جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ زن بوک پرو معرفی شد

لپ ‌تاپ ایسوس زن بوک پرو به عنوان یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار مطرح شد. این دستگاه با بدنه ‌ی تمام فلز و باریک سخته شده است . این لپ تاپ قابلیت رقابت با مک‌بوک اپل را دارد . لازم به ذکر است ، بلندگوهای این لپ ‌تاپ از تکنولوژی SonicMaster‌ استفاده می‌کند . همین امر موجب می گردد زن بوک پرو صدای خوب و شفافی داشته باشد . در صورتی که تمایل دارید لپ تاپ شما قابلیت افزودن حافظه گرافیکی خارجی داشته باشد پیشنهاد ما به شما ایسوس زن بوک پرو می باشد . کمپانی ایسوس با معرفی ایسوس زن بوک پرو کاربران لپ تاپ را به نوعی شگفت زده کرد . این لپ تاپ صفحه نمایش بزرگتری نسبت به زن بوک ۳ دلوکس دارد . مهمترین ویژگی دستگاه فوق سخت‌افزار جدید و قدرتمندی است که در آن استفاده شده است.

لپ تاپ زن بوک پرو

مشخصات لپ تاپ زن بوک پرو

مشخصات لپ تاپ زن بوک پرو را می توان در موارد زیر خلاصه نمود :

استفاده از جدیدترین قطعات موجود در بازار و صفحه ‌نمایش با دقت تصویر QHD‌ ، حافظه‌ ی هیبریدی متشکل از یک ترابایت حافظه‌ی هارددیسک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ی SSD ، پردازنده‌ ی گرافیکی ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce GTX 960M و ۴ گیگابایت حافظه‌ ی اختصاصی ، و همچنین باتری لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت ۹۶ وات ‌ساعت تا ۶ ساعت شارژدهی این لپ ‌تاپ را تامین می ‌کند که زمان خوبی است از ویژگی‌های چشمگیر این لپ ‌تاپ است .

در نهایت به ذکر مهمترین ویژگی ایسوس زن بوک پرو می پردازیم و آن عبارت است از : وجود پورت‌های نسل جدید اعم از USB Type-C و Thunderbolt 3. این مزیت امکان اتصال به دستگاه‌های بیشتری را فراهم می ‌کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: تفاوت اسامی مختلف لپ تاپ ها

قیمت لپ تاپ زن بوک پرو

تمامی افراد هنگام خرید ، علاوه بر توجه به ویژگی های دستگاه به قیمت آن نیز توجه شایانی دارند . در واقع ، قیمت نکته ای نیست که در هنگام خرید بتوان آن را نادیده گرفت . به همین دلیل در این بخش سعی کردیم اطلاعاتی در این حیطه ( قیمت ایسوس زن بوک پرو ) ارائه دهیم .

قیمت لپ تاپ زن بوک پرو به همراه گارانتی اصلی ایسوس ( سازگار – الماس – آواژنگ ) ۴,۶۳۰,۰۰۰ تومان می باشد . توصیه ی ما به کاربران گرامی این است که ، قبل از خرید ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نمایید . از این طریق متوجه می شوید که کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف می سازد یا نه .

پس از این مرحله قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را مطالعه نمایید . همچنین راهنمای خرید را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید. لپ تاپ زن بوک پرو با ویژگی ها و مشخصات فنی قابل قبولی که دارد می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران محترم باشد .

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس با طراحی واحدهای مجزا ارائه ی خدمات به کاربران را انجام می دهد. طراحی واحدهای تعمیر در پارت های تفکیک شده موجب گشته ، کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . بدیهی است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین و تکنسین ها می گردد . کاربران ایسوس زن بوک پرو برای تعمیر دستگاه خود باید به کارگاه مرتبط با همین دستگاه مراجعه نمایند .

این مرکز تعمیرات لپ تاپ زن بوک پرو را با پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات توسط کارشناسان خبره انجام می دهد . هدف این نمایندگی ارائه ی خدمات باکیفیت برای رفع ایرادات و اشکالات پیش آمده در دستگاه کاربران محترم می باشد . کاربران این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسوس ، تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایند .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed