جستجو کردن
Close this search box.

کارت گرافیک asus rx 560

کارت گرافیک asus rx 560 همانگونه که از نام آن پیداست کارت گرافیکی برخوردار از هسته‌ی گرافیکی Radeon RX 560 شرکت «ای‌ام‌دی» (AMD) است. فناوری بکاررفته در این محصول فناوری Eyefinity است که توسط شرکت AMD در آن بکاررفته است. شرکت AMD ، 4 گیگابایت رم برای GDDR5 این کارت گرافیک در نظر گرفته که باس رابط آن 128 بیت است و در فرکانس 6000 مگاهرتز فعالیت می‌کند. خنک‌سازی کارت گرافیک asus rx 560  توسط هیت‌سینک آلومینیومی و 2 عدد فن انجام می‌شود که بر روی این محصول نصب شده‌اند. فن‌های بکاررفته در این محصول می‌توانند در برابر گردوغبار موجود در محیط دوام بیاورند و کیفیت خود را حفظ کنند. در پل بیرونی کارت گرافیک asus rx 560، سه پورت خروجی تصویر وجود دارد که شامل DVI-D، HDMI و DisplayPort هستند. نسخه پورت HDMI به‌کاررفته در این محصول نسخه‌ 2.0 است و از آخرین ورژن‌های این استاندارد به شمار می‌آید.  برای اورکلاک کردن بی‌دردسر این محصول یک نرم‌افزار اختصاصی با نام GPU Tweak II به کاربر ارائه می‌گردد. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی تمام مشخصات کارت گرافیک را تغییر دهد و به بهترین سطح از عملکرد دست یابد.

کارت گرافیک asus rx 560

مشخصات کارت گرافیک asus rx 560

سایر مشخصات

رابط اتصال : PCI Express 3.0
نسخه DirectX : 12
نسخه OpenGL : 4.5
پشتیبانی از SLI : خیر
پشتیبانی از CrossFireX : خیر
خنک‌ کننده : طراحی خنک‌کننده با استفاده از فن‌های دوگانه (Dual-fan) –فن‌های دارای استاندارد IP5X و مقاوم در برابر گردوغبار
اقلام همراه : دیسک درایور , دفترچه راهنما – مشخصات تکمیلی
فناوری Eyefinity شرکت AMD : فناوری CrossFire شرکت AMD – دارای پورت HDMI 2.0

خروجی تصویر

HDMI : یک عدد
VGA : ندارد
DVI-I : ندارد
DVI-D : یک عدد
DisplayPort : یک عدد
mini DisplayPort : ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال : سه عدد
رزولوشن تصویر : 5120×2880

مصرف انرژی

سوکت برق 6 پین PCI-E : ندارد
سوکت برق 8 پین PCI-E : ندارد

مشخصات فیزیکی

ابعاد : 39 × 115 × 220 میلی‌متر
فضای نصب مورد نیاز : دو اسلات

پردازنده

تراشه : Radeon RX 560
سازنده تراشه : AMD

حافظه گرافیکی

مقدار حافظه : 29798
نوع حافظه : GDDR5
فرکانس موثر : 6000 مگاهرتز
باس رابط : 128 بیت
سازنده حافظه : نامشخص

 تعمیر کارت گرافیک ایسوس

بروز خرابی در کارت گرافیک به دلیل ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش، می بایست به سرعت مرتفع گردد زیرا وجود اشکال در آن، عملاً دستگاه را بلااستفاده می کند. اگر چه خرابی کارت گرافیک می تواند علل مختلفی داشته باشد لیکن تنهاترین راه جهت رفع خرابی های پیش آمده در آن، مراجعه به یک مرکز مجاز و فعال در حوزه تعمیر کارت گرافیک است. مرکزی که تعمیرات و سرویس کارت گرافیک را بر اساس اصول و استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام دهد و در این راه  از پیشرفته ترین تجهیزات بهره برد. تعمیر کارت گرافیک ایسوس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس  است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به واحد تخصصی تعمیر کارت گرافیک ایسوس مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

 قیمت کارت گرافیک asus rx 560

ارائه یک قیمت دقیق از کارت گرافیک asus rx 560 با توجه به نوسانات بازار به ویژه نوسانات قیمت ارز کار دشواری است در حال حاضر این محصول در تاریخ مرداد 1397، بیش از یک و نیم میلیون تومان قیمت دارد که هم امکان افزایش و هم امکان کاهش آن در ماه‌های آتی وجود دارد از این رو جهت آگاهی از قیمت دقیق این محصول و سایر محصولات عرضه شده در نمایندگی ایسوس توصیه می‌شود تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما  تماس بگیرید.

 فروش کارت گرافیک asus rx 560

در نمایندگی ایسوس، فروش کارت گرافیک asus rx 560 همراه با ارائه تخصصی‌ترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌های بایسته همراه است. متقاضیان این محصول می‌توانند با حضور در نمایندگی ایسوس و مراجعه به فروشگاه مرکزی این محصول، جهت تهیه و خرید آن اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش کارت گرافیک ایسوس است. دستگاه های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید کارت گرافیک، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

 نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »