جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ Asus Vivobook S510

ایسوس از لپ تاپ Vivobook S510 رونمایی کرد. این لپ تاپ مجهز به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل بوده و سیستم عامل ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن اجرا می‌شود. لپ تاپ جدید ایسوس ویووبوک اس طراحی زیبایی دارد و برای کاربرانی که ظاهر لپ تاپ برایشان مهم است گزینه ی مناسبی است.

این لپ تاپ شباهت زیادی به مک بوک دارد. وزن لپ تاپ Asus Vivobook S510 1.5 کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۷٫۸ میلی‌متر است. ویوو بوک اس برای افرادی طراحی شده است که دائما در رفت و آمد هستند و به همین دلیل وزن آن فقط ۱.۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ ایسوس Vivobook S510

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: لپ تاپ های مناسب تولید محتوا

مشخصات لپ تاپ Asus Vivobook S510

در مورد مشخصات لپ تاپ  Asus Vivobook S510 باید گفت : نمایشگر این دستگاه ۱۵.۶ اینچی است و از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7-7500U بهره می‌برد. حافظه‌ی رم این لپ‌تاپ، ۱۶ گیگابایت از نوع دی‌دی‌آر ۴ و کارت گرافیک در نظر گرفته‌شده برای آن، انویدیا جی‌فورس ۹۴۰ ام‌ایکس است. حافظه‌ی داخلی ویوو بوک اس شامل دو ترابایت + ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت اس‌اس‌دی است.

نازک بودن حاشیه‌های صفحه نمایش نیز نکته دیگری است که باعث زیبایی در طراحی این لپ تاپ ایسوس شده است. از طرفی وزن و ضخامت کم آن نیز، ویوویوک را تبدیل به لپ تاپی کرده که به آسانی قابل حمل بوده و می‌تواند برای بسیاری انتخاب مناسبی باشد.

قیمت لپ تاپ Asus Vivobook S510

قیمت لپ تاپ Asus Vivobook S510 از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و کامل‌ترین نسخه آن ۷۹۹ دلار قیمت دارد. این لپ تاپ  هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان است. حال  منتظر ورود لپ تاپ ایسوس به بازار ایران هستیم. قیمت این محصول با توجه به قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد.

پیشنهاد سایت: لپ تاپ های اولد ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این صفحه با مشخصات لپ تاپ Asus Vivobook S510 آشنا شدیم. ارائه ی اخبار یکی از خدمات جانبی نمایندگی ایسوس است. فعالیت اصلی نمایندگی ایسوس ، تعمیر و فروش محصولات ایسوس می باشد. جهت ارائه ی خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر مدیریت نمایندگی ایسوس واحدهای مجزا جهت تعمیرات ایسوس در نظر گرفته است.

امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت تعمیرات هر محصول فراهم گشته و از متخصصین و تعمیرکاران محصول مورد نظر بهره گرفته ایم. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شده و خدمات را مطالعه نمایید. همچنین امکان مشاوره تلفنی و حضوری پیش از مراجعه به مرکز فراهم گشته است.

Rate this post