جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس لپ تاپ ایسوس

سرویس لپ تاپ ایسوس از جمله خدمات تخصصی  واحد تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی ایسوس می باشد. سرویس لپ تاپ و تعمیرات تخصصی آن نیاز مند حضور کارشناسان ارشد تعمیر لپ تاپ و متخصصین این حوزه می باشد. ازین رو مرکز تعمیرات ایسوس ، مجموعه ای از برترین متخصصین کشور را به همکاری فراخوانده است. متخصصین پس از طی آزمون های علمی و عملی به مرکز راه یافته اند و قادر به رفع تمامی مشکلاتی هستند که ممکن است برای لپ تاپ ها اتفاق بیفتد. از آن جا که لپ تاپ یک وسیله ی قابل حمل است ، بیش از سایر دستگاه های الکترونیک در معرض خطر قرار دارد.

متخصصین سرویس لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس ، ضمن انجام تعمیرات توصیه های لازم را جهت حفظ و نگه داری بهتر ازاین  محصول در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند داد. این مرکز ، تمامی خدمات خود را با توجه به اصول مشتری مداری به کاربران گرامی ارائه می نماید. لازم به ذکر است ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس دردو بخش سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود . کارشناسان مرکز پس از بررسی و تشخیص سخت افزاری یا نرم افزاری بودن مشکل ، در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب مک بوک شما را تعمیر خواهند کرد .

سرویس لپ تاپ ایسوس

سرویس لپ تاپ ایسوس در محل

یکی از سوالاتی که همیشه برای کاربران لپ تاپ‌ها به وجود می‌آید این است که چگونه می‌توان عمر لپ تاپ را افزایش داد؟ یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش عمر هر دستگاهی به ویژه لپ تاپ انجام دهید، سرویس کردن آن است. همانطور که می‌دانید بعد از اینکه مدتی از لپ تاپ استفاده می‌کنیم، از منافذ آن گرد و غبار به داخل این دستگاه نفوذ می‌کند. جمع شدن گرد و غبار بر روی اجزا لپ تاپ به ویژه فن آن که وظیفه خنک کردن قطعات این سیستم را برعهده دارد از عمر این سیستم می‌کاهد؛ با این وجود باید هر از گاهی با سرویس کردن لپ تاپ از کاهش عمر قطعات آن جلوگیری کرد.

اگر شما هم به فکر افزایش طول عمر لپ تاپ خود هستید هم می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید و هم اینکه با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات سرویس لپ تاپ را در محل به شما ارائه دهند.

سرویس تخصصی لپ تاپ ایسوس

امروزه شاهد گسترش استفاده از لپ تاپ های ایسوس هستیم . بنابراین نیاز به سرویس لپ تاپ ایسوس  بیش از پیش احساس می شود . از آن جا که در لپ تاپ های ایسوس از تکنولوژی منحصر به فرد استفاده شده است . لذا تعمیرات آن ها به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد .  در صورت بروز مشکل در لپتاپ های ایسوس ، یافتن تعمیرگاه و نمایندگی مجاز برای تعمیرات آن ها ضروری است ، زیرا مراجعه به تعمیرگاه هایی که دانش کافی جهت تعمیرات ایسوس ندارند ، صدمات جبران ناپذیری به لپتاپ  خواهد زد.

 نمایندگی ایسوس ، از کادری مجرب و کاردان جهت تعمیرات لپ تاپ ایسوس بهره گرفته است . نمایندگی ایسوس با ده ها سال سابقه ی درخشان  و با بهره گیری از برترین متخصصین  در زمینه ی تعمیرات و سرویس  تخصصی و حرفه ای کلیه ی قطعات لپ تاپ آماده ی ارائه انواع خدمات ، از جمله ؛ تعمیر و تعویض قطعات ، به مشتریان گرامی می باشد . لازم به ذکر است واحد تعمیرات asus ، تعمیرات خود را همراه با گارانتی ارائه می دهد. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید تعمیرات تخصصی ایسوس را به کارشناسان نمایندگی ایسوس  بسپارید .

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس

عیب‌یابی لپ تاپ ایسوس

مهم‌ترین پروسه تعمیر لپ تاپ ایسوس، عیب‌یابی این دستگاه است چراکه تعمیرکار با عیب‌یابی لپ تاپ مشکل به وجود آمده برای این سیستم را پیدا می‌کند و اگر مشکل آن سخت‌افزاری باشد، قطعه معیوب شده را پیدا کرده و تشخیص می‌دهد که آیا آن قطعه قابل تعمیر است یا باید تعویض شود. سپس براساس همه این اطلاعاتی که با عیب‌یابی لپ تاپ به دست می‌آورد، هزینه تعمیر آن را برآورد کرده و به کاربر اطلاع می‌دهد تا درصورت تمایل او پروسه تعمیرات لپ تاپ را آغاز کند.

با این وجود اگر عیب‌یابی لپ تاپ به صورت اصولی انجام نشود، نه تنها مشکل اصلی لپ تاپ به درستی تشخیص داده نخواهد شد بلکه امکان دارد به جای رفع مشکل لپ تاپ، مشکلات دیگری هم برای این دستگاه به وجود ‌آید. اگر لپ تاپ شما هم با مشکلی مواجه شده است بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز آن را به صورت اصولی مورد عیب‌یابی قرار دهند.

سرویس فن لپ تاپ ایسوس

همانطور که اشاره کردیم فن لپ تاپ وظیفه دارد تا گرمایی که از قطعات این دستگاه ساطع می‌شود را دفع کند تا در اثر گرما هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشده و از طول عمر آن‌ها کاسته نشود. با گذشت زمان که از لپ تاپ استفاده می‌کنیم، گرد و خاک به این سیستم نفوذ کرده و بر روی فن و سایر قطعات این دستگاه انباشته می‌شود. البته شما می توانید به راحتی با کنترل سرعت فن لپ تاپ از برخی مشکلات جلوگیری کنید، اما اگر چنین نشانه ای می بینید باید به دنبال دلیل آن باشید. 

همین مسئله موجب کاهش طول عمر فن لپ تاپ و البته بروز اختلال در عملکرد آن می‌شود؛ با این وجود هر از گاهی سرویس فن لپ تاپ ضرورت دارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم شما هم سرویس فن لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز با سرویس این قطعه از خراب شدن و کاهش عمر فن آن جلوگیری کنند.

خدمات سرویس در محل لپ تاپ Asus

  • تست کامل هارد در مرکز سرویس لپ تاپ ایسوس.
  • تعمیرات باتری لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر لپ تاپ در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • سرویس لپ تاپ ایسوس در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمیشود
  • رفع ایراد لپ تاپ بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • حل مشکل لپ تاپ در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ حین انجام کار .
  • رفع ایراد لپ تاپ بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن لپ تاپ می شود Over Heat در مرکز سرویس لپ تاپ ایسوس.
  • ترمیم و بازیابی لپ تاپ بابت رفع مشکلات باتری Battery charging problem .
  • سرویس لپ تاپ ایسوس جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا No Sound
  • ریکاوری مادربرد لپ تاپ در مرکز سرویس لپ تاپ ایسوس.
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ.
  • سرویس لپ تاپ ایسوس به دلیل سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • سرویس لپ تاپ به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور Bad power regulator chips.
  • تعمیر مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن.
  • رفع مشکل لپ تاپ به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال در مرکز سرویس لپ تاپ ایسوس.
  • ریکاوری لپ تاپ به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها ).
  • تعمیر لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه LCD dimming.
  • تعمیرات لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون پرش ال سی دی لپ تاپ .
  • رفع ایراد لپ تاپ بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باک ها در مرکز تعمیرات ایسوس.
Rate this post