جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی تبلت زن پد ۳ اس

معرفی تبلت زن پد ۳ اس توسط ایسوس در رویداد Computex که در تایوان برگزار شد انجام شد. در این مراسم  کمپانی ایسوس علاوه بر رونمایی از گوشی زن فون AR ، لپ‌تاپ‌ها و برخی سخت‌افزارهای جدید خود را نیز معرفی نمود. اما ایسوس محصول دیگری را نیز در این رویداد معرفی نمود. معرفی تبلت زن پد ۳ اس با شماره مدل Z582KL که بهبودهایی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی زن پد ۳ دارد .

تبلت زن پد 3 اس

مدل ارزان قیمت تبلت زن پد ۳ اس

نکته ی جالب توجه این است که ایسوس مدل ارزان قیمت  تبلت زن پد ۳ اس را نیز معرفی نموده است. مدل ارزان قیمت این دستگاه با رم ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد. میزان حافظه داخلی در مقایسه با نسل قبلی این تبلت افزایش یافته، در زن پد ۳ شاهد حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت بودیم در حالی که در زن پد ۳ اس این مقدار به ۳۲ تا ۶۴ گیگابایت ارتقا یافته است.

مشخصات تبلت زن پد ۳ به شرح ذیل است

در معرفی تبلت زن پد ۳ اس  باید گفت : دارای صفحه نمایش  ۷٫۹ اینچ با رزولوشن ۱۵۳۶*۲۰۴۸ است . پردازنده ی تبلت زن پد ۳ اسنپدراگون ۶۵۲ بوده و دارای رم ۳ تا ۴ گیگابایت می باشد. حافظه داخلی  ۳۲ / ۶۴ گیگابایت است . دوربین اصلی با قابلیت ۱۳ مگاپیکسل بوده و دارای دوربین سلفی   ۵ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات  تبلت زن پد ۳ دارای ضخامت   ۶٫۹ میلی‌متر آن بوده . همچنین این تبلت  از سیستم عامل اندروید ۷٫۱ بهره گرفته است. قابلیت باتری تبلت زن پد ۳ ۴۶۸۰ میلی‌آمپر می باشد.

آشنایی با محصولات ایسوس: تبلت ایسوس مدل ZenPad 7.0 Z370CG

قیمت تبلت زن پد ۳ اس

زن پد ۳ اس با بدنه فلزی و با کیفیت در کنار صفحه نمایش خوب و مشخصات قابل قبول، انتخاب مناسبی است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تبلت منتشر نشده ولی به احتمال زیاد افزایش قیمت چشم‌گیری نسبت به نسل قبلی خود نخواهد داشت.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسوس

شما می توانید پاسخ سوالات متدوال خود را در ارتبط با محصولات ایسوس در این بخش مطالعه نمایید.

معرفی واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می دهد. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد روی لینک مربوط به واحد مورد نظر کلیک نمایید… .

Rate this post