جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کروم بوک ایسوس FLIP C302

کروم بوک ایسوس FLIP C302، دارای طراحی بسیار شیک ، سبک و باریک می باشد. این محصول جدید ترکیبی از یک Chromebook ساده، با قطعات قدرتمند تر و لولاهای ۳۶۰° شگفت انگیز است.این دستگاه لمسی چند منظوره به شما اجازه می دهد در هر جایی که دلتان میخواهد با آن کار و یا حتی بازی کنید. این محصول دارای عمر باتری بالا بوده و شارژ زیادی نگه می دارد.

از دیگر ویژگی های کروم بوک ایسوس FLIP C302، می توان به یک کیبورد همراه با نور پس زمینه ، صفحه لمسی ۱۰۴٫۵mm x 61mm و پورت USB-C ( که می تواند داده ها را به سرعت انتقال دهد) اشاره کرد.همچنین Chromebook Flip C302 ، به میلیون ها برنامه شگفت انگیز موجود در  Google Play Store دسترسی دارد.

براساس این ویژگی می توانید از بهترین سرگرمی ها، بازی های محبوب و آخرین برنامه های جالب بهره مند شوید. به عبارت دیگر اکنون می توانید با کمک این قابلیت هر چیزی  را که دوست دارید انتخاب کنید.

کروم بوک ایسوس FLIP C302

قابلیت های کروم بوک ایسوس FLIP C302

استفاده از نوک انگشتان برای کارکردن یا بازی کردن

شرکت ایسوس افتخار ساخت محصولی را دارد که استفاده کردن از آن بسیار ساده و سرگرم کننده است. ویژگی چند لمسی بودن در صفحه نماش کروم بوک ایسوس FLIP C302، تجربه استفاده از هر ذاویه دلخواه را برای شما به همراه آورده است. همچنین ایسوس همواره تلاش می کند تا مطمئن شود، صفحه نمایشگر لمسی محصول جدیدش بسیار با دقت تر و کاربردی تر نسبت به نمونه های معمول باشد.

قابلیت تبدیل

کروم بوک ایسوس FLIP C302، حاوی مجموعه ای از ویژگی های درخشان و نوآورانه در یک طراحی شیک و لوکس می باشد. این محصول دارای دوربین ۱۶:۹ HD و صفحه نمایش  FHD 1920x    ۱۰۸۰است.همچنین این محصول، دارای پوشش ظریف نقره ای و بدنه فلزی سخت و مقاوم است.

از سوی دیگر، طراحی منحصر به فرد لولاهای  ۳۶۰° در کروم بوک ایسوس FLIP C302، به شما اجازه می دهد تا آن را در مدلهای متنوع  چادری( خیمه) ، ایستاده، لپ تاپ ویا تبلت استفاده کنید. نکته مثبت دیگر آنکه، این دستگاه خیلی راحت به شما امکان برقراری ارتباطات، اشتراک گذاری، کار یا  بازی را نیز می دهد.

تایب آسان و روان

طراحی مجدد برای تایپ آسان در این محصول جدید، بسیار چشمگیر است. اکنون تایپ با صفحه کلید یک تکه ، chiclet keyboard بسیار راحت و سریع می باشد.

روشنایی و گستردگی تصاویر

دستگاه کروم بوک ایسوس FLIP C302، دارای یک پانل ۱۲٫۵ اینچی بوده و ضمنا Full HD است و دیگر آنکه، از هر ذاویه ای قابل تماشا می باشد. قابلیت دید از هر ذاویه ای در این دستگاه باعث می شود تا شما بتوانید محتوای صفحه نمایشگر را حتی به صورت گروهی تماشا کنید. همچنین کروم بوک ایسوس FLIP C302، دارای یک سنسور نوری است. که به طور خودکار نور صفحه نمایشگر را با روشنایی محیط تنظیم می کند.

پردازنده های اینتل

دستگاه کروم بوک ایسوس FLIP C302، توسط پردازنده های نسل ۶ اینتل (Intel® Core™ m3, m7) یا (Pentium® processors) تا ۸ گیگابایت حافظه DRAM  پشتیبانی می شود. لازم به ذکر است، این دستگاه بلافاصله بوت و راه اندازی می شود و برنامه های آن به راحتی و روانی اجرا می شوند.

استفاده از پورت های انعطاف پذیر

این محصول جدید، کروم بوک ایسوس FLIP C302، دارای دو پورت USB-C می باشد. این مشخصه باعث سهولت و سرعت در انتقال داده ها تا ۵ گیگابایت در ثانیه شده است. لازم به ذکر است این پورت ها در مقایسه با نمونه های سابق، کاملا سازگارتر می باشند. SD card slot، نیز اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر، فیلم ها و سایر فایل ها را در دستگاه آپلود کنید.

امنیت

در طراحی این محصول، ویژگی هایی برای امنیت تعبیه شده است. کروم بوک ایسوس FLIP C302، به صورت خودکار، بروز رسانی می شود و در مقابل ویروس ها محافظت می شود.

تجربه بی نظیر در استفاده از Web Store و Google Play Store

دستگاه  کروم بوک ایسوس FLIP C302، از ویژگی های Google Play Store که البته برای برنامه اندروید بهینه سازی شده است، بهره می برد. اکنون تمام برنامه های دلخواه شما، از گوشی های هوشمند و تبلت هایتان، میتواند در کروم بوک ایسوس FLIP C302، استفاده شود. بنابراین با این ویژگی می توانید، کار، بازی و تماشای فیلم را به گونه ای جدید تجربه کنید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس تاکید بر مشتری مداری و تسریع انجام امور در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. خدمات نمایندگی رسمی ایسوس دارای دو بخش خدمات فروش و خدمات پس از فروش می باشد. در بخش اول مشاوران متخصص ما به راهنمایی مشتریان جهت انتخاب بهتر محصولات می پردازند. مشاوران حاضر در نمایندگی مجاز ایسوس به دلیل اطلاع داشتن از مشخصات فنی هر محصول به سادگی شما را راهنمایی می کنند تا خرید بهتری داشته باشید. بخش دوم در این نمایندگی شامل گارانتی و تعمیرات می باشد.

واحد تعمیرات ایسوس

تعمیرات هر محصول کمپانی ایسوس در واحد هایی مجزا انجام می شود. این تعمیرات توسط افراد دوره دیده و مجرب که دارای تخصص هستند صورت می گیرد. تمام ابزارآلات کاربردی به هنگام تعمیرات از مدرن ترین تکنولوژی دنیا برگرفته شده  است. قطعات مورد استفاده برای تعمیرات همگی اصل بوده و دارای ضمانت می باشد. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات ایسوس وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
Rate this post