جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات لبتاپ Asus

Asus را میتوان یکی از برترین تولید کنندگان لپ تاپ و نوت بوک های با کیفیت و متنوع در جهان دانست. این تجهیزات که در کاربری های مختلف طراحی و روانه ی بازار میشوند، در کشورمان ایران نیز به فروش بسیار بالایی دست یافته اند و همین امر سبب شده نمایندگی تعمیرات لپتاپ Asus بخش مهمی از توجه و امکانات خود را به ارائه ی سرویس های پشتیبانی و تعمیر این لپ تاپ های پرطرفدار معطوف سازد. این نمایندگی از واحدهای مجزا و تخصصی تشکیل شده است.

هر کدام از این واحد ها به ارائه ی سرویس هایی خاص و جداگانه مشغولند که کلیه ی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری را در بر میگیرد. نمایندگی تعمیرات ایسوس ضمن اولویت قرار دادن رضایت کاربران ، کلیه ی سرویس ها و خدمات عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات را با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نیز همراه ساخته است. در ادامه ی این بخش به بررسی برخی از رایج ترین سرویس های نمایندگی تعمیرات لبتاپ Asus خواهیم پرداخت و از شما دعوت میکنیم همراه ما باشید.

تعمیرات لبتاپ Asus

رفع مشکل داغی بیش از حد لپتاپ Asus

داغی بیش از حد لپتاپ میتواند یکی از متداول ترین و البته دردسرساز ترین مشکلات و اختلالات به وقوع پیوسته در انواع این سیستم ها باشد. لپتاپ های ایسوس نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوند. داغ شدن بیش از حد سیستم های کامپیوتری میتواند دلایل نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی داشته باشد که از رایج ترین آن ها میتوان خرابی و استهلاک فن را نام برد.

از آن جا که این اختلال میتواند موجب آسیب رسانی به قطعات داخلی لپ تاپ شود، لازم است که در سریع ترین زمان ممکن مرتفع شود. کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات لبتاپ Asus این آمادگی را دارند تا هر گونه اختلال و مشکل را در این خصوص شناسایی و تعمیر کنند. این خدمات شامل کلیه ی لپ تاپ های ایسوس میشود و با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر همراه است.

رفع ویروس انواع لپتاپ Asus

یکی از مشکلاتی که دارندگان لپتاپ های ایسوس نیز ممکن است با آن مواجه شوند، نفوذ ویروس و بد افزار است. ویروس ها ممکن است کارایی لپتاپ Asus را با ضعف بسیار جدی مواجه سازند و سیستم را عملا غیر قابل استفاده کنند. کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات لبتاپ Asus ضمن آگاهی کامل از ساختار نرم افزاری انواع لپ تاپ های ایسوس و در اختیار داشتن به روز ترین و مجهز ترین فیلتر شکن های موجود در بازار، قادرند هر گونه مشکل در این خصوص را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و مرتفع سازند.

رفع مشکلات صدای لپتاپ Asus

یکی از مشکلات متداول لپ تاپ های ایسوس قطعی و یا هرگونه اختلال در صدای خروجی دستگاه است. به هم ریختگی تنظیمات بخش صدا و آپدیت نبودن کارت صدا میتواند از اصلی ترین دلایل بروز اختلال در صدای لپ تاپ باشد. با انتخاب Update Driver ، آخرین نرم افزار اجرای موزیک را میتوانید دریافت کنید. در صورتی که مشکل صدای لپ تاپ شما همچنان به قوت خود باقی ماند، میتوانید از خدمات و سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیرات لبتاپ Asus در این زمینه استفاده کنید. کارشناسان واحدهای سخت افزار و نرم افزار این نمایندگی، میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اختلالات موجود در این بخش را شناسایی و تعمیر کنند.

رفع مشکل هنگ کردن لپتاپ Asus

هنگی، انجماد یا فریز شدن لپ تاپ یکی دیگر از مشکلات این تجهیزات است که میتواند کارایی دستگاه را عملا با مشکل روبرو کند. تصور کنید برای پردازش یک وظیفه ی ساده توسط لپ تاپ خود، باید مدت ها صبر کنید. هنگ کردن لپ تاپ میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که لازم است در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار بگیرد.

گاهی قدیمی بودن سخت افزار لپتاپ، مشکلات ویندوز، عدم به روز رسانی به موقع سیستم عامل، ویروسی شدن دستگاه و … از مهم ترین اختلالاتی هستند که به کند شدن سرعت لپ تاپ منجر خواهند شد. نمایندگی تعمیرات لبتاپ Asus خدمات تخصصی و کارامدی را در خصوص رفع این مشکلات ارائه میدهد و شما عزیزان میتوانید در اسرع وقت این سرویس ها را در پارت مربوطه دریافت نمایید.

خدمات تخصصی تعمیرات لبتاپ Asus

  • تعمیرات مادربرد لبتاپ Asus ( مادربرد نوت بوک Asus ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیرات هارد دیسک لبتاپ Asus ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لبتاپ Asus ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات باتری لبتاپ Asus ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …)
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لبتاپ Asus یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لبتاپ Asus ( نوت بوک Asus)
  • تعمیرات مودم لبتاپ Asus و تعویض انواع مودم لبتاپ Asus (Modem)
  • تعمیرات گرافیگ لبتاپ Asus و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ<strong style=”text-align: justify;”>لبتاپ Asus</strong> (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لبتاپ Asus ، تعمیرات LED لبتاپ Asus و تعویض LCD و LED لبتاپ Asus ( نوت بوک Asus )
  • تعمیرات شارژر لبتاپ Asus ( آداپتور لبتاپ Asus)
  • تعمیرات کیبورد لبتاپ Asus و تعویض کیبورد انواع لبتاپ Asus ( نوت بوک Asus)
  • تعمیرات وایرلس لبتاپ Asus ، تعمیرات بلوتوث لبتاپ Asus و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لبتاپ Asus ( wifi , bt )
  • تعمیرات لولای شکسته لبتاپ Asus ، تعمیرات قاب شکسته لبتاپ Asus و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لبتاپ Asus
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ایسوس

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لبتاپ Asus که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لبتاپ های Asus ( نوت بوک های Asus )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف [dt_tooltip title=”High Voltage”]های ولتاژ[/dt_tooltip] و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لبتاپ های Asus ( نوت بوک های Asus )
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لبتاپ Asus
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لبتاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لبتاپ Asus
Rate this post