروش محصولات است.

بر خلاف شرکت هایی که تنها بر روی قیمت متمرکز می باشند باید بگوییم که ایسوس نه تنها برروی کیفیت بلکه بر روی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن محصولات خود نیز متمرکز می باشد. این عوامل دست به دست هم می دهد تا سبب شود محصولات این شرکت در بین کاربران دنیای دیجیتال محبوب باشد.

ASUS ZenBook UX303LN

  • Windows 8.1‎ یا سایر نسخه‌های موجود را می توان به عنوان نرم افزار این لپ تاپ نام برد.

الترابوک ۱۳٫۳ اینچ با قدرت پردازنده‌های نسل چهارم نیز از ویژگی های ممتاز این لپ تاپ می باشد.

ASUS ZenBook 3 UX390UA

  • صفحه نمایش محافظ گوریلا گلس سبب رویایی شدن این لپ تاپ ایسوس گشته است.
  • فول اچ دی بوده و کیفیت تصاویر در این لپ تاپ بشدت ارتقاء یافته است.

باتری لیتیوم پلیمریِ ویژه با ظرفیت بالای ۴۰ وات ساعت را باید به ویژگی این لپ تاپ اضافه نمود.

ROG G752VS OC Edition ‏

  • پردازنده ضریب باز نسل هفتم اینتل در این لپ تاپ خود نمایی می کند.
  • گرافیک انویدیا جیفورس سری GTX 10 سبب شده است این لپ تاپ محبوب گیمرها باشد.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X541UV – H

  • بدنه‌ ی شیک X541UV سبب زیبایی هرچه بیشتر این محصول گشته است.
  • ۲ کیلوگرم وزن و در زمره لپ تاپ هایی با وزن مناسب قرار می گیرد که می تواند به یک لپ تاپ با قابلیت حمل آسان تبدیل شود.
  • صفحه ‌نمایش ۱۵٫۶اینچی با وضوح Full HD این لپ تاپ ایسوس را به یک تماشاخانه تبدیل نموده است.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K550VX – E

  • صفحه‌ نمایش ۱۵٫۶اینچی Full HD با روکش مات تنها مختص به این لپ تاپ می باشد.
  • صفحه‌ نمایش از نوع TFT بوده و مانند سایر لپ تاپ های ایسوس می باشد.
  • پردازشگر گرافیکی K550VX مدل NVIDIA GeForce GTX 950M را دارا می باشد که سبب می شود محبوب گیمرها گردد
  • کیبورد جزیره‌ای این مدل کارایی نسبتا خوبی دارد و می تواند نیازهای شما به تایپ را برطرف نماید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

بررسی مشخصات و تاریخچه ی انواع لپ تاپ ایسوس ، توسط کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس شرح داده شد . در این بخش قصد داریم به معرفی مخنصری از خدمات نمایندگی ایسوس بپردازیم. کمپانی ایسوس خدمات تعمیر را در واحدهای تعمیرات ایسوس ، فروش در فروشگاه مرکزی ایسوس و آموزش را در آموزشگاه تعمیرات ایسوس به کاربران گرامی ارائه می دهد . همچنین جهت ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت بیشتر تعمیر هر محصول در کارگاهی مجزا انجام می شود . در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ایسوس مطالعه نمایید.

Rate this post