جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کیبورد رنگین کمانی ایسوس

کیبورد رنگین کمانی ایسوس یا کیبورد مکانیکی ایسوس که به تازگی پا در عرصه حیات محصولات الکترونیکی و دیجیتالی گذاشته، یکی دیگر از محصولات جذاب ایسوس در نمایشگاه CES 2018  بود که درکنار معرفی PC های گیمینگ، خودنمایی می کرد.

کلید های رنگین کمانی کیبورد

ایسوس از کلید‌های Cherry MX RGB  در این محصول ویژه بهره برده است. کلید‌هایی که چراغ‌های ال‌‌ای‌دی به کار رفته در آن توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارند. این شرکت تاکنون مشخص نکرده که دقیقا از چه نوع نمونه کلید هایی در این کیبورد رنگین کمانی استفاده کرده است.

اما اگر با کلید‌های Cherry MX RGB آشنا باشید و رگ و ریشه آنها را به خوبی بشناسید ، قطعا می‌دانید طیف رنگی این خانواده شامل انواع آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشکی است که فید‌بک و نیروی مورد نیاز متنوعی را برای فشرده شدن به همراه دارند.

کیبورد رنگین کمانی ایسوس

صرف نظر از کارکرد کلید های ملون این کیبورد، باید بدانید که این صفحه‌کلید تمامی کلید‌های مورد نیاز بخش چند‌رسانه‌ای را نیز در خود جای داده است. از دیگر ویژگی های برجسته این صفحه کلید، بخش نورپردازی شده‌ی بالا و سمت راست کیبورد است که گیمر‌ها به راحتی می‌توانند نشان تیم خود در این بخش قرار دهند.

ویژگی های فنی کیبورد رنگین کمانی ایسوس

در کیبورد ROG STRIX FLARE ایسوس که با عنوان کیبورد رنگین کمانی ایسوس از آن یاد می شود.  از درگاه USB نوع A برای اتصال موس یا هدفون استفاده شده است. به علاوه این کیبورد همچون سایر تولیدات این کمپانی در حوزه ی گیم، از پلتفرم آئورا پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند با سفارشی کردن نورپردازی این صفحه کلید از وجود رنگین کمانی زیبا و ملون در کیبورد خود لذت ببرند.

وجود محل استراحت‌ گاه جداشونده‌، دیگر مشخصه‌ی کیبورد ROG STRIX FLARE است که آن را به گزینه‌ی جذاب و منحصر به فردی برای گیمرها تبدیل می‌کند.

نمایندگی ایسوس

کارشناسان و مهندسان زبده در نمایندگی ایسوس ، با توسل به مهارت و دانش تخصصی خود در این زمینه، مصرانه تمام تلاش خود را به کار می بندند تا تمام مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های ایسوس را به بهترین شکل ممکن رفع و رجوع کنند. این مرکز آرشیوی از تمام قطعات جانبی محصولات این کمپانی را در اختیار دارد که همین امر نقش به سزایی در سرعت تعمیر فوق العاده بالای محصولات این شرکت دارد. با مراجعه به کارشناسان متعهد و مجرب ما تصویری ماندگار از نمایندگی ایسوس در ذهن خود ثبت کنید و همواره از اعتماد خود آسوده خاطر باشید.

تعمیرات ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس با به کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته، آماده خدمت رسانی به کاربران این شرکت موفق تایوانی است. این تجهیزات پس از طی مراحل مختلف و انجام آزمایشات گوناگون، امتحان خود را پس داده اند و حداکثر امتیاز را در زمینه رفع و حل مشکلات احتمالی محصولات این شرکت کسب کرده اند.

این مرکز با جداسازی بخش تعمیرات هر محصول، با کمک متخصصان با سواد هر بخش، خدمات را به صورت اختصاصی و  ویژه ارائه می دهد. بخش تبلت، لپ تاپ، موبایل، Aio ها و … همگی به صورت جداگانه و اختصاصی خدمت رسانی می کنند.

چنانچه با هر یک از محصولات این کمپانی بزرگ تایوانی سر و کار دارید و با مشکلاتی مواجه هستید، بدون کوچکترین تردیدی حل این مشکلات را به مرکز تعمیرات ایسوس بسپارید.

Rate this post