جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیرات لپ تاپ در تهران، توسط شعب نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران، در اقصی نقاط پایتخت انجام می شود. چنانچه نیاز به تعمیر تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس دارید، می توانید با هریک از شعب نمایندگی تعمیرات لپ تاپ asus در ستارخان، امیرآباد، پیروزی، فرجام و ولیعصر تماس بگیرید.

حتی می‌توانید از خدمات پذیرش در محل این مرکز استفاده کنید تا کارشناس مربوطه لپ تاپ معیوب شده را در درب منزل از شما تحویل گرفته و آن را به واحد تعمیرات منتقل کند و پس از تعمیرات، دوباره این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل دهد؛ اینگونه دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به شعبه‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران مراجعه کنید و می‌توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید.

تعمیر لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ در تهران

شدت آسیب دیدگی ها مشخص می کند که چقدر باید خرج کنید تا بتوانید لپ تاپ را ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده نمایید. به تناسب قطعاتی که سوخته یا از کار افتاده اند، باید مبلغ بیشتری را خرج تعمیر لپ تاپ asus خود کنید. حتی گاهی ممکن است چند قطعه با هم سوخته باشند که در این صورت، باید تمام آنها را تعویض کنید.

گاهی هم مشکل نرم افزاری است که در این صورت هزینه تعمیر لپ تاپ چندان بالا نیست. تیم تعمیرات لپ تاپ در تهران، برای برآورد هزینه تعمیر این دستگاه، اول بخشهای مختلف آن را به خوبی بررسی می کنند تا مطمئن شوند که کدام اجزاء و به چه اندازه ای آسیب دیده اند. سپس بر اساس این که مثلا کدام قطعات سوخته یا از کار افتاده اند، هزینه تعمیرات لپ تاپ را تخمین می زنند. البته این هزینه بسیار کلی است و ممکن است در پایان روند تعمیرات، کمتر یا بیشتر شود.

تعمیرات لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل

اگر لپ تاپ مورد استفاده شما در طول روزهای اخیر دچار اختلالات سخت افزاری یا نرم افزاری گشته است اما به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ در تهران را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس در محل لپ تاپ است. در این سرویس کلیه خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ (تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری و …) در محل انجام می پذیرد و نیازی به جابجایی دستگاه نیست.

(جز در مواردی خاص نظیر بازیابی اطلاعات که نیاز به تحویل دستگاه به تعمیرگاه است. زیرا امکان جابجایی تجهیزات بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 مقدور نیست). جهت استفاده از سرویس در محل لپ تاپ می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مرکز با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل لپ تاپ را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ

پذیرش و تحویل لپ تاپ در محل

پذیرش و تحویل لپ تاپ در محل، به شما این امکان را می دهد که تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران، به آدرس شما آمده و ضمن تحویل گرفتن لپ تاپ، آن را به تعمیرگاه می برند. سپس لپ تاپ شما توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای نمایندگی ایسوس بررسی شده و اقدامات تعمیراتی مورد نیاز برای رفع ایرادات آن انجام می شوند. در نهایت دستگاه تعمیر شده و در محل قبلی، به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات لپ تاپ در تهران

خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران

عیب یابی تخصصی، تعمیرات سخت افزاری، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، ترمیم شارژر، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و … بخشی از مهم ترین خدمات  نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران هستند. این خدمات توسط مرکز سخت افزار ایران گارانتی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان داشته باشید.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

خدمات دیگر ارائه شده در بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و… .

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

یکی از سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران، سرویس تعمیرات سخت افزاری این محصول است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعمیر خرابی شارژر لپ تاپ، تعمیر خرابی باتری لپ تاپ، تعمیر خرابی کیبورد لپ تاپ، تعمیر خرابی ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ، تعمیر خرابی مادربرد لپ تاپ و مواردی از این دست برخی از سرویس های تخصصی مرتبط با لپ تاپ است که با حضور در نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران و مراجعه به پارت مربوطه قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات لپ تاپ

بازیابی اطلاعات لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد.

از دست رفتن اطلاعات و عدم دسترسی به اطلاعات ذخیره شده به هر دلیلی که روی دهد، بازیابی آنها نیازمند حضور متخصصان زبده این حوزه و تجهیرات تخصصی آن است. برخی از عللی که سبب از دست رفتن اطلاعات می گردند عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق.

بازیابی اطلاعات لپ تاپ

تعمیر فن لپ تاپ

فن قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ است که اگر درست کار نکند، منجر به افزایش دمای دستگاه شده و قطعاتی همچون مادربرد، پردازنده، هارد و … در معرض خطر قرار می دهد. صدا دادن فن، گیر کردن مواد خارجی بین پره ها و از کار افتادن این قطعه، بخشی از مشکلاتی هستند که تعمیر فن لپ تاپ را ضروری می کنند.

اگر فن درست کار نکند، لپ تاپ خنک نمی شود و حرارت بالا به قطعات آن آسیب می رساند. اگرچه تعمیر و تعویض فن معمولا کار سختی نیست، اما بهتر است برای ترمیم آن از متخصصین تعمیر لپ تاپ در تهران کمک بگیرید تا از تعمیر درست و اصولی این قطعه کاملا مطمئن باشید.

تعمیر پاور لپ تاپ

خراب شدن کیبورد، تغییر ظاهری اجزای داخلی پاور، ریست شدن ناگهانی سیستم، عدم شناسایی دستگاه های وصل شده با کابل USB به سیستم ( مثل موس یا فلش)، روشن نشدن لپ تاپ و یا خاموش شدن سریع پس از بالا آمدن سیستم، تغییر صدای فن های سی پی یو و کارت گرافیک، بالا رفتن دمای cpu و کند شدن سیستم، کند شدن عملکرد کیبورد در هنگام تایپ و مشکلاتی از این دست، می توانند به عنوان علامتی برای خرابی پاور لپ تاپ در نظر گرفته شوند. در این شرایط، بهترین کار تعمیر پاور لپ تاپ است. اگر این کار به موقع انجام نشود، احتمال خرابی لپ تاپ و دیگر اجزای آن به شدت بالاست؛ پس تا دیر نشده دست به کار شوید.

کار نکردن کیبورد لپ تاپ

یکی از مشکلات نه چندان شایع مشاهده شده در لپ تاپ های امروزی، مشکل کار نکردن کیبورد است. بدیهی است در صورت خرابی کیبورد، برقراری ارتباط میان دستگاه و کاربر غیرممکن شده و کار با لپ تاپ دشوار می‌گردد. خوشبختانه غالب خرابی‌های پیش آمده در کیبورد لپ تاپ چندان جدی نبوده و با اندک دستکاری تنظیمات مرتفع می‌گردند.

چنانچه درایور صفحه کلید را بروزرسانی نکردید این احتمال وجود دارد که صفحه کلید با مشکل کار نکردن رو به رو شود. ابتدا باید مطمئن شوید که آیا درایور صفحه کلید بدون مشکل است یا باید به سراغDevice manager بروید. اگر برخی از دکمه های صفحه کلید کار نکرده و برخی دیگر کار می کنند علت می تواند وجود آشغال هایی در آن باشد. برای تمیز کردن شما باید لپ تاپ خود را تا زاویه ۷۵ درجه کج کنید تا سطح آن به صورت شیب دار دربیاید سپس آن را تکان دهید .

تعمیر لولای لپ تاپ

در صورت خرابی یا شکستن لولای لپ تاپ، باز و بسته کردن دستگاه مختل شده و ممکن است درب لپ تاپ باز یا بسته نشود. لولا در قسمت نوار فلزی نمایشگر در کناره پیچ شده و پس از آن قاب B لپ تاپ روی آن قرار می گیرد و لولا را می پوشاند. لولای لپ تاپ از دو قسمت تشکیل شده که یکی به LCD و سمت دیگر به کف قاب D پیچ شده است.

بنابراین لولا هم در سمت چپ نمایشگر نصب می شود و هم در سمت راست آن و این بخش ها با هم متفاوت هستند. این مسئله در تعمیر لولای اهمیت دارد و تکنسین باید کاملا بر این سازو کار تسلط داشته باشد. کارشناسان تعمیر لپ تاپ در تهران به خوبی می دانند که برای ترمیم یا تعویض لولای هریک از مدلها باید به چه شکلی عمل کنند.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ

روشن نشدن و شارژ نشدن لپ تاپ و حتی در برخی موارد داغ شدن و هنگ کردن این دستگاه، می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. در چنین شرایطی باید بلافاصله باتری را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را ترمیم یا تعویض کرد. البته معمولا امکان تعمیر باتری لپ تاپ وجود ندارد و بهتر است که این قطعه تعویض شود. اگر برای این منظور از نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران کمک می گیرید، می توانید مطمئن باشید که باتری استفاده شده در لپ تاپ شما اصل است و بهترین عملکرد را دارد.

تعمیر هارد لپ تاپ

تعمیر هارد لپ تاپ ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله خرابی فیزیکی یا فنی هارد، ویروس‌ها، خطاهای سیستم عامل و غیره. اگر هارد لپ تاپ شما درست کار نمی‌کند، می‌توانید ابتدا با بررسی سیم کابل‌ها و اتصالات آن‌ها شروع کنید، ممکن است مشکل از همین قسمت باشد.

در صورتی که هارد لپ تاپ شما باز هم کار نمی‌کند، بهتر است یک تکنسین متخصص را به جایی که تعمیر انجام خواهد شد ببرید. او می‌تواند تست‌های لازم را روی هارد شما انجام داده و مشکل را تشخیص داده و رفع کند.

در برخی موارد، ممکن است هارد شما نیاز به تعویض داشته باشد. در این حالت، بهتر است یک هارد جدید خریداری کنید و آن را جایگزین هارد قبلی کنید. قبل از اقدام به تعویض هارد، حتما فایل‌های مهم خود را پشتیبان‌گیری کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. در نهایت، پیشگیری از خرابی هارد لپ تاپ با عملکردهای ساده‌ای مثل نصب یک آنتی ویروس، استفاده از برنامه‌های به‌روزرسانی، ایجاد پشتیبان‌های منظم و ذخیره داده‌های خود در فضای ابری، میسر است.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک وظیفه پردازش تصاویر و بخش گرافیکی برنامه ها را برعهده دارد. اگر می بینید که تصاویر مشکل دارند یا اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها کندتر از همیشه شده است، به احتمال زیاد، کارت گرافیک ایراد دارد. در وهله اول بهتر است از آپدیت بودن درایورها مطمئن شوید، در بیاری مواقع مشکل با یک به روز رسانی ساده حل می شود. اگر می بینید که ایراد با داغ شدن و صدای زیاد لپ تاپ همراه است، ترجیحاً دستگاه را خاموش کنید تا عیب یابی توسط تکنسین تعمیر لپ تاپ صورت بگیرد. در غیر این صورت دمای بالا می تواند مشکلات دیگری به وجود آورد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ

تعمیر تاچ پد لپ تاپ

تاچ پد در لپ تاپ ها به منظور راحتی کار و عدم نیاز به موس تعبیه شده است. به این ترتیب می توانیم بدون هیچ لوازم اضافه ای از لپ تاپ خود در هر مکانی استفاده کنیم. اما ممکن است این قطعه دچار ایراد شود و لمس را تشخیص ندهد. برای رفع این ایراد نیز اولین قدم آپدیت کردن درایور تاچ پد است. ناسازگاری های نرم افزاری به راحتی قابل حل هستند و بهتر است قبل از هرگونه دستکاری سخت افزاری آن ها را رفع کنید. سپس اگر ایراد رفع نشد، باید به تکنسین تعمیر لپ تاپ مراجعه کنید تا ایراد را بررسی کند.

مراحل تعمیر در نمایندگی تعمیر لپ تاپ

مرحله اول: پذیرش لپ تاپ

مرحله اول تعمیر دستگاه در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران، پذیرش دستگاه است. پذیرش در آدرس شما و یا در مرکز به صورت حضوری انجام می شود.

مرحله دوم: عیب یابی لپ تاپ

پس از مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یا پذیرش دستگاه در محل، لپ تاپ شما توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب، بررسی و عیب یابی می شود.

مرحله سوم: اعلام هزینه تعمیرات

پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، تکنسین هزینه تعمیرات لپ تاپ را به صورت تقریبی برآورد کرده و به شما اعلام می کند.

مرحله چهارم: تعمیر و تعویض قطعات

اگر از هزینه اعلام شده رضایت داشتید، روند تعمیرات لپ تاپ در تهران آغاز می شود. در این مرحله تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی تعمیر شده و یا با نمونه های اصل و اورجینال تعویض می گردند.

مرحله پنجم: تست و تحویل لپ تاپ

پس از پایان روند تعمیرات، لپ تاپ در حضور شما تست شده و به صورت سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. در این مرحله شما ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران را نیز دریافت می کنید تا در صورت نیاز، بتوانید ایرادات احتمالی را پیگیری نمایید.

شعب نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیرات لپ تاپ در تهران، توسط شعب نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس، می توانید با شعب مختلف نمایندگی asus در ستارخان، ولیعصر، فرجام و پیروزی تماس بگیرید.

شماره تلفن تمامی این شعب در صفحه تماس با ما موجود است و همکاران ما برای پاسخگویی هرچه بهتر، در خدمت شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر لپ تاپ در تهران و نحوه دریافت این خدمات، ادامه مقاله را دنبال کنید.

شعب تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیر لپ تاپ در فرجام

فرقی نمی‌کند که چه مشکلی برای لپ تاپتان به وجود آمده باشد و مشکل آن نرم‌افزاری باشد یا سخت‌افزاری؛ در هر صورت می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران بسپارید. خوشبختانه در هر کدام از مناطق تهران که ساکن باشید از شمال گرفته تا جنوب، غرب و شرق باز هم می‌توانید از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید

تعمیر لپ تاپ در تجریش

اگر در شمال تهران سکونت دارید و با مشکلی در لپ تاپ خود دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران که یکی از شعبه‌های آن در تجریش قرار دارد، بسپارید.

تعمیر لپ تاپ در ستارخان

آن دسته از کاربرانی هم که در غرب تهران سکونت دارند و با مشکلی در لپ تاپ خود مواجه شده‌اند به راحتی می‌توانند برای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران به شعبه ستارخان این مرکز که در غرب تهران قرار دارد مراجعه کنند.

تعمیر لپ تاپ در ولیعصر

یکی دیگر از شعبه‌های مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران در منطقه ولیعصر قرار گرفته است، کاربرانی که در حوالی این منطقه سکونت دارند نیز می‌توانند با مراجعه به شعبه ولیعصر از خدمات عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ این مرکز بهره‌مند شوند.

تعمیر لپ تاپ در پیروزی

حتی اگر در شرق تهران هم سکونت دارید، باز هم می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران استفاده کنید. چراکه این مرکز در شرق تهران در منطقه پیروزی هم شعبه دارد. بنابراین اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید و با مشکلی چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری در سیستم خود با هر برند و مدلی مواجه شده‌اید، می‌توانید به شعبه پیروزی مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران مراجعه کنید و از خدمات این مرکز استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم اگر مراجعه حضوری به هر یک از شعب این مرکز خیلی برای شما زمان‌بر خواهد بود، می‌توانید از کارشناسان ما بخواهید تا به درب منزل شما اعزام شده، لپ تاپ معیوب شده را تحویل گرفته و به واحد تعمیرات نمایندگی لپ تاپ بیاورند و پس از آن هم لپ تاپ تعمیر شده را مانند روز اول در درب منزل به شما تحویل دهند؛ اینگونه دیگر مجبور نیستید زمان زیادی را برای آوردن و بردن لپ تاپ از دست بدهید.

تعمیر لپ تاپ در امیرآباد

مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران، آن دسته از کاربرانی که در مرکز پایتخت سکونت دارند را فراموش نکرده است؛ چراکه نمایندگی تعمیر لپ تاپ در مرکز این کلان‌شهر یعنی منطقه امیرآباد هم شعبه دارد؛ بنابراین کاربرانی که در حوالی مرکز پایتخت سکونت دارند نیز می‌توانند از خدمات این نمایندگی با مراجعه به شعبه امیرآباد استفاده کنند.

در کل هیچ محدودیتی برای هیچ یک از کاربران لپ تاپ در جهت استفاده از سرویس‌هایی که مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران ارائه می‌دهد وجود ندارد؛ چه در شمال تهران باشید چه در جنوب، غرب و شرق این کلان‌شهر، هم می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعب متعدد آن مراجعه کنید و هم می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل برای تعمیر لپ تاپ خود استفاده کنید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ

سوالات متداول کاربران لپ تاپ Asus

بوت نشدن لپ تاپ ایسوس یا اصطلاحا بالا نیومدن سیستم، دلایل مختلفی داره که یکیش خرابی پاور و از کار افتادن اتصالات مربوط به این قطعه هست. معیوب بودن دستگاه های جانبی مثل اسپیکر، پرینتر و حتی ماوس هم میتونه مشکلاتی رو در روند بوت سیستم ایجاد کنه. از قدیمی بودن یا نصب اشتباه درایورهای لپ تاپ هم نباید غافل شد. ویروسی شدن سیستم و ناهماهنگی های نرم افزاری هم دلایل دیگه ای هستن که موقع بوت نشدن لپ تاپ ایسوس بررسی میشن. کارشناسای تعمیر لپ تاپ معتقدن کمتر پیش میاد که علت بالا نیامدن لپ تاپ، مشکل یا ایراد سخت افزاری باشه.

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربرای لپ تاپ ممکنه باهاش مواجه بشن، روشن نشدن دستگاهه. یعنی وقتی دکمه پاور رو میزنن، لپ تاپ روشن نمیشه و باعث نگرانی کاربرا میشه. تکنسین های تعمیر لپ تاپ تو این شرایط، اول باتری رو عیب یابی میکنن چون خرابی باتری میتونه مانع از روشن شدن سیستم بشه. همچنین ممکنه سیستم روشن شده باشه و صدای فن بیاد، اما نمایشگر روشن نشه که در این صورت، باید ال سی دی رو ترمیم کرد. خرابی پاور یا دکمه خاموش و روشن، مشکلات کارت گرافیک و حتی ایرادات هارد دیسک هم ممکنه باعث روشن نشدن لپ تاپ ایسوس  بشن. با عیب یابی و ترمیم یا تعویض این بخشها، میشه مشکل رو برطرف کرد.

اگه لپ تاپ شما به اینترنت وصل نمیشه، اول مودم رو بررسی کنین. اولویت اینه که ایراد از مودم هست یا شبکه اینترنت مختل شده. اگه ایرادی توی این بخشها وجود نداشت، سراغ سیستم برین و فایروال‎ ها یا دیوارهای دفاعی رو چک کنین. گاهی فعال بودن قابلیت های دفاعی ویندوز، مانع از وصل شدن اینترنت میشه. بعد درایور شبکه رو بررسی کنین و در صورت قدیمی بودن، نسخه جدیدش رو دانلود و نصب کنین. اگه همچنان مشکل برطرف نشد، به نزدیک ترین نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ ایسوس  مراجعه کنین تا همکارای ما تخصصی ترین خدمات رو بهتون ارائه بدن.

به طور کلی، دلایل زیادی برای باز نشدن فلش و هارد اکسترنال در لپ تاپ وجود داره. قبل از هرچیز، باید پورت usb بررسی و از سالم بودنش اطمینان حاصل بشه. اگه موقع اتصال فلش به لپ تاپ، ارور USB Device Not Recognized به نمایش دراومد، قطعا پورت یو اس بی دچار ایراد شده. البته ممکنه دلایل دیگه ای هم وجود داشته باشه؛ مثلا سیستم یا هارد ویروسی باشن یا به دلایل نرم افزاری، ویندوز قادر به شناسایی هارددیسک یا فلش نباشه. تعمیر لپ تاپ ایسوس در این شرایط، با بررسی و عیب یابی سیستم و دستگاه های جانبی شروع میشه و بعد از شناسایی علت شناسایی نشدن هارد یا فلش، اقدامات تعمیری لازم انجام میشن.

یکی از سوالهایی که کاربرا از کارشناسای تعمیرات لپ تاپ ایسوس میپرسن، اینه که آیا میشه لپ تاپ رو ارتقا داد؟ تولید کننده های نوت بوک، برای مجاب کردن کاربرا به خرید مدل های جدیدتر لپ تاپ و نوت بوک، ارتقا این دستگاه ها رو خیلی محدود کردن. از طرفی بیشتر قطعات لپ تاپ لحیم شدن و باز کردنشون خیلی سخت و پر دردسره. نکته دیگه این که بیشتر لپ تاپ ها در صورت باز شدن، از گارانتی خارج میشن. به همین دلیل ارتقا لپ تاپ به راحتی ارتقا دادن کامپیوترهای قدیمی نیست. با این حال، معمولا امکان ارتقاء رم و هارد دیسک تو بیشتر لپ تاپ ها وجود داره. البته توصیه می کنیم خودتون این کارو انجام ندین و در صورت نیاز، ارتقا لپ تاپ رو به یه تکنسین ماهر و باتجربه محول کنین.

اگه صدای لپ تاپتون قطع شده، قبل از هر کاری تنظیماتش رو چک کنین. چون ممکنه تنظیمات صدا به هم ریخته باشه یا متناسب با اسپیکر یا وسیله صوتی جانبی که به سیستم وصل کردین نباشه و به همین خاطر صدا قطع بشه. بد نیست اون دستگاه جانبی (اسپیکر، هدفون و …) رو هم بررسی کنین و مطمئن بشین که ایرادی نداره. خرابی پورت صوتی لپ تاپ هم میتونه به عنوان یکی از دلایل صدا نداشتن لپ تاپ در نظر گرفته بشه.

جالبه بدونین که گاهی دلیل قطع شدن صدای لپ تاپ، بروز رسانی ویندوز10 هست. علتش هم اینه که ممکنه داریور صدا با تنظیمات نسخه جدید سیستم عامل سازگاری نداشته باشه. برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این شرایط، مادربرد هم بررسی و عیب یابی میشه. اگه با اصلاح تنظیمات یا ریستارت کردن سیستم مشکل  صدا نداشتن لپ تاپ حل نشد، بهتره حتما با یه تعمیرکار مجرب و دوره دیده مشورت کنین تا دستگاه رو به شکل تخصصی عیب یابی کنه.

هنگ کردن لپ تاپ ایسوس معمولا دلیل نرم افزاری داره و به ندرت پیش میاد که خرابی قطعات باعث بروز این مشکل بشه. اگه مدام چندتا برنامه سنگین به صورت همزمان با هم باز باشن، ممکنه CPU قدرت عملکردی خودش رو از دست بده و سیستم هنگ کنه. پایین بودن رم لپ تاپ هم باعث بروز این مشکل میشه چون برنامه ها فضای کافی ندارن و سرعت سیستم کاهش پیدا میکنه. پر بودن فضای هارد دیسک و به هم ریختن اطلاعات سیستم هم میتونه در قفل شدن لپ تاپ موثر باشه. دلایل دیگه ای مثل عدم سازگاری سخت افزار با برنامه های نصب شده، عدم کارکرد مناسب فن، وجود ایرادهای عمده سخت افزاری، ویروسی شدن سیستم و نصب برنامه های معیوب هم در روند بررسی لپ تاپ با مشکل هنگ کردن بررسی میشن.

وقتی لپ تاپ در حین کار و به صورت ناگهانی خاموش میشه، قطعا یه مشکلی تو نرم افزار یا سخت افزارش ایجاد شده. مثلا ممکنه فن به دلیل آلودگی پره ها و … کار نکنه و باعث خاموش شدن سیستم شده باشه. همچنین اگه ویندوز ناقص نصب شده باشه، ممکنه سیستم در حین کار خاموش بشه. عواملی مثل ولتاژ شارژ اشتباه، معیوب بودن درایورها، خرابی منبع تغذیه و … هم باعث خاموش شدن لپ تاپ ایسوس بطور ناگهانی میشن. تعمیر لپ تاپ asus  در این شرایط نیاز به مهارت داره و حتما باید توسط تکنسین های دوره دیده و با تجربه انجام بشه.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس با تجهیز فضای خود به حضور مجرب‌ترین تعمیرکاران لپ تاپ و پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را به متقاضیان ارائه دهد. کاربران لپ تاپ های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه کرده و پس از حضور در پارت تخصصی مربوطه (پارت تعمیرات سخت افزاری یا تعمیرات نرم افزاری) سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ، به دلیل اطمینان از بالا بودن سطح کیفی خدمات، مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات)

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. سرویس‌های مرتبط با فروش دستگاههای ایسوس نیز با حضور در نمایندگی فروش ایسوس قابل دریافت است.

4.3/5(6 امتیاز)

12 دیدگاه. Leave new

  • Mahdi

    من یه لپ تاپ دارم هاردش به مشکل خورده امکان تعمیر هست؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، دستگاه باید عیب یابی بشه
      برای اطلاع بیشتر با شماره 02154114 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر لپ تاپ راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • محمدی

    ممنون از مطلب مفیدتون. من یه لپتاپ ایسوس دارم گاهی اوقات صفحه پرپر میزنه و خاموش میشه مشکلش چیه؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط تکنسین های تعمیر لپ تاپ عیب یابی بشه

      پاسخ
  • الهه

    سلام کیبورد لپتاپم گاهی کار نمیکنه مشکلش چیه؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز . لپ تاپ شما باید توسط تعمیرکاران لپ تاپ عیب یابی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • امیرمهدی

    سلام باطری لپ تاپ ایسوس موجود دارید ؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. برای استعلام قطعات با تکنسین های نمایندگی تعمیر تخصصی لپ تاپ تماس بگیرید.

      پاسخ
  • بهزاد خلج

    سلام دکمه کیبورد لپ تاپ تعویض میکنید؟

    پاسخ
    • مدیر

      وقت بخیر. بله تعمیر و تعویض تمام قطعات لپ تاپ توسط تکنسین های تعمیر لپ تاپ انجام می شود.

      پاسخ
  • سروش

    سلام من لپ تاپم روی صفحه سیاه میمونه وقتی روشنش میکنم.تعمیر میشه؟مشکلش چیه

    پاسخ
    • مدیر

      وقت بخیر دوست عزیز. بله قابل تعمیر هست و باید توسط تکنسین های تعمیر لپ تاپ عیب یابی شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed