جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لنز پرژکتور ایسوس

تعمیر لنز پرژکتور ایسوس از خدمات اختصاصی مرکز ایسوس است که به طور کاملا جداگانه و حرفه ای در کارگاه ویژه پرژکتور ایسوس انجام می شود. ویدئو پرژکتور ایسوس را می‎توان یک دوربین معکوس درنظرگرفت، یعنی به جای دریافت نور‌‌، نور را از لنز بیرون می‌فرستد. منظور ما یک ویدئو پرژکتور دیجیتال است؛ ویدئو پرژکتوری با ورودی ویدئو که نه تنها عملکردی شبیه به یک تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر را دارد، بلکه مزایای انحصاری از جمله توانایی تولید تصویر بسیار بزرگتر و قابلیت حمل آسان را نیز از آن خود کرده است.

همه انواع ویدئو پرژکتورها سنسور تولید تصویر دارند. تکنولوژی های رایج تولید تصویر در ویدئو پرژکتور ایسوس عبارت است از : DLP ، LCD  و LCOS. عیب یابی و تعمیر لنز پرژکتور ایسوس باید توسط افراد متخصص تعمیرات پروژکتور ایسوس انجام شود، در مواقعی اقدامات نابجا توسط مصرف کننده می تواند یک ایراد کوچک پرژکتور ایسوس را تبدیل به مشکلی اساسی و غیر قابل حل کند.

تعمیر لنز پرژکتور ایسوس در محل

نکات مهم در تعمیر لنز پرژکتور ایسوس

تمیز کردن لنز پروژکتور

همواره رعایت استانداردهای لازم در زمان تمیز کردن لنز، نیاز به تعمیر لنز پرژکتور ایسوس را کاهش می دهد. لنز این دستگاه باید ماهانه یکبار تمیز شود تا تصاویر ارسالی با کیفیتی در حد مطلوب از پروژکتور ارسال شود. برای این کار بهتر است از یک پارچه نرم، خشک و بدون پرز استفاده کنید. از الکل ایزوپروپیل هم می توانید برای تمیز کردن لنز استفاده کنید.

دفترچه راهنما پروژکتور

همه پرژکتورها از جمله پرژکتور ایسوس، یک دفترچه راهنمای کاغذی یا یک سی دی به صورت فرمت الکترونیکی به همراه دارند. اغلب در دفترچه راهنمای پرژکتور ایسوس، نکات مهم در مورد روش صحیح راه اندازی پرژکتور و نحوه نگهداری آن مدل، وجود دارد که قبل از اولین راه اندازی پرژکتور ایسوس، باید سعی کنید که وقتی را اختصاص به خواندن جزئیات دفترچه راهنما دهید؛ مانند اینکه چگونه پوشش فیلتر را بردارید. این کار سبب می شود که قطعا دفعات کمتری برای تعمیر لنز پرژکتور ایسوس به مرکز تعمیراتی مراجعه کنید.

توجه به مدل پروژکتور ایسوس

حتی در صورتی که تجربه قبلی استفاده از پروژکتور را هم داشته باشید؛ باید بدانید که هر مدل از پرژکتور ایسوس، ویژگی و مشخصات خاص خودش را دارد که آگاهی از آن مهم است. آشنا شدن با این مشخصه ها این امکان را به شما می دهد که بگویید چه وقت چه چیزی اشتباه است، یا بدانید که چه تدابیر پیشگیرانه ای برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع در همان مرحله اول باید اتخاد کنید و به موقع برای تعمیر لنز پرژکتور ایسوس اقدام کنید.

چگونه عمر ویدئو پرژکتور ایسوس را افزایش دهیم؟

وقتی که قصد انتخاب محل قرار دادن پرژکتور ایسوس را دارید، لازم است مراقب چند نکته باشید؛ توصیه ای که باید در مرحله اول به آن عمل کنید این است که حداقل ۶۰ سانتی متر فضای آزاد در اطراف پرژکتور ایسوس قرار دهید تا تهویه گرمای پرژکتور به راحتی امکان پذیر باشد. عدم تهویه گرما به این معناست که گرمایی که در پرژکتور ایجاد می شود، نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث آسیب رساندن به بخش های داخلی پرژکتور می شود. مراقبت در برابر دود و گرد و غبار و رطوبت از دیگر نکاتی است که همواره لازم است قبل از اقدام به تعمیر لنز پرژکتور ایسوس به آن توجه کنید. تا قطعا کمتر متقاضی این سرویس باشید.

همیشه از دمای درجه پرژکتور ایسوس در حال کار آگاهی داشته باشید و از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم آفتاب و یا نزدیک به وسایل گرمایشی اجتناب کنید. وقتی که برای اولین بار پرژکتور را از جعبه خارج می کنید، جعبه اصلی و فوم های محافظتی آن را نگه دارید. اگر در آینده لازم شد که پرژکتور ایسوس را به محل دیگری جابجا کنید؛ از آنها استفاده کنید. در صورتی که دستگاه را در جعبه اصلی خود قرار ندهید، خطر آسیب رساندن به دستگاه در حین حمل و نقل بالا می رود.

فاکتور هام مهم در انتخاب یک لنز پرژکتور

  • فاصله برد/ Throw Distance
  • نسبت برد/ Throw Ratio
  • لنز زوم در پروژکتور
  • جابجایی لنز یا لنز شیفت (Lens Shift)
  • قابلیت اصلاح زاویه ی نمایش یا کیستون :تنظیم کیستون افقی و عمودی

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس برای اینکه بتواند خدمات بهتری به کاربران خود ارائه دهد، از برنامه ریزی مدونی پیروی می کند که تمام فعالیت های این نمایندگی را سازمان می دهد. با مراجعه به این واحد مجاز نمایندگی می توانید از همه خدمات مربوط به فروش و سرویس های پس از فروش بهره مند شوید. این نمایدگی رسمی و مجاز تسهیلات ویژه تری برای شما در نظر گرفته است که تنها با مراجعه به مرکز می توانید از چند و چون آن اطلاع یابید.

واحد تعمیرات پرژکتور ایسوس

کارشناسان و متخصصان ما در واحد تعمیر پرژکتور ایسوس، به همه فناوری ها و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه آشنایی کامل دارند و به راحتی می توانند با استفاده از دستگاه های دقیق عیب یابی، هر آنچه را که سبب اختلال در این دستگاه شده است، بیایند و رفع کنند. این واحد در کارگاه اختصاصی و مجهز خود، فعالیت دارد و به این وسیله می تواند حرفه ای ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.

تعمیرات ایسوس

واحد تعمیرات ایسوس، تعمیرات همه محصولات این کمپانی را پوشش می دهد. با مراجعه به این واحد تعمیراتی، قطعا نیاز شما برطرف خواهد شد. در حقیقت اصلا مهم نیست که صاحب کدام یک از محصولات کمپانی ایسوس هستید، مهم این است که در این مرکز صفرتا صد تعمیرات محصولات ایسوس، در واحد های جداگانه و به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود.

Rate this post