جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

زنفون ۴ سلفی لایت

گوشی ایسوس زنفون ۴ سلفی لایت (Asus ZenFone 4 Selfie Lite) به عنوان هفتمین عضو از گوشی های جدید ایسوس، به زودی روانه بازار خواهد شد. پیش از این شش مدل مختلف با نام‌های زنفون ۴، زنفون ۴ پرو، زنفون ۴ سلفی، زنفون ۴ سلفی پرو، زنفون ۴ مکس و زنفون ۴ مکس پرو به بازار عرضه شدند . با توجه به آخرین خبرها از کمپانی ایسوس ،  به نظر می‌رسد زنفون ۴ سلفی لایت، جدیدترین عضو از این خانواده خواهد بود . در ادامه با مشخصات و قیمت این گوشی جدید ایسوس آشنا شوید.

زنفون 4 سلفی لایت

   مشخصات زنفون ۴ سلفی لایت

    گوشی ایسوس زنفون ۴ سلفی لایت با مشخصات ذیل به بازار ارائه خواهد شد.

  • صفحه نمایشی ۵٫۳ اینچی با وضوح اچ دی
  •  تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ که  مسئولیت اطلاعات را در آن بر عهده دارد.
  •  دوربین‌ قدرتمند پشتی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی .
  • ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۷٫۰ نوقا

قیمت زنفون ۴ سلفی لایت

قیمت زنفون ۴ سلفی لایت ،  ۲۱۰ دلار برای بازار کشور مالزی در نظر گرفته شده است .  احتمالا این گوشی جدید ایسوس ، در سایر کشورهای آسیایی نیر با همین قیمت عرضه خواهد شد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این مطلب زنفون ۴ سلفی لایت ، مشخصات و قیمت آن مورد بررسی قرار گرفت.  جهت مطالعه ی داغ ترین اخبار کمپانی ایسوس ما را همراهی نمایید. تعمیر و فروش محصولات ایسوس از جمله خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس است. متخصصین این مجموعه در بخش فروش به عرضه ی کالای اصل و اورجینال به مشتریان گرامی می پردازند و در بخش تعمیر، عهده دار تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی ایسوس هستند.

نمایندگی ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تاسیس شده و از برترین متخصصین کشور جهت تعمیروفروش محصولات ایسوس بهره گرفته است. تعمیرات ایسوس شامل تمامی محصولات ایسوس می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. جهت آشنایی با خدماما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس کلیک کنید.

Rate this post