جستجو کردن
Close this search box.

تبلت ایسوس مدل ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط این برند محبوب و پرطرفدار است که بهره مند از یک حافظه ۳۲ گیگابایتی است؛ جهت تکمیل حجم حافظه یک رم ۲ گیگابایتی نیز در این محصول استفاده شده است. این دستگاه دارای نمایشگر ال سی دی با تکنولوژی IPS است و قابلیت دریافت ۱۰ لمس همزمان را داراست.  

تراکم پیکسلی نمایشگر تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G، ۳۲۰ پیکسل بر اینچ است و در آن از امکانات متنوعی نظیر روکش ضدجذب اثرانگشت و تکنولوژی Asus Tru2life Plus  استفاده شده است. زیر قاب پشتی این دستگاه، یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۸ وات ساعت قرار گرفته که امکان تعویض آن به دست کاربر وجود ندارد. بر روی قاب جلویی این دستگاه نیز یک دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که برای مکالمات تصویری بنظر مناسب است. پشتیبانی از اینترنت پرسرعت نسل چهارم یعنی G4 یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شرکت ایسوس برای ایجاد تجربه‌ی کاربری بهتر در این محصول تعبیه کرده است.

بدنه باریک، سبک و خوش ساخت، نمایشگر دقیق و باکیفیت، بلندگوهای استریو با فناوری SonicMaster و عملکرد سخت افزاری سریع به لطف پردازنده ۶ هسته ای برخی از مزایا و نقاط قوت این محصول هستند. این محصول با ویژگی هایی که ذکر شد می تواند پاسخگوی کاربرانی باشد که در پی یک محصول میان رده و متوسط هستند.

مشخصات فنی تبلت ایسوس مدل ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فروش تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B

فروش تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B در این مرکز با حضور کارشناسان  صنعت چاپ و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های چاپ انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B مطلع گردید.

سرویس تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B

سرویس تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیر تبلت است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مطالعه بخش سرویس تبلت ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G-B اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

تاریخچه ایسوس

شرکت ایسوس بزرگترین کمپانی تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه تایوان قرار دارد. این شرکت ارائه دهنده برخی قطعات رایانه ای به شرکت هایی نظیر hp و آی بی ام است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدیو، تلفن همزاه، دیسک گردان های نوری، روتر ارتباط بی سیم، قطعات شبکه و …. . شرکت ایسوس (ایسوستک) توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه ای ایسر مشغول بودند، راه اندازی گشت و در حال حاضر با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب های بسیار صادرکننده محصولات خویش به پنج قاره جهان است.