جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

روترهای جدید ایسوس

در جریان نمایشگاه CES 2018 روترهای جدید ایسوس رونمایی شدند. روترهای جدید لیرا (ASUS Lyra) در دو مدل رونمایی شدند که یکی از آنها با دستیار صوتی آمازون الکسا در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. این شرکت با رونمایی از دو دستگاه جدید از خانواده‌ Lyra، محصولات مبتنی بر شبکه‌ توری وای‌فای خود را گسترش داده است.

وقت آن رسیده که دیگر روترهای همیشگی با عملکردهای یکسان سایر کمپانی ها را فراموش کنید، زیرا روترهای جدید ایسوس اکنون در لاس وگاس اقامت دارند.

معرفی روترهای جدید ایسوس

 Lyra Trio یک روتر مثلثی‌شکل است که احتمالا ظاهر عجیب آن نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. این دستگاه یک سیستم وای‌فای دو باندی است که در کنار روتر Voice، شبکه‌ بی‌سیم خانگی یکپارچه‌ای ایجاد می‌کند.

Lyra Voice هم علاوه بر روتر، نقش یک اسپیکر استریو هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا را ایفا می‌کند. این روتر یک سیستم وای‌فای AC2200 سه باندی است. روتر Voice این قابلیت را دارد که  با سایر هاب‌های Lyra از جمله، Trio ارتباط بگیرد و پوشش شبکه را در خانه گسترش دهد بدون اینکه به دکوراسیون زیبای منزل شما آسیبی وارد شود، زیرا طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و به اسپیکرهای هوشمند بسیار شبیه است و این عامل خود در جذابیت منزل شما می تواند نقش مهمی ایفا کند.

روترهای جدید ایسوس

ویژگی های اختصاصی روترهای جدید ایسوس

Lyra Trio  دستگاهی مشابه یک هرم است. این روتر با طراحی هرمی‌شکل و عجیب خود، ظاهر یک اتو را در ذهن تداعی می‌کند. این روتر به آنتن‌های ۳×۳ برای فراهم‌ کردن سرعت‌‌های بالا مجهز شده است و از قابلیت همواره ‌فعال حفاظت از حریم خصوصی برای بالا بردن سطح امنیت بهره می‌برد.این کمپانی معتقد است با قرارگیری منحصر به فرد آنتن در روترهای جدید ایسوس،  مناطق کور به خوبی پوشش داده می شوند. از روی تصاویر موجود نمی‌توان در رابطه با محل قرارگیری آنتن صحبت کرد، به همین جهت باید منتظر عرضه این روتر و بررسی قابلیت‌های آن باشیم.

Lyra Voice هم از روترهای جدید ایسوس است. این روتر جذاب‌ ایسوس یک سیستم روتر سه بانده ۸۰۲٫۱۱ac با بهره‌گیری از آمازون الکسا می باشد. Lyra Voiceبا بدنه مستطیلی و خاکستری خود بسیار کمتر از Lyra Trio توجه افراد را جلب می‌کند.این مسطتیل خاکستری محل قرارگیری اسپیکرهای استریو و یک میکروفون است که به کاربران اجازه می‌دهد با دستیار دیجیتالی الکسا در تعامل باشند.

مقایسه روترهای جدید ایسوس با سایر روتر ها

تاکنون روتری مجهز به میکروفن داخلی روانه‌ی بازار نشده بود.این از جذابیت های روترهای جدید ایسوس است. یکپارچکی با الکسا در نوع خود منحصربه‌فرد است. ایسوس امکان کنترل هر دو روتر Voice و Trio را از طریق اپلیکیشن Lyra فراهم کرده است؛ قابلیتی که مدیریت شبکه‌ خانگی را از طریق تلفن هوشمند ساده‌تر می‌کند و این انحصار روترهای جدید ایسوس است. همچنین این اپلیکیشن قادر به آگاه کردن کاربر در هنگام بروز مشکلات است. در این صورت هنگام از دست رفتن شبکه،نیاز نیست که کاربر به روتر مراجعه کند و برای حل مشکل کلید ریست را بفشارد. روترهای جدید ایسوس در نیمه اول سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس  به ارائه ی خدمات در سه زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ایسوس می پردازد . مدیریت این مرکز به منظور ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر در زمینه ی فروش و تعمیرات محصولات ایسوس ، اقدام به پارت بندی این نمایندگی کرده است . در هرکدام از این پارت ها ، خدمات مربوط به یک محصول ارائه می شود. کارشناسان ویژه ی هرپارت ، با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی کاری خود ، اقدام به ارائه ی خدمات تخصصی مربوط به همان واحد می کنند .

نمایندگی ایسوس در تهران خدمات تخصصی را به هم وطنان عزیز در تهران ارائه می نماید. نمایندگی ایسوس در شهرستان نیز خدمات رسانی به کاربران شهرستانی را انجام می دهد. در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات ، رولینک صفحه ی مربوط کلیک نموده و وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

Rate this post