جستجو کردن
Close this search box.

ایسوس

گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

سری جدید zenfone 4 با نام ZE554KL معرفی شد. این مدل مجهز به دو سیم کارت بوده و گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یک گوشی قدرتمند هستند. در کنار حافظه رم ۴گیگابایتی حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد. یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت، انرژی لازم برای پردازنده و نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی زنفون ۴ را تامین می کند.

این گوشی از یک دوربین دوگانه ۱۲ مگا پیکسلی استفاده می کند. سنسور اصلی، سنسور ۱۲ مگا پیکسلیIMX362  با پیکسل هایی به بزرگی ۱٫۴  میکرون و دریچه ی دیافراگم F1.8  می باشد. سنسور اصلی ازOIS (لرزش گیر اپتیکال) بهره می گیرد. سنسور دوم، واید است و می تواند با زاویه ی دید ۱۲۰ درجه تصویربرداری نماید. زنفون ۴ و زنفون ۴ پرو از سنسور اثر انگشت بهره می گیرند. همچنین در حاشیه ی بالای نمایشگر سنسور۸ مگاپیکسلی سلفی جای گرفته است. برای ثبت تصاویر سلفی نیز، شاتر۱۶ مگاپیکسلی زنفون ۴ مکس را به یکی از بهترین گوشی های میان رده برای تصویر برداری سلفی مبدل ساخته است. در ادامه به شرح کامل مشخصات فنی  گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL می پردازیم.

گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

مشخصات فنی گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

مشخصات کلی
تعداد سیم کارت : دو سیم کارت

توضیحات سیم کارت : سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)

ابعاد۷٫۷ × ۷۵٫۲ × ۱۵۵٫۴  : میلی‌متر

وزن۱۶۵ :گرم

ساختار بدنه : فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس ۳ روی قاب پشتی)کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی

ویژگی‌های خاص: فبلت، مجهز به حس‌گر اثرانگشت

پردازنده

تراشه : Qualcomm Snapdragon 630 Chipset

پردازنده‌ی مرکزیQuad-core Cortex-A53 + Quad- :core Cortex-A53 CPU

نوع پردازنده۶۴ :بیت

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی: ۲٫۲ و ۱٫۸ گیگاهرتز

پردازنده‌ی گرافیکیAdreno 508 GPU

صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی  : دارد

صفحه نمایش لمسی : دارد

نوع :LCD

فناوری : Super IPS Plus

بازه‌ی سایز صفحه نمایش :۵٫۵ تا ۶٫۰ اینچ

اندازه : ۵٫۵اینچ

رزولوشن۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ | FullHD

تراکم پیکسلی : ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ

تعداد رنگ۱۶  : میلیون رنگ

محافظت : Corning Gorilla Glass 3

سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان

حافظه
حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت

مقدار Ram : 4 گیکابایت

پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD

حداکثر ظرفیت کارت حافظه۲۵۶ گیگابایت

دوربین
دوربین : دارد

فلش : LED

قابلیت‌های دوربین : دارای دو دوربین در پشت گوشی

فیلمبرداری : رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@30FPS)

دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسلدارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز ۲۴ میلی‌متر (Focus Length 24 mm)فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)قابلیت عکاسی HDR

امکانات
سیستم عامل : Android

نسخه سیستم عامل : Nougat 7.1

پشتیبانی از زبان فارسی : دارد

منوی فارسی : دارد

قابلیت‌های نرم‌افزاریMMS، ایمیل، مرورگر HTML5، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

موسیقیMP3، eAAC، WAV

ویدیوMP4، H.264

ضبط صدا

Push Email

ارتباطات
شبکه های ارتباطی : ۲G، ۳G، ۴G

شبکه ۲GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900برای هر دو سیم کارت

شبکه ۳GHSDPA 850 / 900 / 1800 / 1900 / 2100HSPA با سرعت دانلود ۴۲٫۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه

شبکه ۴GLTE band 1|2100, 2|1900, 3|1800, 5|850, 7|2600, 8|900, 18|800, 19|800, 20|800, 26|850, 28|700, 32|1500, 38|2600, 39|1900, 40|2300, 41|2500LTE از نوع Cat12 با سرعت دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه

فن‌آوری‌های ارتباطی : GPRS، EDGE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، رادیو

Wi-FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/acdual-bandWiFi Directhotspot

بلوتوث نسخه :  ۵٫۰A2DP, EDR, LE

فن‌آوری مکان‌یابی : A-GPS، GLONASS، Beidou|BDS، GALILEO

درگاه ارتباطی : USB Type-C 1.0

صدا
بلندگو : دارد

خروجی صدا : دارد

توضیحات تکمیلی صدا: قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)خروجی صدا ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز

سایر مشخصات
حس‌گرهاقطب‌نما (Compass)،شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyro)، اثرانگشت روی قاب جلویی (FingerPrint|Front-Mounted)

باتری قابل تعویض : ندارد

مشخصات باتری : باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سایر قابلیت‌ها : قابلیت شارژ سریع مجهز به رابط کاربری Asus ZenUI 4.0

قطعات مختلف گوشی

هارد

پلیت وای فای

سوکت هندزفری

مادربرد

دکمه پاور و ولوم

سوکت شارژر

هندزفری

دوربین پشت و جلو

فلت تاچ و ال سی دی

باطری

اسپیکر

میکروفون

واحد تعمیرات گوشی ایسوس

واحد تعمیرات گوشی ایسوس  پیشگام در تعمیر تخصصی انواع مدل های گوشی ایسوس از جمله ،  asus zenfone 4 ZE554KL می باشد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس و حضور در مرکز تعمیرات ایسوس ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با این دستگاه توسط تیمی از از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

تمامی خدمات  ارائه شده در این مرکز تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت. کارشناسان تعمیرات گوشی asus zenfone 4 ZE554KL علاوه بر این که ، از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

فروش گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

فروش گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL در فروشگاه مرکزی ایسوس و توسط برترین کارشناسان فروش انجام می شود. متقاضیان می توانند با حضور در واحد فروش ، نسبت به خرید و تهیه گوشی گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL اقدام نمایند. امکان مشاوره های پیش از خرید نیز جهت بهره مندی  از راهنمایی های ارائه شده توسط همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی فراهم  گردیده است.

تحویل در محل گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

تحویل  در محل گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL  در جهت رفع نیاز کاربرانی انجام می شود . از آن جا که برخی از کاربران فرصت مراجعه ی حضوری به تعمیرگاه ایسوس را ندارند می توانند درخواست خویش را مبنی بر نیاز به استفاده از خدمات تحویل در محل از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید.

کارشناسان تعمیر گوشی جهت  تحویل در محل گوشی ، بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شده و دستگاه را تحویل خواهند گرفت. پس از انتقال گوشی به نمایندگی و طی مراحل تعمیر ، گوشی در آدرس مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعمیرات گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL

تعمیرات گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL باهمکاری تیمی از  کارشناسان ارشد تعمیر که پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارند انجام می شود. متخصصین این مجموعه موفق به ارائه ی بالاترین سطح کیفی تعمیرات گوشی ایسوس zenfone 4 ZE554KL گشته اند. مهارت تعمیر این دستگاه ها بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این رو موفقیت لازم را بازیابی کیفیت دستگاه های معیوب کسب نموده اند.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه متفاوت می باشد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، با سال ها فعالیت در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ایسوس همواره در پی ارائه ی خدماتی متمایز به کاربران بوده است. ازین رو واحدهای مجزا جهت ارائه ی هر یک از خدمات در نظر گرفته شده است. تعمیرات گوشی همراه در این شرکت به دست متخصصان و کارشناسان ارشد صورت می گیرد که دوره های آموزش فنی را با بروز ترین متد دنیا گذرانده اند و توانایی رفع عیوب نرم افزاری و سخت افزاری گوشی ایسوس را نیز دارا می باشند. کاربران گرامی می توانند ، اطلاعات لازم را در ارتباط با خدمات ایسوس از طریق واحدهای تعمیرات ایسوس پیگیری نمایند.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ایسوس در دیگر صفحات سایت قابل دسترسی می باشد.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار