جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

آیا می دانید در چه شرایطی نیاز به تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس است؟ لولای لپ تاپ به چه شکل آسیب می بیند؟ آیا امکان تعمیر لولا وجود دارد یا حتما باید این قطعه را تعویض کرد؟ چرا لولا آسیب می بیند؟ هزینه تعمیر لولای لپ تاپ asus چقدر است؟

در این مقاله تمامی این سوالات را بررسی کرده و به آنها پاسخ می دهیم. البته راهنمای تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس، برای این که خودتان اقدام ترمیم این بخش کنید کافی نیست؛ این کار نیاز به مهارت و ابزار مخصوص دارد و باید توسط تکنسین های تعمیر لپ تاپ ایسوس انجام شود. شما می توانید برای دریافت خدمات تخصصی، از همکاران ما در نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس

نکات مهم در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

مکان قرار گیری لولای لپ تاپ

جالب است بدانید که لولاهای لپ تاپ ایسوس در کیفیت های گوناگونی تولید می شوند. اما فارغ از جنس و نوع این قطعات، جای آنها در تمام لپ تاپ ها یکسان است. همه ی لولاها، متصل به صفحه نمایش لپ تاپ می باشند. همچنین این قطعه ، در قسمت نوار فلزی به نمایشگر پیچ شده و توسط قاب B لپ تاپ، پوشانده می شود. در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس، این قسمت نباید از قلم بیفتد. لازم به ذکر است که لولا از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن به صفحه نمایش و طرف دیگرش به کف قاب D پیچ می شود .

تفاوت قرار گیری لولا درسمت چپ و راست

نکته ی دیگر در مورد لولای لپ تاپ این است که این قطعه، هم در سمت راست نمایشگر نصب می شود و هم در سمت چپ آن، و البته باید توجه کرد که این دو سمت دارای تفاوت با یکدیگر هستند. بدیهی است که این تفاوت، باید در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس نیز مورد توجه قرار گیرد.

در مورد تعویض لولای لپ تاپ ایسوس، لازم است که به یک نکته ی بسیار مهم اشاره کنیم: استفاده از لولای با کیفیت به جای قطعه ی معیوب، مهم ترین مساله ای است که باید در این موضوع به آن توجه نمود. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، لولای لپ تاپ، وزن این دستگاه را تحمل می کند و ایجاد ایراد در آن، می تواند به بخش های دیگر دستگاه آسیب جدی وارد کند. لذا، تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس به صورت نادرست و استفاده از قطعه ی بی کیفیت، آسیب های جدی تری در دستگاه را در پی خواهد داشت.

تعویض لولای لپ تاپ ایسوس.با قطعات اورجینال

تعمیر لولای لپ تاپ Asus

در مورد تعمیرات این قطعه باید گفت که به طور کلی، اصلی ترین آسیب وارده بر لولا، شکستن آن بوده و در این صورت، نیاز به جوش دادن این قطعه می باشد. اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که بیش از حد سفت یا شل بودن لولا، نه تنها منجر به شکستن دوباره ی آن می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش های پلاستیکی بدنه لپ تاپ شما نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می آورد.

حتی گاهی دیده شده به ایسوسیل شکستگی لولا و تعمیر نادرست این قطعه، فلت صفحه نمایش که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد نیز پاره شده و باعث اتصال و آسیب فراوان در ماردبورد لپ تاپ شده است. به همین ایسوسیل معمولا تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس، چندان کاربردی نبوده و در اغلب موارد، باید آن را تعویض نمود.

تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

تعویض لولای لپ تاپ ایسوس، با دقت و ریزبی و داشتن مهارت امکان پذیر می باشد. برای انجام این کار کافی است از مهارت باز و بسته کردن لپ تاپ برخوردار باشید. لازم به ذکر است که علاوه بر قاب C ، باید قاب A و B از هم جدا شده تا کاملا لولا از لپ تاپ خارج شود. باید متذکر شویم که حاشیه و قاب پشت صفحه نمایش بسیار حساس بوده و کوچک ترین اشتباهی در باز و بسته کردن آن، می تواند شکستن این قاب را در پی داشته باشد. به همین ایسوسیل توصیه می کنیم اگر قبلا تجربه ی باز و بسته کردن این دستگاه را ندشته اید، تعویض لولای لپ تاپ ایسوس را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

هزینه تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس

حتما نگران هزینه تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ asus خود هستید. نگرانی شما بجاست چون برخی مدل های لپ تاپ، قیمت نسبتا بالایی دارند. با این حال تا عیب یابی دقیق و کامل، نمی توان در مورد هزینه تعمیر یا تعویض لولا نظر داد. درواقع این میزان و نوع خرابی لولاست که تعیین می کند چقدر باید برای ترمیم آن هزینه کنید. اگر آسیب دیدگی جزئی باشد و بتوان لولا را ترمیم کرد، هزینه چندانی به دنبال ندارد. اما در شرایطی که لولا شکسته باشد و به هر دلیل دیگری قابل ترمیم نباشد، نیاز به تعویض دارد. در این صورت باید قیمت لولای جدید را هم در هزینه نهایی تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس مد نظر داشته باشید.

تعمیر شل شدن لولای لپ تاپ ایسوس

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس و دیگر برندها گاهی در شرایطی انجام می شود که این قطعه شل شده است. این اتفاق معمولا پس از ضربه خوردن لپ تاپ یا بر اثر باز و بسته کردن غیر اصولی درب می افتد. به این شکل که درب لپ تاپ باز نمی ماند و اصطلاحا می افتد. لولای لپ تاپ انواع بسیاری دارد که همه آنها به نمایشگر (LED یا LCD) متصل شده اند. شل شدن این قطعه اتفاق جالبی نیست و حتی ممکن است نمایشگر و فلت های تصویر را نیز در معرض خطر قرار دهد. بنابراین باید هرچه زودتر مسئله را پیگیری کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس  یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکزی است که از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات برخوردار بوده و از متخصص ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی بهره مند میباشد. کارشناسانی که در واحد تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس فعالیت دارند به کلیه قطعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ایسوس تسلط کامل داشته و با برخورداری از دانش فنی بالا دستگاه های ایسوس را به بهترین نحو ممکن تعمیر می نمایند. متقاضیانی که قصد مراجعه به نمایندگی ایسوس را دارند، میتوانند قبل از مراجعه حضوری، از راهنمایی ها و اطلاعات لازم بصورت تلفنی و بوسیله راههای ارتباطی موجود در وبسایت که توسط کارشناسان ما صورت میگیرد بهره مند گردند.

واحدهای تعمیرات ایسوس در نمایندگی ایسوس

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، نمونه ای از خدمات تخصصی ارائه شده در نماینگی ایسوس تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ایسوس میباشد.  اما به غیر از تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ، خدمات بیشمار دیگری نیز در این مرکز ارائه می شود. نمایندگی ایسوس جهت دستیابی به رضایت هر چه بیشتر مشتریان و جهت تحقق اصل مشتری مداری، با بکارگیری مهندسان مجرب و متعهد در این زمینه و الزام تک تک این افراد به رعایت اصول مشتری ‌مداری سعی در ارائه خدماتی با بهترین و بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود نموده است. به همین دلیل  است که با یک بار مراجعه به این مرکز، کاملا درخواهید یافت که به سازمانی مشتری مدار پا گذاشته اید.در صورت تمایل خدمات ما را در  واحدهای تعمیرات ایسوس پیگیری نمایید.

3.7/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed