جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات روتر ایسوس

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات روتر ایسوس بد نیست نگاهی به ساختار روتر و کارکرد آن داشته باشیم. روتر، همانگونه که می‌دانید، دستگاهی است که بسته‌های داده‌ای دستگاه‌های موجود در شبکه را به مقصد مناسب رسانده و با این کار آن‌ها را به اینترنت متصل می‌کند. انتقال این داده‌ها، می‌تواند مابین چند دستگاه در شبکه یا از دستگاهی به سمت اینترنت انجام شود.

روتر چیست؟

روتر (Router) ساختاری شبیه به یک کامپیوتر دارد؛ بدان معنی که در این دستگاه نیز همچون یک کامپیوتر، قطعاتی نظیر پردازنده، حافظه، خطوط داده و نیز اینترفیس‌های ورودی و خروجی تعبیه شده است. هدف از ساخت روتر، انجام عملیاتی است که نمی‌توان آن‌ها را با یک کامپیوتر شخصی انجام داد. عناصر و قطعات داخلی یک روتر عبارتند از: پردازنده، حافظه اصلی، حافظه فلش، حافظه NVRAM، گذرگاه‌ها (Buses)، حافظه ROM، اینترفیس‌ها (که خود دارای سه بخش مختص شبکه‌های محلی، مختص شبکه WAN و اینترفیس‌های کنسول و کمکی می‌باشد) و منبع تغذیه.

در حال حاضر شرکتهای متعددی به تولید و عرضه روترهای حرفه‌ای و عادی مشغولند که در این میان کمپانی ایسوس یکی از پیشروترین و محبوب‌ترین‌هاست. اگر شما نیز جزو کاربران روترهای ایسوس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید سرویس‌های مرتبط با تعمیرات روتر ایسوس خود را با مراجعه به نمایندگی ایسوس و یا از طریق تماس با نمایندگی ایسوس دریافت نمایید.

تعمیر روتر ایسوس

مرکز تعمیرات تخصصی روتر ایسوس

تعمیرات روتر ایسوس با روش های مدرن و اصولی در نمایندگی مجاز ایسوس انجام می گردد . روتر یکی از دیوایس هایی است که در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.در لایه سوم OSI لایه Network کار می کند . Router بین شبکه های مختلف مسیر یابی می کند . دقیقا به همین دلیل باید حداقل دو عدد اینترفیس داشته باشد که Net ID های آنها حداقل یک بیت با هم فرق داشته باشند.شرکت های زیادی هستند که تجهیزات شبکه مانند Router و دیگر دیوایس های مورد استفاده را تولید می کنند . به این سبب Router ها نیز برند ها و مدل های مختلفی دارند . رسالت مهمی که مرکز تعمیرات روتر ایسوس دنبال می نماید این است که کاربران بنوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

همان گونه که مستحضر هستید ، نمایندگی ایسوس از جمله شرکت های معتبر در زمینه تعمیر تخصصی دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی می باشد . این شرکت تاکنون به واسطه کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته موفقیت های ارزنده ای را به دست آورده است . مرکز تعمیر روتر ایسوس مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی می باشد . شایان ذکر است ، مرکز تعمیر ایسوس وارد کننده قطعات اورجینال نیز می باشد . از این رو کارشناسان فنی مجموعه درصورت لزوم به جایگزینی قطعه از قطعه اورجینال استفاده می نمایند . مرکز تعمیرات ایسوس به ارائه خدمات مختلف از جمله:

۱- مشاوره کامل و حرفه ای

۲- عیب یابی و آنالیز قعات دستگاه

۳- سرویس کامل در کمترین زمان و با کیفیتی بی نظیر مبادرت می ورزد

این مقاله را از دست ندهید: قرمز شدن چراغ اینترنت مودم

کارکرد روتر

محل کار، خانه و یا شرکتی را درنظر بگیرید که در آن تنها یک رایانه وجود داشته باشد. در این شرایط کاربر می‌تواند تنها با یک مودم به اینترنت وصل شود. با این وجود کارشناسان توصیه می‌کنند به دلایل امنیتی -حتی برای شبکه‌هایی که تنها شامل یک دستگاه می‌شوند- نیز از یک روتر استفاده شود. البته در دنیای امروز، در هر خانه‌ای بیش از یک دستگاه رایانه یا تلفن همراه وجود دارد که این مساله وجود روتر را ضروری ساخته است. برای درک بهتر این مسئله، خیابانی را تصور کنید.

اگر در یک خیابان تنها یک خانه وجود داشته باشد، دیگر برای آدرس دادن نیاز به ارائه‌ی شماره پلاک خانه نخواهید داشت، ولی زمانی که بیش از یک خانه در آن خیابان باشد، داشتن آدرس و مشخصات دقیق خانه بسیار ضروری خواهد بود. این وضعیت، در ارتباط با اتصال چند دستگاه به اینترنت و یا حتی اتصال چند دستگاه به یکدیگر نیز صدق می‌کند. کاربر نه تنها برای اتصال چند دستگاه به اینترنت، بلکه برای اتصال چند دستگاه به یکدیگر نیز نیاز به روتر خواهد داشت. در صورت نبود اینترنت نیز می‌توان از یک روتر استفاده کرده و با رایانه‌ها و تلفن‌های همراه خود یک شبکه‌ی محلی ایجاد کرد. کاربر با این روش خواهد توانست داده‌های خود در داخل شبکه را انتقال داده و کار اشتراک‌گذاری محتوایی نظیر چاپگر، اسکنر یا حتی کنسول‌های گیمینگ را انجام دهد.

خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس: تعمیر تجهیزات شبکه

تعمیر تخصصی روتر ایسوس

روترهای ایسوس نیز همچون سایر تجهیزات مورد استفاده در شبکه ممکن است دچار خرابی و اشکال شوند. اختلالات پیش آمده در روترهای ایسوس به هر دلیل که باشد بر عملکرد سایر بخش های شبکه تأثیر می گذارند. از این رو می‌بایست هر چه سریع‌‌‌تر جهت تعویض و یا تعمیر این بخش از شبکه اقدام کرد. با توجه به ساختار ویژه این محصول قویاً توصیه می شود که خرابی های پیش آمده در آن، صرفاً در مراکز تخصصی تعمیرات روتر ایسوس و به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد.

در غیر اسنصورت احتمال دارد که به دلیل دستکاری‌های غیرتخصصی خرابی‌های پیش آمده در این محصول دو چندان شده و امکان تعمیر آن غیرممکن گردد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر روتر ایسوس عبارتند از:

  • حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری روترهای ایسوس
  • بازیابی روترهای ایسوس
  • رفع ایرادات پردازنده روترهای ایسوس
  • تعمیرات حافظه اصلی در مرکز تعمیر روتر ایسوس
  • تعمیر حافظه فلش
  • ریکاوری حافظه NVRAM
  • حل مشکل گذرگاه ها در مرکز تعمیر روتر ایسوس
  • بازیابی حافظه ROM
  • ترمیم اینترفیس ها
  • رفع ایراد منبع تغذیه در مرکز تعمیرات روتر ایسوس
  • تعمیرات تخصصی انواع روتر های شبکه
  • تعمیرات بردهای روتر
  • تعمیر تخصصی بردهای روتر
  • سرویس دوره ای انواع روتر ایسوس
  • تعمیرات روتر ایسوس در بخش های تخصصی آی سی و چیپ های لن
  • تستترهای ایسوس پس از از تعمیر مودم ایسوس و روترها در شبکه

نمایندگی روتر ایسوس

نمایندگی روتر ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش، بهسازی، ترمیم، تعویض و تعمیر قطعات روتر ایسوس به متقاضیان است. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند با حضور در نمایندگی ایسوس و مراجعه به پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. سرویس‌های مرتبط با فروش روتر ایسوس، در نمایندگی فروش ایسوس و سرویس‌های مرتبط با تعمیرات روتر ایسوس با حضور در نمایندگی تعمیرات تخصصی ایسوس قابل دریافت است.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی روتر ایسوس، جهت اطمینان خاطر مراجعان، مشمول گارانتی و ضمانت شده است. بازه زمانی گارانتی، بسته به نوع سرویس متفاوت خواهد بود و در صورت نیاز به دارنده دستگاه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed