جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

خرید لپ تاپ ارزان قیمت

قیمت لپ تاپ نیز مانند قیمت هر کالا و محصول دیگری در این چند ماه اخیر به دلیل نوسانات غیرمنتظره بازار به شدت افزایش پیدا کرده است. به گونه‌ای که آن دسته از کاربرانی که تصمیم دارند لپ تاپ بخرند به دلیل قیمت بیش از حد این محصول، بیشتر به خرید لپ تاپ ارزان قیمت و اقتصادی جذب می‌شوند. لپ تاپ ایسوس نیز از این داستان تلخ اقتصادی مستثنی نیست. اگر شما هم در این بلبشوی بازار به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید اما بودجه کافی ندارید، بهتر است خرید لپ تاپ اقتصادی را در اولویت قرار دهید. درضمن ادامه این مطلب را از دست ندهید چراکه قرار است شما را با نکاتی در زمینه خرید لپ تاپ اقتصادی و از همه مهم‌تر جدیدترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس در بازار آشنا کنیم.

خرید لپ تاپ ارزان ایسوس

نکات مهم در خرید لپ تاپ ارزان قیمت 2020

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک لپ تاپ ارزان قیمت و اقتصادی خریداری کنید باید به نوع نیاز خود توجه کنید چراکه کاربران لپ تاپ عموماً به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کاربرانی هستند که کار چندان سخت و سنگینی با لپ تاپ خود انجام نمی‌دهند و تنها به دنبال گشت‌وگذار در دنیای وب، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و اجرای نرم‌افزارهای سبک مانند مایکروسافت آفیس بر روی لپ تاپ هستند. اما دسته دوم کاربران حرفه‌ای هستند که چندین و چند نرم‌افزار سنگین را بر روی لپ تاپ خود نصب می‌کنند و هدف آن‌ها از خرید لپ تاپ انجام پروژه‌های برنامه‌‎نویسی، ویرایش فیلم، عکس و … است.

با این وجود می‌توان انتظار داشت که خرید لپ تاپ ارزان قیمت و اقتصادی تنها برای کاربران دسته اول که قرار نیست کار خاصی با لپ تاپ خود انجام دهند مناسب باشد چراکه لپ‌ تاپ‌های اقتصادی متناسب با قیمت پایینی که دارند از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار نیستند که بتوانند انتظارات کاربران حرفه‌ای را برآورده کنند. بنابراین قبل از اینکه به خرید لپ تاپ اقتصادی فکر کنید باید ببینید که در کدام یک از این دسته‌ها قرار دارید؟ آیا یک کاربر معمولی هستید یا حرفه‌ای؟ اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید که قرار است نرم‌افزارهای سنگین بر روی لپ تاپ خود نصب کنید بهتر است به خرید لپ تاپ اقتصادی فکر نکنید.

راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت

چند وقتی است که لپ تاپ به کالایی تبدیل شده است که باید برای خرید آن خون دل خورد. اما قیمت بالای لپ تاپ یک طرف و سردرگمی هنگام خرید این دستگاه نیز یک طرف! به قدری دنیای لپ تاپ‌ها متنوع شده است که کاربران هنگام خرید این دستگاه کاملاً سردرگم می‌شوند. نه تنها لپ تاپ‌ها در برندها و مدل‌های مختلف بازار را محاصره کرده‌اند بلکه هر کدام از مدل‌های لپ تاپ‌های مختلف دارای مشخصات فنی منحصربه‌فردی هستند که همین مسئله کار انتخاب و خرید لپ تاپ را برای کاربران سخت‌تر می‌کند. به همین دلیل تصمیم داریم که در ادامه این مطلب راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید یک لپ تاپ اقتصادی مناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

1. پردازنده لپ تاپ های ارزان قیمت

یکی از مهم‌ترین عنصرها در خرید لپ تاپ، پردازنده است. لپ تاپ‌های اقتصادی دارای پردازنده‌های نسل هشتم تا دهم پنتیوم، Core i3 اینتل و رایزن 3 و 5 سری 3000 هستند که عموماً 2 هسته و 4 ترد پردازشی را در اختیار شما قرار می‌دهند. پیشنهاد ما خرید لپ تاپی مجهز به پردازنده Core i3 یا رایزن 3 و 5 سری 3000 است که توان پردازشی خوبی را در لپ تاپ‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

این مقاله را از دست ندهید: نحوه فروش لپ تاپ دست دوم

2. رم در لپ تاپ های ارزان

رم، مکمل پردازنده برای اجرای سریع برنامه‌ها بر روی لپ تاپ است. هر چقدر رم سیستم شما بالاتر باشد سرعت اجرای برنامه‌ها نیز بالاتر است اما در مقابل هر چقدر رم سیستم شما پایین باشد حتی اگر پردازنده قدرتمندی داشته باشد باز هم سرعت اجرای برنامه‌های روی لپ تاپ پایین خواهد بود. اما چون در این مطلب از خرید لپ تاپ ارزان قیمت و اقتصادی صحبت می‌کنیم پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپی است که حداقل رم آن 4 گیگابایت باشد تا در آینده که بودجه داشتید بتوانید 4 گیگابایت رم دیگر به آن اضافه کنید.

3. مقدار و نوع حافظه در لپ تاپ های ارزان ایسوس

حافظه SSD نقش بسیار مهمی در سرعت اجرای برنامه‌ها بر روی لپ تاپ دارد اما متاسفانه در لپ تاپ‌های اقتصادی به دلیل قیمت پایینی که دارند، خبری از حافظه SSD نیست. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از خرید لپ تاپ یک حافظه SSD هم بخرید و بر روی لپ تاپ خود قرار دهید. اگر یک کاربر آماتور هستید و از پس این کار برنمی‌آیید می‌توانید لپ تاپ خود را به نمایندگی لپ تاپ ایسوس بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز حافظه SSD را بر روی لپ تاپ شما نصب کنند.

4. سایر موارد در انتخاب لپ تاپ کم قیمت

  • لپ تاپ‌های اقتصادی ظرفیت باتری بالایی ندارند به همین دلیل نباید از آن‌ها توقع داشته باشید که بیش از 3 تا 5 ساعت شما را همراهی کنند.
  • عموماً لپ تاپ‌های اقتصادی دارای نمایشگرهای HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل هستند.
  • لپ تاپ‌های اقتصادی با صفحه‌نمایش مات، خوانایی بهتری را در زیر تابش مستقیم نور خورشید ارائه می‌دهند اما نسبت به لپ‌تاپ‌هایی که دارای صفحه‌نمایش معمولی هستند در نمایش رنگ‌ها باکیفیت بالا حرفی برای گفتن ندارند.

در این مطلب کاربردی با ما همراه باشید : قیمت روز لپ تاپ ایسوس

مدل های مختلف لپ تاپ های ارزان قیمت

  • لپ تاپ‌های اقتصادی ایسر هم در رده‌قیمتی مناسبی هستند و هم کیفیت ساخت مناسبی دارند.
  • لپ تاپ ایسر۱۵ اینچی مدل Aspire A315-31-P0TP
  • لپ تاپ لنوو ۱۱ اینچی مدل N22
  • لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل VivoBook X541NA – D
  • لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA – B
  • لپ تاپ ایسوس۱۵ اینچی مدل VivoBook X541NA – B
  • لپ تاپ ایسوس۱۵ اینچی مدل ASUSPRO P2540NV – A
  • لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچی مدل Ideapad 320 – AO
  • لپ تاپ آی لایف مدل Zed Air Mini
  • لپ تاپ آی لایف مدل Zed Air H
  • لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320 – AG
  • لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل VivoBook X541NA – C
  • لپ تاپ لنوو ۱۵ اینچی مدل Ideapad 110 – K
  • لپ تاپ ایسوس مدل E202SA – B
  • لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل VivoBook X541NA – D

جدیدترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت بازار

1. لپ تاپ X509 ایسوس

براساس ادعای شرکت ایسوس، یکی از کوچکترین لپ تاپ‌های جهان که برای انجام کارهای روزمره و سبک مناسب می‌باشد، لپ تاپ X509 ایسوس است. این لپ تاپ به نسل دهم پردازنده‌های Core i3 مجهز شده است که قدرت تقریباً خوبی برای اجرای نرم‌افزارها دارد. به جزء پردازنده‌ای که بر روی این سیستم مورد استفاده قرار گرفته است سایر ویژگی‌های آن مانند سایر لپ تاپ‌های اقتصادی است از نمایشگر 15 اینچی با رزولوشن 1366 در 768  پیکسل گرفته تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت رم. اگر می‌توانید در کنار خرید لپ تاپ ارزان قیمت X509 ایسوس باز هم هزینه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که رم آن را به 8 گیگابایت ارتقا دهید تا هیچ مشکلی از نظر سرعت اجرای نرم‌افزارها بر روی این دستگاه نداشته باشید.

2. لپ تاپ ویووبوک R521 ایسوس

اگر بودجه شما از خرید لپ تاپ X509 ایسوس بیشتر است می‌توانید یک لپ تاپ بهتر از آن یعنی لپ تاپ ویووبوک R521 ایسوس را خریداری کنید. این لپ تاپ به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نسل دهم اینتل مجهز شده است که برخلاف رقبایش ترجیح داده است از پردازنده‌های آیس‌لیک اینتل به جای پردازنده‌های کامت‌لیک اینتل استفاده کند. چراکه پردازنده‌های آیس‌لیک اینتل برخلاف پردازنده‌های کامت‌لیک اینتل دارای لیتوگرافی 10 نانومتری هستند. به همین دلیل مصرف انرژی آن‌ها کمتر است و موجب می‌شوند که عمر باتری لپ تاپ افزایش پیدا کند. از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر Full HD مات، 8 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع HDD اشاره کرد.

3. لپ تاپ Ideapad 330 لنوو

لنوو از جمله شرکت‌هایی است که همیشه در بازار طراحی و تولید لپ تاپ‌های اقتصادی حرفی برای گفتن داشته است چراکه از این نظر نسبت به سایر کمپانی‌های تولید کننده لپ تاپ چندین و چند گام جلوتر است. یکی از جدیدترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت 2020 لنوو، لپ تاپ Ideapad 330 لنوو است که ظاهری ساده و یک دست دارد و از همه مهم‌تر اینکه هیچ کثیفی و اثرانگشتی بر روی آن باقی نمی‌ماند.

ضخامت این دستگاه حدود 23 میلی‌متر و وزن آن 2 کیلو 200 گرم است. در این لپ تاپ نیز مانند سایر لپ تاپ‌های اقتصادی از یک نمایشگر 15 اینچی استفاده شده است که کیفیت آن HD است. از سایر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به 4 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

4. لپ تاپ A315-34-C3VD ایسر

یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت بازار که می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد لپ تاپ A315-34-C3VD ایسر است. این لپ تاپ میزبان پردازنده مرکزی Celeron اینتل با مدل N4000 است. چهار گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک برای ذخیره و انتقال اطلاعات در این لپ تاپ درنظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پورت HDMI، USB 3.0 و USB 2.0 اشاره کرد. درضمن باتری لپ تاپ A315-34-C3VD ایسر سه سلولی است و از نوع لیتیوم پلمیری می‌باشد. این باتری می‌تواند 6 ساعت به صورت مداوم شما را همراهی کند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسوس، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه‌های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می‌شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. در این مرکز تخصصی‌ترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم در باب خرید لپ تاپ ارزان قیمت و خرید سایر تولیدات این برند نیز ارائه می‌گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسوس را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed