جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

اگر به دنبال لپ تاپ هایی در زمینه های خاص هستید می توانید با مطالعه مطالب مرتبط با خرید خود انتخاب درستی داشته باشید. یکی از گزینه هایی که ممکن است برای شما مهم باشد برنامه نویسی است. بهترین لپ تاپ برنامه نویسی بسیار محدودند ولی قدرت خوبی دارند.

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

تعمیر لپ تاپ در کوتاهترین زمان ، شماره تماس: 54114-021

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی

با اینکه مدت کوتاهی از آغاز سال ۲۰۱۸ گذشته است و لپ تاپ های مختلفی از برندهای متفاوت معرفی شده اند ولی هنوز همه آنها در برنامه نویسی کاربرد مناسبی ندارند. در این مطلب با مطالعه بر روی بهترین لپ تاپ های معرفی شده از ابتدای ۲۰۱۷ تا کنون توانسته ایم بهترین لپ تاپ برنامه نویسی را انتخاب کنیم.

لپ تاپ Acer Swift 3

این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع Full Hd IPS و در سه مدل ۳، ۵ و ۷ هسته ای اینتل است. از دیگر ویژگی های این مدل از بهترین لپ تاپ برنامه نویسی می توان به ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، صفحه کلید با پس زمینه نوری، ۱٫۵ کیلوگرم وزن، سیستم عامل ویندوز ۱۰، ۸ ساعت عمر باتری اشاره کرد. این لپ تاپ سبک و تمام فلزی است. تنها مشکل این مدل در عدم نمایش مناسب رنگ های پرحرارت است.

لپ تاپ Asus VivoBook E200HA

بهترین لپ تاپ برنامه نویسی از یک نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی در ابعاد ۷۶۸ در ۱۳۶۶ و پردازنده اینتل X5-Z8350 بهره می برد. همچنین ۲ گیگ رم، ۳۲ گیگ حافظه SSD، ۹۸۰ گرم وزن و ۸ ساعت عمر باتری از دیگر ویژگی های این مدل ایسوس می باشد. این نوت بوک عالی و کم حجم همه نیازهای شما را به جهت انجام فعالیت های برنامه نویسی برطرف می کند. عمر باتری آن با وجود تخمین ۸ ساعت به ۱۲ ساعت نیز می رسد.

لپ تاپ Lenovo Ideapad 720S

این مدل از بهترین لپ تاپ برنامه نویسی به یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی و پردازنده ۲٫۵ تا ۳٫۱ گیگاهرتزی i5-7200U اینتل مجهز شده است. همچنین با بهره مندی از ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگ حافظه SSD، گرافیک ۲ گیگابایتی انویدیا مدل GeForce GT 940MX، ۱٫۵۵ کیلوگرم وزن و ۸ ال ی۹ ساعت عمر باتری جایزه بهترین لپ تاپ از نگاه سایت trustedreviews را برده است.

لپ تاپ Dell XPS 13

این لپ تاپ دارای ویژگی هایی چون نمایشگر لمسی ۱۳٫۳ اینچی در ابعاد ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰، پردازنده اینتل i7-7500U، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، گرافیک اچ دی اینتل ۶۲۰، ۱٫۲۹ کیلوگرم وزن و ۹ ساعت عمر مفید باتری است. سیستم عامل این مدل ویندوز ۱۰ می باشد و بدون شک یکی از بهترین های بازار است. یک لپ تاپ سبک و باریک با طراحی عالی و بی نظیر و عملکردی خیره کننده همانند مک بوک پرو.

تنها عیب این لپ تاپ دوربین وبکم آن است که در برنامه نویسی کاربردی ندارد. ولی پردازنده نسل ۸ اینتل آن مختص برنامه نویسی است.

لپ تاپ ۱۳ اینچی MacBook Pro

این مدل از بهترین لپ تاپ برنامه نویسی با نمایشگر رتینا و ۱۳٫۳ اینچی در ابعاد ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. علاوه بر این مجهز به پردازنده اینتل i5-6267U، ۸ گیگ حافظه رم، گرافیک Iris Graphics 550 اینتل، ۲۵۶ گیگ حافظه SSD، وزن ۱٫۳۷ کیلوگرم و عمر باتری ۸ ساعته می باشد. روی این لپ تاپ سیستم عامل مک او اس نصب شده است. اپل در این مدل به لحاظ سخت افزاری سنگ تمام گذاشته است. این مدل دارای بدنه آلومنیومی، اسپیکرهای بی نظیر، حافظه های الترا SSD، بهترین کیفیت صفحه نمایش و کاربرد برنامه نویسی است.

خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس: تعمیر پاور لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ HP EliteBook x360 G2

این لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی ۱۳٫۳ اینچی UHD یا FHD است. پردازنده اینتل i5-7300U، ۱۶ گیگ حافظه رم، ۲۵۶ گیگ حافظه SSD، گرافیک HD Graphics 620 اینتل و ۹ ساعت عمر مفید باتری از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. مدل برنامه نویسی اچ پی ۱٫۲۹ کیلوگرم وزن دارد و هیبریدی طراحی شده است. همچنین دارای سنسور اثر انگشت و سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد. این مدل از بهترین های HP است و در لیست بهترین های ۲۰۱۷ سایت trustedreviews نیز قرار دارد.

لپ تاپ New Surface Pro

این مدل دارای صفحه نمایش ۱۸۲۴ در ۲۷۳۶ با پردازنده اینتل m3 یا i5-U یا i7-U هسته ای است. ویژگی هایی چون ۴ تا ۱۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ تراباید حافظه SSD، گرافیک HD Graphics 620 اینتل، ۷۸۴ گرم وزن و ۸ ساعت عمر مفید باتری متعلق به این مدل پیشرفته است.

آشنایی با خدمات تخصصی لپ تاپ: تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ Asus ROG STRIX GL553

این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی IPS Full HD، پردازنده ۴ گیگ جی فورس انویدیا، گرافیک HD Graphics 620 اینتل، ۱۲۸ گیگ SSD، یک ترابایت HDD، ۲٫۵ کیلوگرم وزن و ۵ ساعت عمر باتری  از جمله بهترین لپ تاپ برنامه نویسی است. تنهای عیب آن خطوط نارنجی و چراغ های صفحه کلید است. مدل های معرفی شده از لپ تاپ هایی هستند که برای برنامه نویسی طراحی شده اند و قدرت بالایی در این زمینه ارائه می دهند.

مرکز تعمیرات ایسوس

تیمی از زبده ترین تکنسین ها و کارآمدترین کارشناسان مشاور مرکز تعمیرات ایسوس با همکاری هم مشکلات تعمیراتی شما را بررسی می کنند و پس از عیب یابی به کمک شما در امر تعمیر می شتابند. همه خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات اورجینال با تخصص و تجربه کارکنان این مرکز و برای انواع محصولات ایسوس در نظر گرفته شده است.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس کلیه محصولات این برند را در بهترین کیفیت و با بهترین شرایط ارائه می دهد. مشاوره کارشناسان در هنگام خرید انواع محصولات ایسوس کمک شایانی به شما می کند. در بخش خدمات پس از فروش نیز کلیه خدمات پشتیبانی جهت رضایت شما از محصول خریداری شده ارائه می گردد.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مفید حوزه فناوری های جدید را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed