جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس یکی از جمله لپ تاپ هایی است که در بازار موجود است. ویژگی ها، مشخصات و کاربران خود را دارد. فاکتور های بسیاری برای خرید لپ تاپ ایسوس مهم هستند. در صدر آنها نیاز و بودجه است. شاید با تامین این دو نیاز، کاربر بتواند به فاکتور سلیقه کمی بی توجهی کند و محصولی را خریداری کند که با جیب او سازگاری دارد و برای او کار راه انداز است. در دنیای امروز استفاده از محصولی با عنوان لپ تاپ دیگر مفهومی عجیب و پیچیده نیست. همه افراد و در همه جا تقریبا نوع و مدلی از این محصول را با توجه به نیاز خود و کارایی که از آن مد نظر دارند، تهیه می کنند و مورد استفاده قرار می دهند. لپ تاپ ایسوس رقابت شدیدی با لپ تاپ لنوو دارد و موفق شده است با تولید مدل های حرفه ای تر، از کمپانی لنوو پیشی بگیرد و جایگاه بالاتری داشته باشد.

انتخاب لپ تاپ ایسوس

ایسوس یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان است. همیشه به شکل نوآورانه و خلاقانه در طراحی و تولید لپ تاپ های شگفت انگیز فعال بوده است. لپ تاپ ایسوس همیشه برای هر کسی از جمله دانش آموزان، دانشجویان، بیزینس من ها، طراحان گرافیک، گیمرها و غیره مناسب است. ویژگی های لپ تاپ های ایسوس واقعا شگفت انگیزاست. این کمپانی به خاطر نوت بوک های سبک و قابل حمل و بازی های رایانه ای شناخته شده است. یکی دیگر از مزایای لپ تاپ ایسوس قابلیت حمل آنهاست. نوت بوک های ایسوس کوچک و از این رو پویا هستند و باتری هایی با عمر طولانی و استاندارد دارند. با لپ تاپ های ایسوس می توانید تمامی کارهای روزانه خود را انجام دهید. برای اینکه بتوانید یک لپ تاپ ایسوس خوب و متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، پس از اینکه تشخیص دادید و تعیین کردید که لپ تاپ را برای چه منظور تهیه خواهید کرده و چه انتظاراتی از آن دارید و حساب بودجه جیبتان را هم در نظر گرفتید؛ باید وارد مراحل فنی شوید و به مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه توجه کنید.

فاکتور های مهم برای خرید لپ تاپ ایسوس

  • مشخصات فنی
  • ویژگی های ظاهری
  • توان و پردازش
  • فضای ذخیره سازی
  • صفحه نمایش

تقسیم بندی لپ تاپ ایسوس

اولترابوک ایسوس

بهترین Ultrabook نیاز به سه چیز دارد: طول عمر باتری، ظاهر باریک و ساده برای حمل ، انرژی و قدرت کافی انجام کارهای روزانه که در لپ تاپ ایسوس در نظر گرفته شده است. ویژگی دیگر Ultrabook صفحه نمایش با نور و اشعه  کم خواهد بود که خیره شدن به اولترابوک را آسان تر می کند.

لپ تاپ های بازی ایسوس

یک لپ تاپ بازی باید فاکتورهایی نظیر طراحی جذاب و پیشرفته، گرافیک قدرتمند، سرعت بالا، ارتعاش، عملکردی عالی و خنک کنندگی مناسب در حین انجام بازی داشته باشد. این گروه از لپ تاپ ایسوس تلاش کرده است همه این ویژگی ها را داشته باشد.

لپ تاپ های مقرون به صرفه ایسوس

تمام انتظاری که کاربر معمولی از لپ تاپ ایسوس دارد، سفت و سختی و طول عمر آن است. سعی کنید یک لپ تاپ تهیه کنید که برخی از ویژگی های پایه مانند ظاهری ساده، بلندگوهای باکیفیت و صفحه نمایش استاندارد را داشته باشد. این لپ تاپ های به صرفه قدرت بسیار زیادی ندارند، اما برای کاربری های روزانه کاملا مناسب هستند.

لپ تاپ های قابل تبدیل ایسوس

طولانی بودن عمر باتری، پیکربندی عالی، داغ نشدن، و در صورت امکان یک کنسول جداگانه بلوتوث و نیز صفحه نمایش استاندارد در انتخاب این مدل از لپ تاپ ایسوس مهم هستند. توجه داشته باشید که لپ تاپی را که از این گروه انتخاب می کنید، با آهنرباهای قوی به کیبورد متصل شده باشد و نیز یک کنسول جداگانه بلوتوث، یک درگاه مینی USB، یک صفحه کلید راحت و تاچ پد قابل استفاده  داشته باشد.

کروم بوک ایسوس

بهترین Chromebook که طرح کلی چند منظوره، صفحه لمسی حساس و دقیق، طول عمر باتری، و یک کنسول عالی دارد، انتخاب کنید. همه Chromebook ها توسط سیستم عامل Chrome آنلاین اداره می شوند. در صورتی که شما نیاز به ظرفیت بالای دانلود و باتری با عمر طولانی دارید، لپ تاپ ایسوس ویندوز انتخاب فوق العاده ای است.

بهترین لپ تاپ ایسوس

بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس عبارتند از:

  • ASUS VivoBook S
  • ASUS fx753 VE
  • ASUS ZenBook UX501VW
  • ASUS VivoBook Pro N552VW
  • ASUS FX553VD
  • ASUS K550VX
  • ASUS K556UQ
  • ASUS X541UJ
  • ASUS F556UA-AB32
  • ASUS ROG STRIX GL703VD
  • ASUS Flip 2-in-1 C100PA-DS03
  • ASUS ZenBook UX330UA-AH54
  • ASUS Chromebook Flip C302CA-DHM4
  • ASUS P-Series P2540UA-AB51
  • ASUS Chromebook C202SA-YS02

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ یکی از جمله محصولاتی است که کمپانی تایوانی ایسوس برای تهیه، تولید و عرضه آن به بازار از برنامه ریزی های دقیق پیروی می کند. الحق هم همه لپ تاپ های ایسوس از کیفیت ایده آل و خوبی برخوردار هستند و می توانند پاسخگوی نیاز همه کاربران این محصول باشند و این محصول هر چه قدر هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نسبت به سرویس، عیب یابی، ترمیم و تعمیر بی نیاز نیست. در واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس این نیاز را با استفاده از تجهیزات برتر و به کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد پاسخ گفته ایم. کیفیت خدمات رسانی این مرکز قابل مقایسه با هیچ مرکز دیگری نیست وکاربر می تواند با اطمینان کامل از کیفیت خدمات، به واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه کند و مجموعه ای از بهترین های تعمیراتی و سرویس دهی را دریافت نماید.

تعمیرات ایسوس

تعمیرات ایسوس در حوزه همه محصولات این کمپانی در واحد های جدا و تفکیک شده انجام می شود. مدیریت بخش تعمیراتی ایسوس با همت و تلاش خود، واحد ها و کارگاه های اختصاصی تعمیرات را راه اندازی کرده است تا سرویس دهی و خدمات رسانی در همه حوزه هایی که این کمپانی فعالیت دارد، با بالاترین کیفیت و امنیت انجام شود. هر یک از این واحد ها به تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته در حوزه تعمیر، ترمیم و عیب یابی مجهز هستند. آرشیوی قوی از محصولات و قطعات جانبی در اختیار تکنسین کاران است و همه امکانات به طور کلی فراهم است تا کاربر با امنیت کامل خدماتی اصل و بی نقص دریافت کند.

 نمایندگی ایسوس

در نمایندگی ایسوس کاربران دیگر هیچ دغدغه ای در زمینه فروش و دریافت خدمات پس از فروش محصولات ایسوس ندارند. در این نمایندگی مجاز و رسمی با در نظر گرفتن نیاز و تقاضاهای همه کاربران بی وقفه در تلاش هستیم تا هیچ کاربری در حوزه ایسوس با مشکل و اختلالی روبه رو نباشد و همه نیاز ها و احتیاجاتش به بهترین شکل ممکن حل شود. نمایندگی ایسوس، زیر چتر قانون و با رعایت همه مسائل امنیتی اقدام به واردات محصولات این کمپانی تایوانی می کند. وقتی محصولی از مبادی اصلی و قانونی وارد می شود، به راحتی می تواند خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به کاربرانش ارائه دهد. این امکان در نمایندگی رسمی ایسوس به سادگی فراهم است. کاربر می تواند از سایر تسهیلات نیز بهره مند شود و یک خرید ایده آل داشته باشد.

Rate this post