جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تبلت Asus

از خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس، تعمیر تبلت Asus است. تبلت های ایسوس از جمله محصولات محبوب این شرکت در ایران محسوب می شوند. اگرچه ایسوس تبلت های خود را با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند و بدنه ای مقاوم می سازد اما همیشه عواملی وجود دارند که باعث آسیب دیدن تبلت شده و تعمیر آن را به دنبال دارند. این عوامل می تواند ناشی از سهل انگاری در مراقبت از دستگاه بوده و یا عواملی ناخواسته مانند نوسان برق باشند.

تبلت همانند موبایل از قطعاتی مانند برد، ال سی دی، تاچ، دوربین، سوکت شارژ، ویبره و غیره تشکیل شده است. خرابی و بروز نقص فنی در هر یک از این قطعات عملکرد دستگاه را مختل کرده و مشکلاتی را برای کاربر به وجود می آورند. رفع این مشکلات مستلزم تعمیرات تبلت است. اما برای رفع اصولی و ریشه ای ایرادات تبلت باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کرده و از سپردن دستگاه به افراد مبتدی اجتناب کرد. نمایندگی تعمیر تبلت Asus ، به عنوان بزرگ ترین مرکز تعمیرات در کشور، تمامی عیوب تبلت را با بهترین کیفیت برطرف می کند.

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

اگر هنگام اجرا کردن برنامه دوربین تبلت، با کار نکردن آن مواجه شدید، علت از دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری خارج نیست. دوربین یک قطعه سخت افزاری است که اجرای آن به واسطه برنامه نرم افزاری صورت می گیرد. از این رو اگر در هریک از این بخش ها اشکالاتی به وجود آید، دوربین کار نکرده یا کارایی لازم را نخواهد داشت.

برای رفع مشکل دوربین ابتدا بروزرسانی سیستم و درایوها صورت می گیرد. چنانچه مشکل برطرف نگردد، آنگاه دوربین و اتصالات آن بررسی می گردد. خرابی دوربین در بسیاریی از مواقع منجر به تعویض دوربین می شود. یکی از اشکالات رایج دوربین، پیغام Camera Stopped است. در 80 درصد مواقع این مشکل از طریق نرم افزاری برطرف می گردد.

تعمیر برد تبلت ایسوس

تعمیر هیچ یک از قطعات تبلت به اندازه برد آن تخصصی و پیچیده نیست. برد کنترل کننده تمامی بخش های دستگاه بوده و ارتباط آنها را امکان پذیر می کند. در واقع برد اجرا کننده فرمان های لازم در تبلت است و آنها را به بخش های مربوطه انتقال می دهد. برد شامل پردازنده، حافظه، رم و قطعات دیگری نظیر آی سی تغذیه است.

بروز مشکل در هریک از این قطعات می تواند موجب اختلال در بخش های مختلف دستگاه شده و تعمیرات تبلت را به دنبال داشته باشد. تعمیر برد با توجه به نوع مشکل و میزان آسیب دیدگی آن متفاوت است اما به طور کلی اگر برد دچار شکستگی نشده باشد و یا مشکل آن ناشی از سوختگی مدار نباشد، با تعویض قطعات روی برد، امکان تعمیر آن وجود دارد.

تعویض ال سی دی تبلت ایسوس

ال سی دی آسیب پذیرترین بخش دستگاه محسوب می شود که یک ضربه کوچک، ریختن قطرات آب روی دستگاه یا هر عامل دیگری می تواند باعث خرابی آن شود. شکستن ال سی دی بدترین اتفاقی است که می تواند برای تبلت بیفتد. افتادن تبلت از ارتفاع و یا برخورد جسم فیزیکی با سطح تبلت باعث بروز چنین اتفاقی می شود. متأسفانه تحت این شرایط به هیچ عنوان امکان تعمیر صفحه نمایش وجود ندارد و تنها راه حل آن تعویض کلی ال سی دی است.

تعمیر سوکت شارژ تبلت ایسوس

اگر دستگاه شارژ نمی شود و یا با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار نمی کند احتمالاً سوکت شارژ آن مشکل داشته باشد. سوکت شارژ قسمتی است که کابل شارژ یا کابل رابط را به آن متصل می کنید. این قطعه به مادربرد تبلت متصل بوده و در هنگام شارژ، جریان الکتریکی را به آی سی و باتری منتقل می کند. از جا کنده شدن پایه های سوکت یکی از رایج ترین خرابی های سوکت است.

زمانی که با زدن کابل متوجه بازی کردن سوکت می شوید احتمالاً پایه های آن جدا شده است. در این شرایط با قطع و وصل شدن جریان شارژدهی نیز مواجه خواهید شد. برای رفع این مشکل کارشناسان تعمیر تبلت Asus ، اقدام به تعمیر سوکت می کنند.

واحدهای تعمیرات ASUS

مرکز تعمیرات  ASUS در نمایندگی ایسوس واحدهای مختلف را جهت تعمیرات ایسوس راه اندازی نموده است. با افزایش روز افزون کاربران ایسوس نیاز به تعمیرات ASUS نیز بیش ازپیش احساس می شود. در مرکز تعمیرات ASUS تمامی محصولات این کمپانی تعمیرو بازیابی می گردد. جهت تعمیرات هر محصول از متخصصین همان محصول بهره گرفته ایم. به عنوان مثال تعمیر تبلت Asus توسط متخصصینی انجام می گردد که علاوه بر تحصیلات و تجربه دوره های تخصصی تعمیر تبلت Asus را پشت سرگذاشته اند. همچنین ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیرات هر محصول در اختیار متخصصین قرار گرفته است.

تمامی این امکانات فراهم گشته تا دستگاه شما کاربران گرامی به بهترین شکل و در کمترین زمان ترمیم و بازیابی گردد. واحدهای مختلف تعمیرات ASUS عبارتند از: واحد تعمیرات لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان و…. جهت آشنایی با خدمات هریک از واحدها روی صفحه ی مربوطه کلیک کنید. در هر صفحه می توانید خدمات تخصصی واحد مورد نظر را مطالعه نمایید.

جدیدترین اخبار نمایندگی ASUS

نمایندگی ایسوس با پیشینه ای درخشان، ارائه ی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم محصولات ایسوس را به عهده دارد. محصولت ایسوس در عین زیبایی، از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته اند و بدین ترتیب امکان استفاده ی هر چه راحت تر از این محصولات ، برای کاربران فراهم شده است. تازه ترین رویداد ها و اخبار مرتبط با کمپانی ایسوس را می توانید در این بخش مطالعه نمایید. اخبار نمایندگی ASUS توسط متخصصین و کارشناسان تولید محتوا در نمایندگی ایسوس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و سپس در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

نمایندگی ASUS با قرار دادن اخبار کمپانی ایسوس در این بخش شما را از جستجوی های متعدد جهت مطالعه ی اخبار این کمپانی بی نیاز خواهد ساخت. مهم ترین انگیزه ی ما جهت ارائه ی خدمات در بخش های مختلف نمایندگی ASUS اتکا به اعتماد و انتخاب شماست. شما را به مطالعه ی اخبار نمایندگی ایسوس دعوت می کنیم.

تعمیر تبلت ASUS و مقالات مرتبط با این حوزه

تبلت ASUS را می توان یکی از حرفه ای ترین تبلت ها در بازار تبلت دانست. بنابراین تعمیر تبلت ASUS ، نیازمند حضور متخصصین حرفه ای و ماهر می باشد. تبلت ایسوس تا کنون موفق به دریافت  جوایز متعددی از موسسه ی فوربس، مجله PC World و Computer Shopper شده است. تبلتهای ایسوس از نظر نرم افزاری، از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید بهره گرفته اند ، که هر دو مدل از کیفیت خوبی برخوردارند. در انتخاب تبلت ها مهم ترین گزینه توجه به نوع ، جنس، رنگ، رزولوشن و دقت صفحه نمایش یک تبلت می باشد.

متخصصین نمایندگی ایسوس، دوره های تخصصی تعمیر تبلت ASUS را زیر نظر مهندسین ارشد تعمیر تبلت ASUS گذرانده وتخصص و مهارت کافی در تعمیر انواع مدل های تبلت ASUS  را دارند. کارشناسان این مرکز در همایش های تخصصی که در آن مقالات مختلف مرتبط با تعمیرات و تکنولوژی به کار رفته در محصولات ایسوس، مقالات مختلف در زمینه ی متدهای نوین تعمیرات و… ارائه می گردد، شرکت کرده و ازین مقالات در روند تعمیرات بهره خواهند گرفت. همچین مدیریت سایت این امکان را فراهم نموده تا شما کاربران گرامی نیز مقالات مرتبط با این حوزه را مطالعه کرده و اطلاعات و دانش لازم در خصوص استفاده ی بهینه ی از محصولات ایسوس دریافت نمایید.

محصولات کمپانی ASUS

دراین قسمت جدیدترین محصولات کمپانی ASUS  همزمان با تولید و عرضه به بازار دراختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. کاربران علاقه مند به محصولات ASUS ، می توانند اخبار تولید جدیدترین محصولات را در این قسمت مطالعه نمایند. همچین کاربران هریک از محصولات ASUS ، که منتظر معرفی مدل جدید دستگاه خود هستند، می توانند اطلاعات لازم را در این بخش مطالعه نمایند. علاوه بر معرفی محصولات در این بخش ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول شرح داده خواهد شد.

کمپانی ASUS اکنون به تولید محصولات مختلف از جمله تبلت، لپ تاپ ، موبایل، آل این وان و… می پردازد. تعمیرات تخصصی تمامی این محصولات درمرکز تعمیرات ایسوس با تکیه بر تخصص، مهارت، تجربه ، دانش و خلاقیت کارشناسان این حوزه انجام می گردد. متخصصین مرکز تعمیرات ایسوس، تعمیرتبلت ASUS را در کمترین زمان ممکن و با دقت و مهارت بسیار انجام می دهند. همچنین مدیریت مرکز، تعمیرکاران و کادر فنی خود را ملزم به رعایت حقوق مشتریان و احترام به ارباب رجوع کرده است. به گونه ای که این اصل سال هاست در بین کارکنان این مرکز نهادینه گشته است. جهت اطلاع از ورود جدیدترین محصولات کمپانی ASUS این قسمت را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول تعمیر تبلت ASUS

چنانچه در استفاده از تبلت خود دچار مشکل شده اید و یا برای استفاده از امکانات آن نیاز به راهنمایی دارید می توانید پرسش های خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در سایت مطرح نمایید. کادر پشتیبانی نمایندگی ایسوس، با صبر و حوصله شما را راهنمایی کرده و به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. لازم به ذکر است، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس زیر نظر واحد CRMیا واحد ارتباط با مشتریان به دقت مورد بررسی قرار گرفته و به مدیریت گزارش خواهد شد.

پیش  از تعمیر دستگاه می توانید از خدمات مشاوره ی حضوری از طریق حضوردر نمایندگی ASUS بهره مند شوید. تیم پشتیبانی نمایندگی ASUS، پاسخگوی تمام پرسش های حضوری و تلفنی کاربران بوده و بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد. متخصصان ِ تعمیرتبلت ASUS ، با به کارگیری تمام تلاش و توان خود، پرسش های شما را بررسی کرده و پاسخ خواهند داد. دراین بخش می توانید رایج ترین پرسش های کاربران نمایندگی  ASUSرا مطالعه نمایید. مطالعه ی این پرسش ها یاریگر شما جهت ارائه ی عکس العمل مناسب در هنگام بروز مشکل در تبلت های ASUS  خواهد بود.

Rate this post