جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ ASUS VivBook Flip 14

لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14 با بهره وری فوق العاده

لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14  اولین لپ تاپ ، ۱۴ اینچی قابل تبدیل به تبلت می باشد. این لپ تاپ دارای طراحی ۱۴ اینچی بوده و قاب بسیار باریک و وزن سبکی دارد، بنابراین برای هر گونه استفاده ای مناسب است.همچنین این لپ تاپ بسیار شیک بوده و کار کردن با آن ساد و راحت است.

به عنوان دیگر مشخصات این لپ تاپ میتوان به پردازشگر Intel® Core™ i7 وگرافیک NVIDIA® GeForce® MX130  اشاره کرد . ویژگی های ذکر شده در لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14،  به شما اجازه میدهد تا از این دستگاه به سادگی در کارهای روزمره استفاده کنید.

لپ تاپ ASUS VivBook Flip 14

سبکی ، زیبایی

لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14 دارای طراحی و پوشش آلومینیومی بوده و بسیار شیک و چشم نواز است. صفحه نمایشگر این دستگاه ۱۹٫۲ بوده و در کل وزنی معادل ۱٫۴ کیلوگرم دارد. لازم به ذکر است، اکنون لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14 یکی از قابل حمل ترین و سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار میباشد.

 

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14، دارای فن آوری دید گسترده با ذاویه ۱۷۸˚ بوده و ضمنا Full HD می باشد و از سوی دیگر تصاویری برجسته ، واضح و رنگهای بسیار زیبایی را به شما  ارائه مینماید.

بخاطر شیوه طراحی در ذاویه صفحه نمایشگر این لپ تاپ، اکنون میتوانید به سادگی در کنار دوستان یا همکاران تان از آن بهره ببرید.

حسگر فوق العاده دقیق  

این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده است که تجربه بی نظری در احساس لمس صفحه نمایشگر به شما القا میکند،  و ویژگی دیگر آنکه  لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14، دارای سنسورهای بسیاری دقیق می باشد. شایان ذکر است، این سنسور ها در فاصل ۶ میلیمتری در زیر صفحه نمایشگر قراردارند. با این ویژگی خاص شما میتوانید حتی  با یک اشاره کوچک به محتوای درخواستی تان دسترسی داشته باشید.

ضمنا به یاد داشته باشید، با تهیه این لپ تاپ میتوانید از  ASUS Pen نیز استفاده کنید.

 

سیستم صوتی

عمق صدا در لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14 بسیار شگفت انگیز میباشد. ترکیب فن آوری ASUS SonicMaster با تیم ASUS Golden و  ICEpower®  موجب ارائه این ویژگی عالی شده است.

اکنون با ترکیب فوق العاده و نوآورانه سخت افزارها و نرم افزارها  در این لپ تاپ میتوانید صدای فوق العاده ای را بشنوید، چیزی که تا کنون در هیچ لپ تاپی تجربه نکرده اید.

لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14، سرگرم کننده و کاربردی

اگر لپ تاپ تان را کاملا شارژ کنید ، میتوانید تمام روز از آن استفاده کنید و نیازی نیست که حتما شارژ خود را به همراه داشته باشید. ضمنا، زمانیکه شارژ دستگاه تمام شد نگران نباشید. زیرا این لپ تاپ از ویژگی  ASUS Battery Health Charging بهره برده و از باتری دستگاه پشتیبانی میکند.

به یاد داشته باشید، اگر لپ تاپ خود را بیش از حد شارژ کنید ، ممکن است باتری تان تخریب بشود که در نتیجه آن طول عمر باتری کم شده و یا منجر به اکسیده و متورم شدن آن میشود .استفاده از فن آوری  ASUS Battery Health Charging در لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14، باعث میشود حالت شارژ تا ۶۰% ؛ ۸۰% و یا ۱۰۰% افزایش یابد، که درنتیجه آن طول عمر باتری نیز افزایش میابد و احتمال آسیب از تورم باتری را کاهش میدهد.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14

تمام مشخصات لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14 ، ازجمله ، پردازشگر ۷th Generation Intel Core i7  و حافظه ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce MX130 ، باعث شده است تا این لپ تاپ عملکردی قدرتمند داشته و در انرژی صرفه جویی کند.

حافظه ۲۵۶GB SSD و هارد۱TB HDD از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ میباشد. ضمنا لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14،  دارای فضای زیادی بود ه و میتوانید کتابهای بسیار ، آلبوم های عکس، و اطالاعات کاری تان را به راحتی در آن ذخیره کنید. داشتن یکی از این لپ تاپ ها به شما اجازه می دهد تا در هر کجایی که هستید ، چه در خانه یا بیرون از خانه ، به کارهایتان رسیدگی کنید.

اتصال بی سیم

از دیگر ویژگی های لپ تاپ  ASUS VivBook Flip 14،می توان به  بولوتوس قدرتمند Bluetooth® ۴٫۱ و  دو باند فرکانسی و ۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi اشاره کرد.

بنابراین،  این مدل لپ تاپ ها قابل اعتمادتر و تا ۶ برابر سریعتر از نسل قبلی ۸۰۲٫۱۱n هستند.

نمایندگی رسمی ایسوس در شهرستانها

یکی از مسائل مهم و دغدغه های اصلی همکاران ما، رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای کاربران عزیز شهرستانی می باشد. از این جهت تیم مدیریت ما، اقدام به راه اندازی نمایندگی رسمی ایسوس در شهرستانها نموده اند. بنابراین، کاربران محترمی که ساکن تهران نبوده اند اکنون به راحتی می توانند به شعب ما در شهرستان ها مراجعه کرده و از خدمات و سرویس های با کیفیتی بهره مند شوند. لازم به ذکر است تمام مراکز ما چه در شهرستان ها و چه در تهران ، همواره آماده خدمات رسانی در زمینه های مختلف فروش و تعمیرات می باشند. شایان ذکر است، اگر امکان تعمیر هر یک از این محصولات در نمایندگی ایسوس وجود نداشت ، همکاران ما اقدام به ارسال آن به شعبه اصلی می نمایند. به هر حال رضایت مشتریان عزیز برای همکاران ما در اولویت قرار دارد.

لینک مفید

واحد های تعمیرات ایسوس

واحدهای تعمیرات ایسوس، این افتخار را دارند که همواره با ارائه خدمات با کیفیت و درجه یک ، رضایت مشتریان عزیز را به شیوه ای عالی فراهم کنند. پرسنل دلسوز و کارشناسان خبره این واحد ها همواره آماده کمک رسانی به کاربران گرامی می باشند . کارشناسان ما با برآورده کردن نیازها و خواسته ها و ارائه مشاورات دقیق به کاربران، به پشتیبان های قدرتمندی برای مشتریاند خود تبدیل شده اند. همچنین کارشناسان ما با در دست داشتن ابزارهای دقیق و پیشرفته ، هر گونه نقص و ایرادی در دستگاه ها را پیدا کرده و آنها را به شیوه ای عالی برطرف میکنند. شایان ذکر است، برای تعویض قطعات معیوب و از رده خارج، از نمونه های اورجینال موجود در این واحدها استفاده می شود. بدین ترتیب ، کاربران عزیز برای رفع هر نقص و ایرادی در دستگاه خود می توانند آن را به کارشناسان مورد اعتماد و اطمینان ما بسپارند.

در این بخش از سایت، می توانید آخرین اخبار و تحولات شرکت ایسوس را پیگیری نمایید.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
Rate this post