جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن تبلت ایسوس

تعمیر میکروفن تبلت ایسوس از خدمات مهم مرکز ایسوس است، زیرا خرابی و ایراد در میکروفن عملا انتقال صدا را مختل خواهد کرد که در این صورت اولین و اساسی ترین ویژگی یک تبلت دچار اختلال خواهد شد. میکروفون دستگاهی است که انرژی صوتی دریافتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. میکروفون ساختار بسیار ساده اما خلاقانه‌ای دارد. به همین دلیل است که تعمیر میکروفن تبلت ایسوس نیاز به آشنایی با این قطعه دارد .

تعمیر میکروفن تبلت ایسوس

علائم خرابی میکروفن تبلت ایسوس

  • Voice Recorder صدا را همراه با خش ضبط می کند.
  • صدای میکروفن قطع و وصل می شود.
  • Voice Recorder از کار می افتد و صدایی ضبط نمی شود.
  • صدای ضبط شده بسیار کم و ضعیف است.

رفع مشکل میکروفن تبلت ایسوس

شما کاربر گرامی این فرصت ویژه را دارید که قبل از مراجعه به یک مرکز تعمیر میکروفن تبلت ایسوس، راه های زیر را امتحان کنید و در صورت پایداری و برقرای مشکل به یک مرکز مجاز تعمیرات تبلت مراجعه نمایید.

ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به هیچ هدست بلوتوثی یا هدفون بی سیم متصل نیست. هدست های بلوتوثی و بی سیم بعد از مدتی کار کردن دچار نقص می شوند و احتمال دارد که برای میکروفن تبلت مشکل ایجاد کنند. حتماً بعد از قطع اتصال هدست میکروفن را تست کنید تا مطمئن شوید که هدست دلیل این مشکلات نبوده است.

دستگاه را خاموش و روشن کنید

باتری را از دستگاه خارج کنید و اجازه دهید دستگاه حداقل به مدت ۳۰ ثانیه در وضعیت بدون باتری سر کند. باتری را در جای خود قرار دهید و دستگاه را روشن کنید. اکنون با تست میکروفن متوجه خواهید شد که مشکل برطرف شده یا خیر.

نرم افزار های اضافه و نا امن را حذف کنید

مشکلات میکروفن تبلت ایسوس می تواند به دلیل نصب نرم افزارهای ناایمن و ناشناس باشد. برای تعمیر میکروفن تبلت ایسوس و جلوگیری از ایجاد اختلالات احتمالی توسط این نرم افزارها، دستگاه خود را در حالت امن (safe mode) روشن کنید و میکروفن را در این حالت تست کنید. با این ترفند زیرکانه تمام نرم افزارهای جاسوس پاک خواهند شد.

بازگشت به تنظیمات کارخانه

هرچند اعمال این گزینه سخت و ناراحت کننده است، اما اجرای آن می تواند در تعمیر میکروفن تبلت ایسوس کارگشا باشد. درست است ممکن است بخشی از اطلاعات دست برود، اما گاهی تنها چاره موجود بازگشت به تنظیمات کارخانه است.

گزینه “بازگشت به تنظیمات کارخانه تبلت” را انتخاب کنید و امیدوارانه در انتظار سلامت میکروفن تبلت خود بمانید.

نحوه تعمیر میکروفن تبلت ایسوس

بهتر از قبل از اقدام به تعمیر میکروفن تبلت ایسوس بدانید که نحوه کار میکروفون برعکس اسپیکر یا بلندگو است یعنی به جای اینکه انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل کند، انرژی صوتی را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند. هر جا که صدا باید به صورت الکتریکی منتقل یا ذخیره شود، یک میکروفون نیز در آنجا وجود خواهد داشت؛ در گوشی‌ها، تبلت ها، هندزفری‌ها، هدست‌ها، آیفون‌های خانگی، تلفن‌ها، لپتاپ‌ها و … .

برای تعمیر میکروفن تبلت ایسوس پیش نیاز اولیه شناخت عملکرد و نحوه کارکرد درست میکروفن است. برای یک تعمیرکار الزامی است که به طور صحیح و دقیق ایراد میکروفن را شناسایی کند تا در مسیر درست تعمیر قرار بگیرد و نتیجه رضایت بخشی به ارمغان بیاورد.

خدمات مربوط به تعمیر میکروفن تبلت ASUS

  • تست تنظیمات صدا
  • حل مشکل آب خوردگی
  • تست صدای اسپیکر میکروفن تبلت ایسوس
  • تعویض بلندگو میکروفن تبلت ایسوس
  • تعویض میکروفن تبلت ایسوس
  • عیب یابی میکروفن تبلت ایسوس
  • زدودن گرد و غبار و پاکسازی میکروفن تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس

مرکز تعمیر تبلت ایسوس با کادری متخصص و زبده برای خدمات دهی آماده است. این مرکز بخش تعمیر تبلت ایسوس را به طور ویژه و اختصاصی راه اندازی کرده است تا خدمات تخصصی تر در این برند را ارائه دهد و جزئیات تعمیراتی تبلت ایسوس را به طور تخصصی تر اجرا کند.

تعمیرات ایسوس

در واحد تعمیرات ایسوس از تجهیزات و امکانات منحصر و ویژه کمک گرفته می شود تا بهترین کیفیت تعمیر برای کاربر به عمل بیاید و رضایت او را در همه زمینه ها جلب کند. متخصصان ما در این واحد با عملکرد درست و ماهرانه خود قادر هستند هر گونه تعمیر در حوزه محصولات ایسوس را بر عهده بگیرند و به طور ویژه آن را عملی کنند.

نمایندگی ایسوس

واحد مجاز نمایندگی ایسوس به رعایت همه اصول و قوانین موجود در کشور حساس و پایبند است. این مرکز مقتدرانه اعلام می دارد که جزء درگاه های محدود و مجاز واردات تولیدات ایسوس است که گارانتی های شرکتی و اورجینال این برند را نیز پشتیبانی می کند.

5/5(1 امتیاز)