جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لب تاپ Asus

تعمیر لب تاپ Asus یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. تعمیر لب تاپ Asus ممکن است مرتبط با حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لب تاپ و طی روند عیب یابی صحیح دارد. در مجموعه تعمیرات Asus، با طی این فرآیند و کشف علل ایجاد خرابی در دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر لب تاپ Asus شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند. پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لب تاپ های Asus کیفیت اولیه خویش را بازیابند.

تعمیر لب تاپ Asus در تهران

سوالات متداول تعمیر لب تاپ Asus

در این بخش به برخی از سوالات رایج کاربران در ارتباط با تعمیر لپ تاپ ایسوس پاسخ می دهیم. دلیل بروز مشکل شرح داده میشود. اما برای رفع آن و عیب یابی صحیح لازم است به کارشناس تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید.

چرا لپ تاپ ایسوس صدا ندارد؟

مشکل صدا نداشتن لپ تاپ ایسوس یا قطع شدن ناگهانی صدای آن از آن دسته از مشکلاتی است که هم می‌تواند منشأ نرم‌افزاری داشته باشد و هم منشأ سخت‌افزاری. مشکلات سخت‌افزاری که موجب بروز این مشکل می‌شوند شامل: خرابی پورت هدفون، اسپیکر، آی سی‌ها، مادربرد و البته کارت صدا می‌باشند.

ولی مشکل نرم‌افزاری که موجب قطع شدن صدای لپ تاپ ایسوس می‌شود شامل: بروز اختلال در درایو صدا لپ تاپ است. بنابراین بهتر است درایو صدا را حذف و مجددا نصب کنید. در این صورت اگر مشکل قطع شدن صدای لپ تاپ برطرف نشد آن را به کارشناسان نمایندگی تعمیر لب تاپ Asus بسپارید تا با عیب‌یابی دقیق، مشکل سخت‌افزاری این دستگاه را پیدا کرده و آن را برطرف کنند.

چرا لپ تاپ ایسوس روشن نمی‌شود؟

درصورتی که چراغ پاور لپ تاپ روشن است اما لپ تاپ روشن نمی‌شود، مطمئن باشید که سیم برق و آداپتور ac در حال کار هستند و در سایر اجزای آن اختلالی به وجود آمده است. در این شرایط باید باتری را از لپ تاپ خود جدا کنید و مستقیماً آن را به برق وصل کنید. تمامی دستگاه‌های خارجی که به لپ تاپ وصل کرده‌اید مانند فلش، کابل اترنت و … را از آن جدا کنید. آداپتور ac را قطع کنید و دکمه پاور را برای 15 ثانیه نگه دارید. باتری را دوباره درون دستگاه قرار داده و مجددا آن را راه‌اندازی کنید.

گاهی اوقات دکمه پاور لپ تاپ را فشار می‌دهید اما چراغ آن روشن نمی‌شود. این شرایط نشان می‌دهد که هیچ منبع برقی توسط آداپتور ac وجود ندارد. بنابراین بهتر است باتری را از دستگاه جدا کنید و آن را مستقیما به برق وصل کنید یا اینکه دکمه پاور را برای 15 ثانیه فشار دهید و سپس باتری را در جای خود قرار دهید. درصورتی که با هر یک از این راهکارها مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس برطرف نشد بهتر است به یکی از شعب نمایندگی تعمیر لب تاپ Asus مراجعه کنید. کارشناسان این مرکز قبل از تعمیر لب تاپ Asus با عیب‌یابی دقیق این دستگاه مشکل آن را پیدا کرده و سپس از تکنیک‌های ویژه‌ای برای برطرف کردن مشکل آن استفاده می‌کنند.

چرا لپ تاپ ایسوس خاموش نمی‌شود؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات دامن‌گیر کاربران لپ تاپ ایسوس می‌شود، خاموش نشدن این دستگاه است. خوشبختانه بروز این مشکل به دلیل اختلالات نرم‌افزاری است بنابراین خرجی روی دست شما نمی‌گذارد. برای برطرف کردن مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس می‌توانید از قابلیت Hybrid Shutdown استفاده کنید. استفاده از این قابلیت به کاهش مدت زمان خاموش شدن لپ تاپ ایسوس کمک می‌کند. جهت استفاده از این قابلیت باید از طریق کنترل پنل سیستم خود به قسمت Power Options بروید و از پنل سمت چپ گزینه Choose what the power button does را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه Change settings that are currently unavailable کلیک کرده، گزینه Change settings that are currently unavailable را انتخاب کنید. درنهایت در قسمت Shutdown Setting تیک گزینه Turn on fast start up را بردارید و بر روی گزینه Save changes کلیک کنید. اگر با وجود استفاده از این قابلیت باز هم نتوانستید مشکل خاموش نشدن لپ تاپ خود را برطرف کنید بهتر است آن را به نمایندگی تعمیر لب تاپ Asus بسپارید. کارشناسان نمایندگی ایسوس تخصص بالایی در زمینه رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ دارند بنابراین پروسه تعمیر لب تاپ Asus را با سرعت بالایی پشت سر می‌گذارند.

چرا لپ تاپ ایسوس هنگ می‌کند؟

یکی دیگر از مشکلات لپ تاپ ایسوس که کاربران این دستگاه با آن روبه‌رو شده‌اند، هنگ کردن لپ تاپ ایسوس است. این مشکل، هم می‌تواند به دلایل سخت‌افزاری باشد و هم نرم‌افزاری. دلایل نرم‌افزاری که موجب هنگ کردن لپ تاپ ایسوس می‌شوند شامل: اجرای چندین برنامه سنگین به صورت هم زمان، نصب کردن دو آنتی ویروس بر روی یک ویندوز و ویروسی شدن لپ تاپ می‌باشند.

خرابی مادربرد، هارد، کارت گرافیک و بدسکتور گرفتن هارد از عوامل سخت‌افزاری هستند که موجب هنگ کردن لپ تاپ ایسوس می‌شوند. بهتر است چندین برنامه سنگین را به صورت هم‌ زمان بر روی لپ تاپ باز نکنید یا اگر از دو آنتی ویروس استفاده می‌کنید یکی از آن‌ها را حذف کرده و سیستم خود را ویروس‌کشی کنید. درصورتی که تمامی این موارد را رعایت کردید اما باز هم با مشکل هنگ کردن سیستم خود مواجه شدید، مطمئن باشید که سیستم شما دچار اختلالات سخت‌افزاری شده و به تعمیر نیاز دارد. بنابراین هر چه سریع‌تر جهت تعمیر لب تاپ Asus به نمایندگی لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید.

عیب یابی و تعمیر لب تاپ Asus

نخستین مرحله در تعمیر لب تاپ Asus عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. مرکز تعمیر لب تاپ Asus در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

تعمیر لب تاپ Asus در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران از لب تاپ های Asus به آن نیاز داشته باشند. اگر چه لب تاپ های Asus‌ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات لب تاپ Asus مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

تعویض قطعات و تعمیر لب تاپ Asus

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لب تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز جهت تعمیر لب تاپ Asus هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر لب تاپ Asus مراجعه کنید. مرکز تعمیر لب تاپ Asus یکی از مراکز مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات تخصصی مرتبط با این دستگاه است که تخصصی ترین سرویس های این حوزه را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می دارد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لب تاپ Asus

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لب تاپ Asus با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز تعمیر لب تاپ Asus انجام می پذیرد. دارندگان هریک از دستگاههای لب تاپ Asus –صرف‌نظر از نوع دستگاه و برند آن- می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر لب تاپ Asus، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار لب تاپ Asus پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیر لب تاپ Asus است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

نکات مهم در نگهداری از لب تاپ Asus

  • جهت تمیز نمودن صفحه LCD لب تاپ از دستمال نرم مرطوب شده با آب یا مایع تمیز کننده مخصوص LCD استفاده نمایید و هرگز به طور مستقیم هیچگونه مایعی را به روی صفحه آن نپاشید.
  • هنگام بستن صفحه LCD لب تاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی ما بین LCD و صفحه کلید یا روی لب تاپ قرار نداشته باشد، زیرا باعث شکستن LCD می‌‌گردد.
  • زیاد روی تاچ پد فشار نیاورید.
  • در صورتیکه از باتری لب تاپ بمدت طولانی استفاده نمی نمائید، آن را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد شارژ نمایید و بعد از خارج کردن باتری در جای خنک نگهداری نمائید.
  • لب تاپ را مستقیم به برق وصل نکنید. (از پریزها یا سه راهی ها یا محافظ ها استفاده کنید)
  • از نرم افزارها و ضد ویروس های مناسب و سبک استفاده نمایید. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لب تاپ Asus دریافت نمایید)
  • دستگاههای خارجی غیرضروری را از دستگاه جدا کنید.
  • از نرم افزار مدیریت نیرو ( انرژی) استفاده کنید.
  • هر شش ماه، یکبار اتصالات لب تاپ را تمیز نمایید.
  • آداپتور لب تاپ را با هیچ دستگاه دیگری ( خصوصا پر مصرف ) بصورت مشترک به یک پریز متصل نکنید.
  • صفحه LCD را بیش از ۱۳۰ درجه باز نکنید.
  • Wireless لب تاپ را در مکان هایی که احتمال تداخل امواج وجود دارد مانند بیمارستان ، هواپیما و … خاموش نمایید.
  • لب تاپ را در محیط مرطوبت قرار ندهید، همچنین آنرا از معرض مایعات دور نگهدارید.
  • لب تاپ را تمیز نگه دارید. (خدمات مرتبط با این سرویس در در مرکز تعمیر لب تاپ Asus قابل دریافت است)

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسوس به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات ایسوس است. نمایندگی ایسوس در ایران با تمرکز بر رایج ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسوس، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها ابداع ساخته است.

استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه های هوشمند، گارانتی خدمات ارائه شده و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بازر نمایندگی ایسوس در ایران است که سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاری خویش گشته است. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ایسوس

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لب تاپ Asus که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لب تاپ های Asus ( نوت بوک های Asus )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لب تاپ های Asus ( نوت بوک های Asus )
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لب تاپ Asus
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لب تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لب تاپ Asus

خدمات تخصصی تعمیر لب تاپ ASUS

  • تعمیر مادربرد لب تاپ Asus ( مادربرد نوت بوک Asus ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیر هارد دیسک لب تاپ Asus ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری لب تاپ Asus ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر باتری لب تاپ Asus ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …)
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لب تاپ Asus یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لب تاپ Asus ( نوت بوک Asus)
  • تعمیر مودم لب تاپ Asus و تعویض انواع مودم لب تاپ Asus (Modem)
  • تعمیر گرافیگ لب تاپ Asus و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگلب تاپ Asus (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD لب تاپ Asus ، تعمیر LED لب تاپ Asus و تعویض LCD و LED لب تاپ Asus ( نوت بوک Asus)
  • تعمیر شارژر لب تاپ Asus ( آداپتور لب تاپ Asus)
  • تعمیر کیبورد لب تاپ Asus و تعویض کیبورد انواع لب تاپ Asus ( نوت بوک Asus)
  • تعمیر وایرلس لب تاپ Asus ، تعمیر بلوتوث لب تاپ Asus و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لب تاپ Asus ( wifi , bt)
  • تعمیر لولای شکسته لب تاپ Asus ، تعمیر قاب شکسته لب تاپ Asus و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لب تاپ Asus
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

با مراجعه به بخش ذیل، آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات ایسوس را پیگیری نمایید.

Rate this post