جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

ظرافت و تکنولوژی به‌کار رفته در مادربردهای آل این وان ایسوس را می‌توان هشداری دانست مبنی بر اینکه انجام تعمیرات این بخش از دستگاه بدون توجه به پارامترهای بایسته این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی-، سبب خرابی کامل آن و تبدیل شدن آن به یک دستگاه بی‌استفاده می‌گردد. از همین‌روی کارشناسان امر توصیه می‌کنند که در صورت نداشتن دانش فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این قطعه خودداری کنید و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار نمایید.

مرکز تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان این حوزه فضایی فراهم ساخته که در آن امکان رفع غالب اختلالات ایجاد شده در این قطعه ایجاد شده است. مرکز تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

واحد تخصصی تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

تعمیرات مادربرد آل این وان ایسوس در این مرکز پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسانه، عیب‌یابی تخصصی و کسب اطمینان از خرابی و اختلال در مادربرد آغاز می گردد و تا حصول نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد. در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس مبنی بر امکان تعمیر و بازسازی مادربرد و رفع اختلالات ایجاد شده در آن، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به واحد تعمیر مادربرد ایسوس ارسال می‌گردد. کارشناسان زبده و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی، می‌توانند مادربرد ایسوس را به بهترین نحو ممکن تعمیر کرده و سطح کیفی آن را به همان سطح کیفی نخستین و کارخانه‌ای ارتقاء دهند. شایان ذکر است جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان به این مرکز، کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان Asus مشمول گارانتی و ضمانت گشته است.

خدمات ارائه شده در واحد تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ
  • تعمیر کارت‌های صدا
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به دلیل قطعی مدار
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد

علل خرابی مادربرد آل این وان ایسوس

آشنایی با عوامل خرابی مادربرد سبب می گردد تا حتی الامکان از پیدایش آنها جلوگیری شود و بدین واسطه، دستگاه عمر مفید بیشتری یابد. برخی از این عوامل قابل پیشگیری بوده و برخی دیگر ممکن است علی رغم احتیاط های انجام شده از سوی کاربر، باز هم اتفاق بیفتند (مثلاً ریختن مایعات بر روی دستگاه). در هر حال، اگر نشانه های خرابی مادربرد در دستگاه شما مشاهده می شود، آنچه که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات مادربرد است. مرکز تعمیرات ایسوس از مجموعه های فعال در این حوزه است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس و سایر بخش های این دستگاه را دریافت نمایید. در بخش های زیر با شایع ترین عللی که سبب خرابی مادربرد می گردند آشنا می شویم:

استهلاک قطعات مادربرد: پایان عمر قطعات ماردبرد و استهلاک تدریجی آنها، مورد دیگری است که می توان از آن به عنوان عامل خرابی ماردبرد یاد کرد. جریان بیش از اندازه و Drive شدن توسط مدار معیوب که عمر مفید برخی قطعات الکترونیکی آن پایان یافته است، باعث بروز مشکلات جدی در مادربرد خواهد شد. زیرا وقتی یک قطعه درست عمل نکند، قطعات دیگر هم نمیتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

 نوسانات منبع ولتاژ: عامل دیگری که مادربرد را نیازمند تعمیر می کند نوسانات ایجاد شده در منبع ولتاژ است. خرابی در منبع ولتاژ، به سایر بخش های دستگاه، از جمله مدار محافط در بورد سرایت می کند و دستگاه را نیازمند تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس خواهد کرد.

Virus یا ویروس ها: عامل دیگری که احتمالاً کمتر به ان فکر می شود ویروس است. برخی از ویروس ها میتوانند روی فایل ROM بایوس تأثیر بگذارند؛ اگر فایل رم داخل آی سی های EPROM دارای bug باشد، باعت میشوند که به مرورزمان سیستم دچار ایراد اساسی شده و روشن نشود.

ایرادات صوتی: استفاده از اسپیکرها و هدست های غیر استاندارد می تواند موجب صدمه زدن به مدار صدا شود. برخی از مادربرد ها دارای صدای HD High Definition Audio System هستند. خرابی مرتبط با این بخش و سایر بخش های ذکر شده در بخش های فوق با حضور در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس قابل رفع است.

گرد و غبار: گردو غبار یکی از رایج ترین علل در خرابی مادربرد و البته سایر قطعات دستگاه نظیر فن و … است. بنابراین بهتر است تا آنجا که ممکن است از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری شود و سرویس های مورد نیاز جهت رفع گرد و غبار، هر از چند گاهی بر روی لپ تاپ انجام شود. گردو غبار وارد شده به لپ تاپ احتمال خرابی چیپ گرافیک و فن ها را بالا می برد. حتی گاهی این عامل باعت ایجاد سوختگی در مدار میشود.

ایرادات شیارهای گسترش گرافیک (PCI-ESlot ,AGT Slot): استفاده زا کارت های گرافیک غیر استاندارد و عدم نصب صحیح این کارت ها درون شکاف AGP یا PCI-E به آنها صدمه وارد می کند.

 آبخوردگی: اگر آبی مقطر به جیپ برسد برای آن مشکلی ایجاد نمیکند. مشکل زمانی بوجود میاید که لپتاپ توسط مایعاتی که دارای املاح و مواد معدنی هستند، خیس میشود و زمانی که این مایع به مادربرد دستگاه برخورد کند، املاح موجود در آن باعث ایجاد رسوب یا سولفاته در مدار میشوند. که این رسوبات همچون یک رسانا عمل کرده و دو قسمت بورد را به هم متصل مینماید و ارتباطات لاین را قطع مینماید و باعث بروز مشکلاتی در مادربرد میشود. و همین امر شما را وادار میکند تا نیازمند مراجعه به یکی از مراکز تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس شوید.

تعمیرات آل این وان ایسوس

تعمیرات آل این وان ایسوس به ویژه تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس در این مرکز با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیرات و به دست مجموعه‌ای از زبده‌ترین کارشناسان تعمیرات آل این وان ایسوس انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در All-in-one ایسوس می‌باشند. جهت تعمیرات آل این وان ایسوس کافی است تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
Rate this post