جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس در کرج یکی از شعب فعال از نمایندگی مرکزی ایسوس است که مخصوص شهروندان البرز و کرج بزرگ راه اندازی شده است. در این نمایندگی می توانید از مجموعه ای از خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید که کار را برای اهالی البرز راحت و ساده کرده است. نمایندگی ایسوس در کرج همواره تلاش می کند در صدر نمایندگی های مجاز و معتبر منطقه قرار داشته باشد و الحق نیز در این مسیر بسیار موفق ظاهر شده است.

همه کاربران ایسوس که ساکن کرج بزرگ و سر سبز هستند، دیگر لازم نیست برای دریافت انواع خدمات از سوی نمایندگی ایسوس، به تهران مراجعه کنند، بلکه با حضور در نمایندگی ایسوس در کرج به راحتی می توانند صفر تا صد خدمات حوزه کمپانی ایسوس را دریافت کنند. همچنین می توانید با تماس با شماره های 54114-021 یا 62948-021، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

علاوه‌بر این می‌توانند با استفاده از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل در هر کجای کرج که هستند از خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های ایسوس بدون مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات ایسوس در کرج بهره‌مند شوند. تنها کافیست که درخواست خود را مبنی بر استفاده از این سرویس در همین وب سایت ثبت کنند تا کارشناس مربوطه به درب منزل کاربر اعزام شده، دستگاه معیوب شده را از کاربر تحویل گرفته و آن را به واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس در کرج منتقل کند. درنهایت نیز پس از اتمام تعمیرات تخصصی دستگاه مورد نظر، آن را در درب منزل مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به کاربر تحویل دهد.

نمایندگی ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس در هشتگرد و ارائه خدمات تخصصی

تخصصی ترین خدمات را از واحد تعمیرات ایسوس در کرج بخواهید. این مرکز با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، خدمات فوق تخصصی را به کاربران ایسوس ارائه می کند. همچنین در این مجموعه، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، تلاش می شود تا ایرادات دستگاه به صورت کاملاً اصولی مرتفع گردد. برای تضمین کیفیت خدمات و اصل بودن قطعات، مرکز سخت افزار ایران، اقدام به صدور ضمانت نامه کتبی درخصوص خدمات تعمیر کرده است. این موضوع سبب شده تا مشتریان با اطمینان خاطر فراوان نسبت به تعمیر دستگاه خود در این مرکز اقدام کنند.

نمایندگی ایسوس در نظرآباد

برای تعمیر دستگاه های خود در نظرآباد کافی است با ما تماس بگیرید. تعمیر لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، مانیتور و پروژکتور ایسوس در چارچوب خدمات سرویس در محل انجام شده و شما می توانید به جای حضور در مرکز تعمیرات ایسوس در کرج، تعمیرکاران ما را در کنار خود داشته باشید. این امر نه تنها در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند بلکه از آنجا که تعمیر در حضور شما انجام می شود، می توانید بر فرآیند تعمیر نظارت داشته باشید و خیالتان از هر نظر آسوده باشد. خوشبختانه تکنسین های این مجموعه از حرفه ای ترین تعمیرکاران کشور هستند و قادرند تمامی اشکالات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و در نهایت دقت انجام دهند.

نمایندگی ایسوس در اشتهارد

تعمیر مادربرد کامپیوتر، تعمیر هارد، عیب یابی گوشی خاموش شده، تعمیر برد گوشی ایسوس، تعمیر آل این وان ایسوس، تعویض کارت گرافیک ایسوس، تعویض لامپ و مین برد پروژکتور ایسوس و خدمات تعمیر و سرویس سایر دستگاه های ایسوس در این مرکز انجام می شود. برای تعمیر دستگاه خود می توانید به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی با این مجموعه از خدمات سرویس در محل استفاده کنید.

نمایندگی ایسوس در بهارستان خدمات متنوعی ارائه می کند

خدمات فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاه های Asus در  نمایندگی رسمی ایسوس به هموطنان ارائه می‌شود. اگر در مناطق مختلف کرج سکونت دارید برای بهره‌مندی از این خدمات می توانید به مرکز سخت افزار ایران در کرج مراجعه کنید. تمامی سرویس ها در این مجموعه مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و همگام با تولیدات جدید ایسوس و دستورالعمل های این شرکت، بروز می گردند. جهت بهره مندی از این خدمات با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز تماس، شما را در این خصوص بیشتر راهنمایی کنند.

نمایندگی ایسوس در محمدشهر

مرکز سخت افزار ایران به عنوان مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات مرتبط با محصولات ایسوس، در تمامی ایام هفته و در هر ساعت از روز آماده پاسخگویی به سؤالات کاربران و رفع مشکلات آنها می باشد. دارا بودن پرسنل حرفه ای، تجهیزات پیشرفته و فضای کاری مدرن از دیگر ویژگی های این مجموعه می باشد که آن را به یکی از مراکز معتبر در سطح کشور تبدیل کرده است. این مرکز تلاش دارد تا با تکیه بر پشتکار و تخصص پرسنل خود، سطح و کیفیت خدمات را به بالاترین سطح ممکن برساند و کاربران را از هر نیازی بی نیاز گرداند.

دسترسی ساکنین هفت تیر به نمایندگی

کاربرانی که در مرکز شهر سکونت دارند بابت دسترسی به مرکز تخصصی تعمیرات ایسوس نگران نباشند. این مرکز از نظر دسترسی همشهریان به آن، از مسیر مناسبی برخوردار بوده و به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه کنید. البته خدمات سرویس در محل نیز به شما ارائه می شود و درصورت نیاز به تعمیر دستگاه، می توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده نمایید. تعمیر کامپیوتر در محل، تعمیر لپ تاپ ایسوس در محل، تعمیر مانیتور و تعمیر آل این وان ایسوس در محل، از جمله مهمترین خدماتی است که شما می توانید به صورت غیرحضوری از آن بهره مند شوید. با برقراری یک تماس تلفنی می توانید این خدمات را دریافت نمایید.

برای دریافت خدمات با نمایندگی ایسوس در ماهدشت تماس بگیرد

تفاوتی نمی‌کند در کدام منطقه از کرج سکونت داشته باشید چرا که خدمات این مرکز منحصر به منطقه ای خاص نیست و تمامی شهرها و مناطق مختلف استان البرز می توانند از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز بهره‌مند گردند. پس اگر در ماهدشت ساکن هستید همانند سایر مناطق می توانید خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی ایسوس دریافت کنید. کافی است برای خرید محصولات ایسوس و همچنین تعمیر دستگاه های این شرکت، به مرکز سخت افزار ایران در کرج مراجعه کنید و سرویس های مورد نیاز خود را درخواست دهید.

خدمات نمایندگی ایسوس در کرج

از آنجا که کمپانی ایسوس یک کمپانی تایوانی فعال در حوزه رایانه و تجهیزات جانبی از جمله مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی و لپ تاپ، سیستم سرور، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدئو، کارت ویدئو ۳ بعدی و اینترنت پهن باد است، کاربران خاصی دارد که هر کدام بسته به نیاز خود از هر یک از این محصولات استفاده می کنند.

همان طور که می دانید از استان البرز به عنوان ایران کوچک یادآوری می شود، به همین دلیل لازم دیدیم تا نمایندگی ایسوس در کرج را راه اندازی کنیم تا کاربران ایسوس ساکن البرز، از این پس به راحتی بتوانند خدمات با کیفیت و اصل را در حوزه کمپانی ایسوس در استان خود دریافت کنند و نیاز به مراجعه به واحد تهران نباشد. در نمایندگی ایسوس در کرج انوهی از خدمات حوزه فروش و پس از فروش با گارانتی اصل و شرکتی فراهم است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

کاربران لپ تاپ های ایسوس می‌توانند جهت دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ خود، به نمایندگی ایسوس در کرج مراجعه نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ ایسوس را شامل می‌گردد. در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسوس در سه پارت مجزای عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌پذیرد.

در پارت عیب‌یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نوع اشکال پیش آمده در آنها شناسایی می‌گردد. پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ ایسوس، دستگاه جهت دریافت تعمیرات، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری تحویل داده می‌شود. لپ تاپ تعمیر شده در پایان از نظر صحت عملکرد، توسط کارشناسان تست شده و درنهایت تحویل مشتری می‌گردد.

تعمیر تبلت ایسوس

خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس در کرج منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات ایسوس، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد.

نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. برخی از خدمات قابل دریافت با حضور در این مرکز عبارتند از: خدمات مرتبط با تعمیر باتری تبلت ایسوس، تعمیر صفحه نمایش تبلت ایسوس، ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی تبلت های ایسوس و … .

تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی ایسوس در کرج کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات مورد نیاز هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید.

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی تلفن همراه در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال هموطنان عزیز ساکن در شهر کرج قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است.

تعمیر آل این وان ایسوس

کاربران ال این وان های ایسوس نیز می‌توانند با حضور در نمایندگی ایسوس در کرج سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی ال این وان ایسوس وجود نداشته باشد، کاربران این دستگاه می‌توانند از سرویس تعمیر آل این وان در محل استفاده نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه نیز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر پروژکتور ایسوس

تعمیرات پروژکتور ایسوس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی ایسوس در کرج است که در پارتی مجزا، به دست مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس با بررسی تعداد بی‌شماری از پروژکتورهای ایسوس و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات پروژکتور Asus به‌کار بسته‌‌اند.

شایان ذکر است، در صورتی که امکان جابجایی و تحویل پروژکتور به این مرکز را نداشته باشید می توانید از سیستم سرویس در محل ایسوس استفاده نمایید. استفاده از این سرویس ضمن صرفه جویی در زمان شما، از خسارت های احتمالی نیز پیشگیری خواهد کرد.

کال سنتر نمایندگی ایسوس در کرج

در نمایندگی ایسوس در کرج، مرکزی با عنوان کال سنتر راه اندازی شده است که می توان از آن به عنوان گوش شنوای کارشناسان و تعمیرکاران تعبیر کرد. در این واحد کاربر با یک تماس ساده می تواند مستقیما با کارشناس مربوطه ارتباط بگیرد و مشکل خود را با او در میان بگذارد تا ضمن دریافت راهنمایی های لازم برای برطرف سازی مشکل، به کمک کارشناس مربوطه تصمیم بگیرد که برای اختلال موجود از چه مسیری وارد عمل شود.

در این بخش اختصاصی از نمایندگی ایسوس در کرج همه امکانات برای ارائه خدمات تخصصی به کاربران و مشتریان البرزی فراهم است. جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران وجود ندارد، زیرا این نمایندگی رسمی تمام مجوزهای قانونی و لازم را برای تاسیس یک واحد نمایندگی معتبر دریافت کرده است و خدماتی اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه می دهد.

واحد فروش نمایندگی ایسوس در کرج

واحد فروش در نمایندگی ایسوس در کرج یکی از پر ترافیک ترین واحد هایی است که نیاز بسیاری از کاربران این کمپانی را برطرف می کند. در این نمایندگی هر آنچه که از درگاه اصلی کمپانی ایسوس و با برچسب و لوگوی اصلی ایسوس تولید و عرضه می شود، قابل دریافت و تهیه است.

این نمایندگی با فعالیت های قانونی و رسمی خود به راحتی می تواند مجموعه ای از خدمات اصل و شرکتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. نمایندگی ایسوس در کرج مدعی است از معدود و محدود مراکزی است که در استان البرز همه خدمات حوزه کمپانی ایسوس را پوشش می دهد.

واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس در کرج

تعمیرات همواره بخشی جدا نشدنی از یک نمایندگی است. نمایندگی ایسوس در کرج این مهم با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری در صدر فعالیت های قرار داده است. هر یک از محصولات ایسوس که دچار نقص در سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری شوند، به راحتی با مراجعه بهنمایندگی ایسوس در کرج قابل پیگیری و برطرف سازی هستند.

در واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس در کرج از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر هر یک از محصولات ایسوس استفاده می شود. در هر یک از این واحد ها تکنسین ها و تعمیرکارانی فعالیت دارند که با ساختار و پیچیدگی های هر یک از محصولات ایسوس به خوبی آشنایی دارند و می توانند خدمات منحصر و ایده آلی را ارائه دهند.

5/5(1 امتیاز)

2 دیدگاه. Leave new

  • زهرا

    سلام شما خدمات در محل هم دارید؟

    پاسخ
    • user1

      روز به خیر دوست عزیز،
      بله در نمایندگی ایسوس در کرج، خدمات در محل هم ارائه می شود. کافی است با یکی از شماره های 54114-021 یا 62948-021 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed