جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ایسوس در تهران

یکی از اولین برندهایی که هنگام خرید لپ تاپ، تبلت، آل این وان، پروژکتور و … به ذهن هر کاربری می‌رسد، برند ایسوس است. چراکه محصولات آن هم از طراحی زیبایی برخوردار هستند و هم کیفیت ساخت بالایی دارند. اگر شما هم به دنبال خرید یکی از محصولات ایسوس هستید، می‌توانید سری به یکی از شعبه‌های نمایندگی ایسوس در تهران بزنید.

با خرید هر یک از دستگاه‌های ایسوس از نمایندگی رسمی ایسوس می‌توانید از خدمات پس از فروش ویژه‌ای که این مرکز به شما ارائه می‌دهد نیز استفاده کنید که شامل: ارائه گارانتی، سرویس، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری می‌باشد. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با تک تک شعبه‌های نمایندگی فروش و تعمیرات ایسوس در تهران از ستارخان گرفته تا سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر آشنا شوید.

نمایندگی ایسوس در تهران

نحوه دریافت خدمات نمایندگی ایسوس در تهران

فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید محصولات ایسوس باشید یا به دنبال تعمیر آن‌ها. به هر حال می‌توانید هم خدمات فروش و هم خدمات تعمیر دستگاه‌های ایسوس را از نمایندگی رسمی ایسوس دریافت کنید. جهت استفاده از خدمات فروش این مرکز می‌توانید به یکی از شعبه‌های آن در پایتخت مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات عیب‌یابی و تعمیر محصولات ایسوس نیز علاوه‌بر مراجعه حضوری می‌توانید، دستگاه معیوب شده را به شعبه مرکزی نمایندگی ایسوس در تهران ارسال کنید یا از سرویس دریافت و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. با ثبت درخواست خود برای استفاده از این سرویس، کارشناس مربوطه به درب منزل شما اعزام شده، دستگاه معیوب شده را از شما تحویل می‌گیرد و آن را به واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس منتقل می‌کند. درنهایت پس از تعمیر و رفع مشکل دستگاه مورد نظر آن را در درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

البته درصورتی که از آل این وان و پروژکتور ایسوس استفاده می‌کنید و با مشکلی در یکی از این دستگاه‌ها مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر در محل نمایندگی ایسوس استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را در محل به شما ارائه دهند.

نمایندگی رسمی ایسوس در تهران

خدمات نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی رسمی ایسوس جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسوس در تهران مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت سازنده این محصولات، یعنی ایسوس مطرح گشته‌اند.

بکارگیری جدیدترین و کارآمدترین شیوه های تعمیر، کسب اجازه از صاحبان دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوب، مشاوره و راهنمایی صادقانه، همکاری با تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر سخت افزار و نرم افزار و … سبب تمایز این مرکز شده و آن را در صدر انتخاب کاربران دستگاه های ایسوس قرار داده است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس در تهران است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. دارندگان لپ تاپ های ایسوس می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در این دستگاه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس ها و گردگیری های تخصصی، تا مدت‌ها دچار اشکال نشوند. تعمیرات لپ تاپ ایسوس و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیر ال این وان ایسوس

خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر ال این وان ایسوس منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء آل این وان و … را شامل می‌گردد. مهندسان حاضر در نمایندگی ایسوس در تهران، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه‌ها را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس‌ها و گردگیری‌های تخصصی، تا مدت ها دچار اشکال نشوند. تعمیر ال این وان ایسوس در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های آل ین وان، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات به اثبات رسیده است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس در تهران است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تبلت ایسوس منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به رفع و حل تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند؛

برخی از این اشکالات عبارتند از: ویروسی شدن و آلودگی به نرم افزارهای خراب و یا بدافزار، خرابی سیستم عامل، خرابی بخش های مختلف سخت افزار نظیر باطری ها، شکستگی تاچ و ال سی دی، بروز اختلال در تاچ و… . تمامی تعمیرات مرتبط با تبلت ایسوس پس از عیب یابی صحیح آغاز گشته و تا بازیابی کیفیت اولیه محصول ادامه خواهد داشت. هزینه دریافتی پیش از اقدام به تعمیر، توسط کارشناسان این مرکز به طور تخمینی برآورد شده و به اطلاع صاحب دستگاه رسانده می شود تا در صورت تأیید مراحل مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه آغاز گردد.

نمایندگی رسمی ایسوس در فرجام

یکی دیگر از مناطق تهران که یکی از شعبه‌های نمایندگی ایسوس در آن منطقه قرار دارد، منطقه فرجام در شمال شرق تهران است. بنابراین کاربرانی که در شمال شرق تهران سکونت دارند، می‌توانند به راحتی به شعبه فرجام نمایندگی ایسوس در تهران مراجعه کرده و از خدمات فروش و پس از فروش ویژه این مرکز استفاده کنند.

نمایندگی رسمی ایسوس دارای دو بخش فروش و تعمیرات انواع دستگاه‌های ایسوس است. با این وجود با مراجعه به بخش فروش این مرکز می‎‌توانید هر یک از محصولات ایسوس در انواع مدل‌ها را مشاهده کرده و خریداری کنید. علاوه‌بر این می‌توانید با مراجعه به بخش تعمیرات نمایندگی ایسوس از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تمامی محصولات ایسوس بهره‌مند شوید.

نمایندگی ایسوس در تجریش

به دنبال خرید کدام یک از محصولات ایسوس هستید؟ لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان، پروژکتور یا تجهیزات کامپیوتر و شبکه ایسوس؟ چه مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمده است؟ آیا لپ تاپ ایسوس روشن نمی‌شود، موبایل ایسوس هنگ می‌کند، تبلت ایسوس ناگهان ریستارت می‌شود یا تصویر آل این وان ایسوس تیره شده است؟

به دنبال هر کدام از محصولات ایسوس که باشید یا هر مشکلی که برای هر یک از دستگاه‌های ایسوس به وجود آمده باشد، می‌توانید خدمات فروش و تعمیرات دستگاه‌های ایسوس را از نمایندگی ایسوس در تهران دریافت کنید. نمایندگی رسمی ایسوس در تهران نه تنها شعبه‌های متعددی در این کلان‌شهر دارد بلکه در منطقه تجریش نیز شعبه دارد. با این وجود کاربران تهرانی که در تجریش سکونت دارند، می‌توانند به راحتی با مراجعه به این مرکز از خدمات آن استفاده کنند.

نمایندگی مجاز ایسوس در امیرآباد

خوشبختانه نمایندگی ایسوس در مرکز پایتخت هم شعبه دارد. شعبه نمایندگی رسمی ایسوس در مرکز تهران، در منطقه امیرآباد قرار گرفته است. شعبه امیر آباد ، شعبه اکسپرس مرکز سخت افزار ایران است، حتی اگر در مرکز تهران هم باشید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی ایسوس در تهران هر کدام از محصولات ایسوس در هر مدلی که مدنظر دارید را خریداری کنید یا عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی هر کدام از دستگاه‌های ایسوس که با مشکل مواجه شده‌اند را به کارشناسان این مرکز بسپارید. کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی فروش و تعمیرات ایسوس، تمامی خدماتی که مربوط به فروش و تعمیر دستگاه‌های ایسوس باشد را با سرعت و کیفیت بالایی به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی Asus در ستارخان

شعبه ستارخان، شعبه مرکزی این نمایندگی است که شما می توانید با حضور در آن خرید محصولات ایسوس و تعمیر آنها را در بخش های تخصصی این مرکز انجام دهید. فروش دستگاه های اورجینال ایسوس همچون لپ تاپ، تبلت، موبایل، کامپیوتر، پروژکتور و مانیتور در این مرکز در تمامی ایام هفته صورت می گیرد.

همچنین شما می توانید در نمایندگی ایسوس در ستارخان تجهیزات کامپیوتری مورد نیاز خود را تهیه کنید. در بخش دیگری از این مرکز، خدمات تعمیر دستگاه های ایسوس ارائه می شود. تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و غیره در واحدهای تخصصی انجام شده و مشتریان با اطمینان خاطر می توانند دستگاه خود را به این مرکز تحویل دهند.

نمایندگی ایسوس در میرداماد

تعمیر مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر، تعویض کارت گرافیک، تعمیر مین برد پروژکتور، تعمیر پاور مانیتور، تعویض LCD موبایل، رفع مشکل شارژ نشدن لپ تاپ، تعمیر تاچ موبایل و غیره از خدمات تخصصی شعبه میرداماد نمایندگی ایسوس در تهران می باشد. البته شما لزوماً برای دریافت این خدمات نیازی ندارید به مرکز تعمیرات مراجعه کنید بلکه از طریق تماس تلفنی با این مجموعه می توانید خدمات خود را به صورت سرویس در محل دریافت کنید. در این سرویس، تمامی تعمیرات لازم روی دستگاه شما انجام می‌گیرد.

نمایندگی ایسوس در ولیعصر

چنانچه می خواهید یک لپ تاپ جدید خریداری کنید یا قصد خرید موبایل و کامپیوتر ایسوس را دارید، کافی است سری به نمایندگی ایسوس بزنید. در بخش فروشگاهی این مرکز، بسیاری از دستگاه های ایسوس جهت خرید عموم مردم آماده گردیده است. کارشناسان فروش با راهنمایی و مشاوره به بازدیدکنندگان، آنان را در امر خرید دستگاه مناسب یاری می‌کنند. همچنین بخش تعمیراتی نمایندگی ایسوس در ولیعصر با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا، تعمیر دستگاه های مختلف ایسوس را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

نمایندگی ایسوس در سعادت آباد

اگر با مشکل فنی در لپ تاپ یا تبلت ایسوس مواجه شده اید، کارشناسان خبره نمایندگی ایسوس را از آن مطلع کنید. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانید آن را در محل و یا در نمایندگی ایسوس در سعادت آباد کنید. قابل توجه است که این مرکز یک مجموعه تخصصی بوده و تنها بر روی محصولات ایسوس تمرکز دارد. تکنسین های فنی از آشنایی جامعی با ساختار و قطعات دستگاه های ایسوس برخوردار می باشند و به راحتی می توانند مشکلات آنها را تشخیص داده و اقدام مناسب را برای رفع آنها انجام دهند.

نمایندگی ایسوس در پیروزی

اگر کیفیت دستگاه پس از تعمیر برای شما اهمیت دارد در تعویض قطعات حتماً از اجناس اصلی و فابریک استفاده کنید. با اینکه بسیاری از تعمیرگاه ها در فرآیند تعمیر دستگاه از قطعات بازاری و درجه دوم استفاده می کنند اما نمایندگی تعمیرات ایسوس، با احترامی که برای مشتری و دستگاه وی قائل است تنها از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر دستگاه ها بهره می گیرد. شایان توجه است که این موضوع یکی از مهمترین دلایل اعتبار نمایندگی ایسوس در پیروزی می باشد. البته جهت تضمین اصلی بودن قطعات، این نمایندگی به کاربران خود گارانتی معتبر ارائه می دهد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس پیشگام در تعمیر و فروش انواع محصولات ایسوس در کشورمان می باشد. جهت تعمیر هریک از محصولات کارگاهی مخصوص در نمایندگی ایسوس در نظر گرفته شده است. در این مرکز به دلیل وجود مجموعه‌ای از مجهزترین و هوشمندانه‌ترین ابزارآلات تعمیر، امکان ترمیم و بهبود تمامی محصولات تولید شده در کمپانی ایسوس فراهم گشته است.

مهندسان و کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس ،  دوره‌های تخصصی و عمومی خود را زیر نظر اساتید بین‌المللی گذرانده و با پشت سرگذاشتن آزمون‌های علمی و عملی موفق به کسب مدارک بین‌المللی گشته‌اند. شایان ذکر است علاوه بر تخصص ، اخلاق و تعهد دو عنصر مهم در انتخاب کارشناسان در این مجموعه می باشد.  جهت آشنایی با خدمات هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس وارد صفحه ی مربوط به واحد تعمیراتی مورد نظر شوید.

ال جی در تهران / اچ پی در تهران /  تعمیرات گوشی / تعمیر تخصصی موبایل  /  نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور /نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران /نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت

3.5/5(6 امتیاز)