جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات سوئیچ ایسوس

تعمیرات سوئیچ ایسوس یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی ایسوس است که با بهره‌گیری از برترین روش‌های عیب‌یابی و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر انجام می‌پذیرد. همانگونه که می‌دانید، سوئیچ، بخشی از تجهیزات اکتیو (Active) شبکه است که کاربرد آن اتصال چند شبکه محلی به یکدیگر است. این‌کار توان عملیاتی شبکه را ارتقا می‌دهد. با استفاده از سوئیچ، کاربران مختلف قادر خواهند بود اطلاعات مختلف را از طریق یک شبکه و به صورت همزمان ارسال کنند.

اگر از کاربران سوئیچ‌های ایسوس هستید، در صورت مشاهده اشکال و ناکارامدی در این دستگاه، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ایسوس تماس بگیرید. مدیریت نمایندگی ایسوس به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را به کاربران انواع سوئیچ ایسوس ارائه دهند. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، مرکز تعمیرات سوئیچ ایسوس را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است.

تعمیرات سوئیچ ایسوس در محل

اگر از کاربران سوئچ‌های ایسوس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال و ناکارامدی در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات سوئیچ ایسوس سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمر سوئیچ شبکه ایسوس منحصر به نوع خاصی از این دستگاه نیست و انواع سوئیچ‌ها یاین برند نظیر سوئیچ مدیریتی، سوئیچ اترنت غیر مدیریتی، سوئیچ های web smart، سوئیچ های اترنت صنعتی و … را شامل می‌گردد.

آندسته از کاربرانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی ایسوس را ندارند، می‌توانند جهت دریافت خدمات مرتبط با این دستگاه، از سرویس تعمیر در محل سوئیچ استفاده نمایند. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و مراحل عیب‌یابی و تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند.

بررسی ساختار سوئیچ شبکه

ساختار سوئیچ ها از جمله سوئیچ ایسوس معمولاً به نحوی است که دسترسی به پورت ها را ساده و آسان می‌کند. به طور کلی سوئیچ ها متشکل از قطعاتی چون بدنه و قاب اصلی، فن خنک کننده، منبع تغذیه، بورد اصلی، پورت ها، کابل های مورد نیاز برای انتقال اطلاعات و اجزای دیگر است. غالباً اجزای داخلی سوئیچ آن طور که تصور می‌شود پیچیده نیست. بورد اصلی سوئیچ معمولاً دارای هیت سینک‌هایی بزرگ است که در زیر آنها کنترلرهایی برای پورت ها قرار می‌گیرند.

این کنترلر ها با یکدیگر در ارتباط هستند و معمولا یک یا چند مورد از کنترلر ها توانایی سوئیچ به دو پورت اپتیکال را نیز دارد. برق ورودی مورد نیاز دستگاه نیز توسط منبع تغذیه از طریق وصل شدن پین‌ها به بورد اصلی منتقل می‌شود. بدیهی است در صورت بروز اشکال در هر یک از قطعات، عملکرد سوئیچ با اشکال مواجه شده و دستگاه نیازمند تعمیر می‌گیرد. توصیه می‌شود به دلیل حساسیت بالای قطعات بکاررفته در سوئیچ، تعمیرات این دستگاه را صرفاً به نمایندگی‌های مجاز ایسوس و مراکز تخصصی این حوزه نظیر مرکز تعمیرات سوئیچ ایسوس بسپارید.

امنیت سوئیچ شبکه

کارشناس شبکه بسته به نوع ساختار شبکه، می‌تواند از روش‌هایی گوناگونی برای عیب‌یابی و تعمیرات سوئیچ ایسوس استفاده کند. برای مثال برخی از درگاه‌ها، بدون نیاز به Spanning Tree می‌توانند Loopback Detection حلقه ها را شناسایی کنند. یا اینکه Captive Portals میهمانان یک WLAN را به طور خودکار به صفحه ای برای تعیین اعتبار ارسال کنند. بد نیست بدانید که پشتیبانی سوئیچ از 802.1x توانایی خوبی به شمار می‌آید چرا که در آینده‌ای نزدیک است کارکردهای امنیتی بیشتری بر پایه درگاه های سوئیچ ارائه خواهند شد.

اگر در شبکه از Network Access Protection یا NAP و Network Access Control یا NAC استفاده شود در زمان انتخاب سوئیچ حتماً می‌بایست به پشتیبانی آن از NAP/NAC توجه داشته باشید. یکی دیگر از توانایی‌های سودمند سوئیچ های ایسوس و البته دیگر سوئیچ ها ، درگاه Mirroring این دستگاه‌هاست. از آنجا که سوئیچ ها، کار جداسازی ترافیک هر یک از درگاه‌ها را انجام می‌دهند، خطایابی شبکه‌ها نسبتا دشوار می گردد.

در این شرایط با کمک یک درگاه Mirroring می توان جریان داده های هر گذرگاه دلخواه را به طور دقیق برای هرگونه تحلیل دنبال کرد و مشکلات احتمالی را شناسایی کرد. در صورت ناز به راهنمایی‌های بیشتر دراین باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سوئیچ ایسوس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛

کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند. کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.