جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر ایسوس

تعمیر کامپیوتر ایسوس در نمایندگی ایسوس ، مرکز فوق تخصصی تعمیر کامپیوتر ایسوس ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیر کامپیوتر ایسوس ، از جمله Asus All In One ، دسکتاپ ایسوس ، کارت گرافیک ایسوس و همچنین مادربرد ایسوس را ارائه می دهد. مرکز فوق تخصصی تعمیر کامپیوتر ایسوس ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر کامپیوتر ایسوس در تمامی زمینه ها را ارائه می دهد. تعمیرات انواع لپ تاپ ، کامپیوتر های بدون کیس ، دسکتاپ و لوازم جانبی و قطعات آنها در مرکز نمایندگی تعمیرات ایسوس انجام میگیرد.

تعمیر کامپیوتر ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در کامپیوترهای ایسوس است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه میتوانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی مجرب از کارشناسان این حوزه انجام میپذیرد. نمایندگی ایسوس در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام ایسوس به کاربران ارائه دهد. واحدهای تعمیرات ایسوس بصورت تخصصی در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیر کامپیوتر ایسوس

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر ایسوس شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر ایسوس
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر ایسوس
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر صفحه نمایش کامپیوتر های ایسوس ، تعمیر LED ایسوس و تعویض  LCD و LED ایسوس ( مانیتور ایسوس)
  • تعمیر کارت گرافیک ایسوس و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ ایسوس (VGA)
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت  ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

اخبار کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها

مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با هدف بروزرسانی اطلاعات کاربران بخش اخبار را در سایت طراحی کرده است. این خبرها پس از بررسی و ویرایش و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار شما عزیزان قرار داده میشوند. تعمیر کامپیوتر ایسوس نیاز به حضور کارشناسان علم الکترونیک ، سخت افزر و نرم افزار دارد.

نمایندگی مجاز ایسوس برای جذب تعمیرکاران توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است . سخت افزار رایانه (Hardware) مجموعه ای از عناصر فیزیکی و قابل لمس در کامپیوتر است . مانند مدارهای الکترونیکی ، ترانزیستور ها و IC ها. نرم افزار رایانه (Software) برنامه های کاربردی و برنامه های سیستم هستند که توسط انسان نوشته میشوند. درواقع نرم افزار ، رابط بین کاربر رایانه و سخت افزار است. با کلیک روی لینک اخبار کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات کامپیوتر ایسوس و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس بخش مقالات را در سایت راه‌اندازی کرده است. جمعی از کارشناسان متخصص نمایندگی ایسوس با شرکت در دوره‌های بین المللی با جدیدترین مقالات تکنولوژی آشنا شده‌اند. از آنجایی که کاربران مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس را تمامی افراد تشکیل میدهند اقدام به ارائه مقالات عمومی و تخصصی کرده‌ایم. امید است بتوانیم از این طریق راهگشایتان باشیم.

رایانه به تنهایی ، قادر به انجام عملی نیست بلکه باید به کامپیوتر دستور العملی به نام برنامه داده شود . برنامه ها به زبانهای سطح پایین یا سطح بالا نوشته میشوند به این زبان ها ، زبانهای برنامه نویسی میگویند. با کلیک روی لینک مقالات کامپیوتر ایسوس و دیگر مقالات مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات ایسوس

پرسنل متخصص مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس به معرفی دیگر محصولات ایسوس نیز می‌پردازند. این دستگاهها عبارتند از : موبایل ، لپ‌تاپ ، تبلت ، آل‌این‌وان ، پروژکتور ، تجهیزات کامپیوتر ، تجهیزات شبکه ، سرور ، سوئیچ ، روتر و مودم . کادرفنی مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی مبادرت می‌ورزند.

رایانه همیشه نیاز دارد تا برای بکارانداختنش حداقل یک برنامه روی آن در حال اجرا باشد . بیت ، بایت ، کیلو بایت ، مگابایت ، گیگابایت ، هگزابایت ، بوت یا دیسک آغازگر ، حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ، کارت صدا یا صوت ،کارت گرافیک (VGA) ، واحد پردازش مرکزی (CPU) ، داده ، هارد دیسک (دیسک سخت) ، سخت افزار ، شبکه ، مادربورد برخی اصطلاحهای کامپیوتری هستند. با کلیک روی لینک انواع کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات ایسوس اطلاعات بیشتری بدست آورید.

سوالات متداول تعمیرات ایسوس

مهندسین و تکنسینهای مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس سوالات متداول تعمیرات ایسوس را پاسخ داده‌اند. کاربران با مطالعه این بخش میتوانند پاسخ بسیاری از سوالاتی که ذهنشان را درگیر کرده است بیابند. ضمنا دیگر سوالات خود را میتوانید از طریق راههای ارتباطی موجود با ما درمیان بگذارید. انتقادات و پیشنهادات شما کادر مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری میرساند.

ایسوس از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی،سیستم سِرور، لپ ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل‌سی‌دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاههای اینترنت پهن ‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانهٔ جیبی، دیسک‌ گردانهای نوری، روتر ارتباط بی ‌سیم ، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌ کم را میتوان نام برد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات ایسوس وارد بخش مذکور گردید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس با تکیه بر مهارت ، فراست و دانش و خلاقیت پرسنل خود توانسته به جایگاه و موقعیت چشمگیری نسبت به سایر مراکز دست پیدا نماید. همچنین ، این نمایندگی توانسته با به خدمت گرفتن پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و استفاده از متد جهانی رضایت مشتریان خود را کسب نماید. نمایندگی ایسوس در تلاش است خدمات خود را در زمینه تعمیر و ریکاوری به مشتریان گرامی ارائه نماید. این نمایندگی تمامی امکانات لازم را در راستای رفاه حال مشتریان برای کارشناسان خود فراهم کرده است. نمایندگی ایسوس در بخش فروش عرضه‌ کننده دستگاه‌های ایسوس و در بخش تعمیر، کلیه خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه مینماید.

مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس

مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با در کنار هم قرار دادن دو اصل عمده ازجمله ، کارشناسان متخصص و امکانات و تجهیزات حرفه ‌ای موفق شده تا به عنوان یکی از مراکز موفق و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر مطرح گردد. مرکز تعمیرات ایسوس با درنظرگرفتن اهداف مشتری ‌مدارانه، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات ترمیم فراهم کرده است . از جمله اصول این شرکت که مدیریت نمایندگی ایسوس همواره بر آن تاکید داشته است ، توجه به حقوق مشتریان عزیز و احترام به خواسته ها و جلب رضایت آن ها است.

Rate this post