جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات سرور ایسوس

تعمیرات سرور ایسوس در نمایندگی مجاز ایسوس به صورت تخصصی و با امکانات مدرن انجام می گردد. در مورد ویژگی های سرور باید گفت : سرورها کامپیوتری متصل به اینترنت گفته می شود که حاوی یک یا چند وب سایت می باشد. سرورها برای اتصال به شبکه جهانی در نتیجه آن، سایت های خود را در معرض عموم قرار دهند، بایستی تنظیمات خاصی را پشت سر گذارند.
اول از همه اینکه، یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام مخصوص بخود داشته باشد . درست همانند دنیای واقعی که هر فردی توسط نام خود، از فرد دیگر قابل تشخص می باشد. به این ویژگی موجود در سرورها، اصطلاحا، nameserver گفته می شود. تعمیرات سرور ایسوس نیاز به حضور کارشناسان و مهندسین آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد .

کادرفنی نمایندگی ایسوس با شرکت در کلاس های معتبر آموزشی در داخل و خارج کشور سعی در به روز نگاه داشتن اطلاعات خود دارند. از این رو شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر دستگاه خود را جهت ترمیم و ریکاوری به دست تعمیرکاران مرکز تعمیر سرور ایسوس بسپارید . لازم به ذکر است ، مهندسین این مجموعه با بکارگیری دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران اقدام می نمایند . چنانچه مشتریان مایل باشند از آپشن سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مرکز تعمیرات سرور ایسوس با اعزام کارشناس به محل موردنظر شما نسبت به بازیابی دستگاه اقدام می نماید ( سرویس در محل ) . کاربران محترم می توانند از این طریق به شکل چشمگیری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

تعمیرات سرور ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس

تعمیرات سرور ایسوس تنها یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس است .  واحد تعمیرات ایسوس کارگاه های مجزا جهت تعمیر محصولات ایسوس در نظر گرفته است. از این رو کاربران برای دریافت خدمات ریکاوری باید به واحد مرتبط با محصول مراجعه نمایند . زمانی که شما به مرور وب و استفاده از انواع خدمات اینترنتی می پردازید، در واقع در نقش سرویس گیرنده عمل می کنید . کامپیوتری که از آنسوی شبکه به شما خدمات را ارائه می کند، سرویس دهنده و یا همان سرور نام دارد . جهان اینترنت با ارتباط میلیون ها کامپیوتر سرویس دهنده و سرویس گیرنده شکل می گیرد. مهمترین فاکتور در شبکه اینترنت به هنگام دریافت خدمات، پایداری یک سرور محسوب می شود.

لذا محل های ویژه ای در سراسر دنیا با نام دیتاسنتر احداث می شود. از این طریق به نگهداری از سرور ها میپردازند و با تمرکز بر روی کیفیت شبکه و پشتیبانی قطعات و نرم افزارهای مورد نیاز، بصورت تخصصی شرایط را برای میزبانی وب و استفاده از سرورها به دور از مشکلات و مسائل متعدد پیرامون آنمهیا می سازند. تعمیرکاران واحد تعمیرات سرور ایسوس از بین برترین متخصصین شبکه انتخاب شده اند. خدمات ما در دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس مطالعه نمایید.

تعمیرات سرور ایسوس

خدمات واحد تعمیرات سرور ایسوس

برخی از خدمات واحد تعمیر سرور ایسوس به شرح ذیل می باشد:

  • نگهداری و سرویس دوره ای شبکه های (سازمان ها، موسسات و شرکت ها)
  • پشتیبانی از سخت افزارها
  • ارتقاء، نگهداری و تعمیرات تخصصی انواع مدل های سرور ایسوس
  • طراحی ، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center )
  • نگهداری و سرویس دوره ای شبکه های (سازمان ها، موسسات و شرکتها
  • سرویس دوره ای اتاق سرور (Server Room)
  • راهکارهای مجازی سازی سرور  ایسوس
  •  سرویس دوره ای مراکز داده (Data Center )
  • مشاوره رایگان جهت پشتیبانی و بروز رسانی قطعات و تجهیزات
  • بروز رسانی و ارتقاء سرورهای قدیمی و از رده خارج در مرکز تعمیرات سرور ایسوس
  • عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و سرورها
  • عیب یابی و رفع مورد از سرورها ، ذخیره سازها و تجهیزات پشتیبانگیری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش سرورهای ایسوس
  • ارائه مشاوره در خصوص شیوه تعمیر
  • ارائه ی مشاوره در زمنیه ی تعویض های سخت افزاری قطعات در مرکز تعمیرات سرور ایسوس
  • طراحی، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center)

مقالات سرور ایسوس و دیگر مقالات

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به بخش زیر مقالات سرور ایسوس و دیگر مقالات مرتبط با محصولات ایسوس را به رایگان دریافت کرده و مطالعه نمایید. در این مقالات، راهکارهایی جهت تعمیر سرور ایسوس، تنظیمات سرور، تعویض قطعات و مواردی از این دست گنجانده شده است. شما می‌توانید با استفاده از این مقالات، اشکالات پیش آمده در سرورهای خویش را برطرف کرده و آنها را به بهترین شکل تنظیم نمایید. در صورت حاد بودن اشکال پیش آمده در دستگاه ایسوس مورد استفاده، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سرور ایسوس تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. مدیریت مرکز تعمیرات سرور ایسوس بخش مقالات سرور ایسوس و دیگر مقالات را در سایت راه اندازی کرده است . مبرهن و آشکار است با مطالعه ی این بخش می توانید سطح علمی خود را افزایش دهید .

سوالات متداول تعمیرات ایسوس

اگر از کاربران محصولات ایسوس هستید می‌توانید در این صفحه از وب سایت پاسخ برخی از پرسش‌های خویش در ارتباط با شیوه تعمیر محصولات ایسوس، شیوه رفع شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه‌های ایسوس و مواردی از این دست را بیابید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایسوس، پرتکرارترین پرسش‌های طرح شده از سوی مراجعان را آنالیز کرده و آنها را در قالب مقالاتی جامع در این بخش پاسخ می‌دهند. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به این بخش برخی از اشکالات ابتدایی پیش آمده در دستگاه خود را بدون نیاز به حضور کارشناس تعمیرات ایسوس برطرف سازید. این بخش از وبسایت دقیقا همان جایی است که شما می توانید به آن مراجعه کنید و با بررسی پرسش و پاسخ های درج شده پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. پرسنل مرکز تعمیرات سرور ایسوس ، سوالات متداول تعمیرات ایسوس را پاسخ داده اند . شما کاربر محترم می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید .

اخبار سرور ایسوس و دیگر خبرها

اگر شما نیز جزو علاقمندان به حوزه فناوری و تکنولوژی‌های به کاررفته در گجت‌های امروزی هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین رویدادهای مرتبط با این حوزه را پیگیری نمایید. از طریق بخش زیر مواردی چون، اخبار مرتبط با جدیدترین محصولات ایسوس، جدیدترین تکنولوژی‌های بکاررفته در محصولات ایسوس، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین محصولات ایسوس، رویدادهای مرتبط با کمپانی ایسوس و … قابل پیگیری است. همکاران ما در این بخش، پس از ارائه کلیاتی درباره خبرهای مرتبط با این کمپانی، به شرح تخصصی این اخبار و تفصیل جزییات آن خواهند پرداخت. کارشناسان خلاق مرکز تعمیرات سرور ایسوس بخش اخبار سرور ایسوس همچنین دیگر خبرها را در سایت طراحی کرده اند . شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این بخش اطلاعات خود را به روز نمایید .