جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ ایسوس N43SL

  • رم 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی 750 گیگابایت
  • پورت hdmi دارد
  • باتری 6 سلولی 5200 میلی آمپر
  • پردازنده intel
  • حافظه گرافیک 2 گیگابایت

 لپ تاپ ایسوس مدل N43SL یکی دیگر از دستگاه های با کیفیت و پرطرفدار عرضه شده از سوی کمپانی ایسوس است که به سبب طراحی و شکل زیبایش، در نگاه نخست، بسیار زیبا و جذاب است. این دستگاه از پردازنده های نسل دوم Sandy Bridge یا همان پردازنده های Corei شرکت اینتل بهره می برد و به سبب برخورداری از فناوری ها و امکانات پیشرفته ای نظیر کارت گرافیک مستقل NVIDIA GeForce GT 540M، فنآوری Sonic Master، فنآوری Video Magic و پورت های HDMI و USB 3.0، مناسب کاربری های چندرسانه ای، بازی های رایانه ای و رسانه های خانگی است. این دستگاه از شارژ دهی نسبتاً مناسبی برخوردار است و در موقعیت های مختلف بین ۲ ساعت و نیم تا ۵ ساعت و نیم شارژدهی دارد اگرچه کارشناسان بر این باورند که میزان شارژدهی در نظر گرفته برای این دستگاه می بایست بیشتر از این میزان می بود. 

مهندسان این حوزه عدم استفاده از صفحه کلید نوع Chiclet را از نقاط ضعف این محصول می دانند. در یک برآورد کلی می توان اذعان کرد که N43SL یک لپ تاپ مناسب و سزاوار صفت «خوب» است. لپ تاپ ایسوس مدل N43SL ضمن برخورداری از طراحی زیبا و ارگونومیک، مجهز به پردازنده های Corei شرکت اینتل و کارت گرافیکی Nvidia GeForce 540M است. این دستگاه ضمن داشتن نمایشگر و اسپیکرهای بسیار عالی، از کانفیگ قدرتمندی نیز بهره مند است. سخن آخر آنکه اگر در جستجوی یک نوت بوک مالتی مدیا ۱۴ اینچی خیلی خوب هستید، N43SL انتخاب نسبتاً خوبی برای شماست.

مشخصات لپ تاپ ایسوس N43SL
مدل پردازنده: ۲۶۷۰QM 2.2.GHz
فرکانس پردازنده ۱ GHz
حافظه Cache :6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM 4 گیگابایت
نوع حافظه RAM: DDR3
ظرفیت حافظه داخلی: ۷۵۰ گیگابایت
توضیحات شبکه بی سیم: Wi-Fi 802.11b/g/n
بلوتوث: بلوتوث داخلی
پورت شبکه Ethernet: دارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet 10/100/1000
پورت VGA: دارد
پورت HDMI: دارد
تعداد پورت USB :3.01 یک عدد
درایو نوری: DVD-RW
وبکم دو مگاپیکسلی
حسگر اثر انگشت: ندارد
صفحه نمایش مات: ندارد
مودم: ندارد
شبکه بی سیم: Wi-Fi
تعداد پورت USB 2.03: یک عدد
پورت Serial: ندارد
نوع باتری: 6 سلولی
توضیحات باتری: Lithium-Ion 5200mAh Battery
سیستم عامل: فاقد سیستم‌عامل
سری پردازنده: Core i7
ابعاد: ۳۵۰ × ۲۴۰ × ۳۳ میلی‌متر
وزن با باتری: ۴ کیلوگرم
سازنده پردازنده: Intel
مشخصات حافظه داخلی: ۵۴۰۰ RPM
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی: GeForce GT 540M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: ۲GB
کل حافظه گرافیکی: MB4096
اندازه صفحه نمایش: ۱ اینچ
نوع صفحه نمایش: TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش: ۱۳۶۶x768
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش HD با تکنولوژی هوشمند ویدئویی ایسوس
لپ تاپ ایسوس N43SL

تاریخچه ایسوس

شرکت ایسوس بزرگترین کمپانی تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه تایوان قرار دارد. این شرکت ارائه دهنده برخی قطعات رایانه ای به شرکت هایی نظیر hp و آی بی ام است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدیو، تلفن همزاه، دیسک گردان های نوری، روتر ارتباط بی سیم، قطعات شبکه و …. . شرکت ایسوس (ایسوستک) توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه ای ایسر مشغول بودند، راه اندازی گشت و در حال حاضر با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب های بسیار صادرکننده محصولات خویش به پنج قاره جهان است.

سرویس لپ تاپ ایسوس N43SL

 
سرویس لپ تاپ ایسوس N43SL دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مطالعه بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.