جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مین برد پروژکتور ایسوس

پیش از پرداختن به سرویس‌های مرتبط با تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس، بد نیست نگاهی به ساختار این قطعه و کارکرد آن داشته باشیم. مین برد از اصلی‌ترین قطعات بکاررفته در پروژکتور است که وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. مین برد پروژکتور، مدیریت کلی و کنترل تمامی قطعات این دستگاه نظیر لامپ، فن و چرخ رنگ، DMD و … را بر عهده دارد. در صورت بروز اختلال در برد اصلی پروژکتور یا یکی از بخش‌های آن، احتمال ایجاد خرابی در سایر بخش‌های دستگاه وجود دارد.

اشکالاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی پروژکتور، ارائه تصویری نامناسب و مواردی از این دست برخی از نشانه‌هایی است که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی مین برد پروژکتور ایسوس برد. همانگونه که گفته شد بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین رو اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایسوس است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر پروژکتور و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد.

مین برد پروژکتور ایسوس

تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس

تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون پروژکتور ایسوس و تکنولوژی‌های نوین به کار رفته در آن‌ها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر و رفع نمایند.

کارشناسان واحد تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با این قطعه را برطرف می‌سازند و کیفیت اولیه را به آن بازمی‌گردانند. مرکز تعمیرات پروژکتور Asus ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه، اعم از تعمیر، ترمیم، بهسازی، سرویس های دوره‌ای و … به متقاضیان است. شایان ذکر است غالب سرویس‌های مرتبط با این دستگاه به صورت سرویس در محل نیز ارائه می‌گردد.

تعویض لامپ پروژکتور ایسوس

خرابی مین برد پروژکتور ایسوس

خاموش شدن ناگهانی پروژکتور ایسوس: یکی از نشانه‌های خرابی مین برد پروژکتور ایسوس آن است که پس از روشن شدن پروژکتور، دستگاه پس از چند لحظه به صورت خودبخود، خاموش شود. در این وضعیت نیاز است تا پس از بررسی دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس آغاز گردد.

ارائه تصویری نامناسب: یکی دیگر از نشانه‌های وجود خرابی در مین برد پروژکتور، ارائه تصویری نامناسب توسط این دستگاه است. البته بی‌کیفیتی تصویر ارائه شده توسط پروژکتور ممکن است به دلایل دیگری نیز اتفاق بیفتد. (جهت اطمینان از این مسئله که خرابی پیش آمده به دلیل وجود اشکال در مین برد پروژکتور است، نیاز به بررسی دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات آن است). دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس و سایر قطعات این دستگاه، با حضور در مرکز تعمیر پروژکتور و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیر پروژکتور ایسوس

در صورتی که شما کاربران گرامی به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید، این امکان فراهم شده است تا خدمات مرتبط با پروژکتورهای ایسوس -نظیر تعمیر لنز پروژکتور ایسوس، رفع اختلالت مرتبط با تصویر پروژکتور ایسوس، تعویض و تعمیر لامپ پروژکتور ایسوس، تعمیر و تعویض فن پروژکتور ایسوس، تعویض و تعمیر مین برد پروژکتور ایسوس …. – در محل انجام شود. در این سرویس، پس از تماس شما و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر در محل پروژکتور، کارشناسان ما در محل حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر پروژکتور ایسوس را بر روی آن پیاده می سازند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
5/5(1 امتیاز)