جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت ایسوس

یکی از قطعات تبلت ایسوس که احتمال بروز خرابی و اختلال در آن با توجه به ظرافت و حساسیت بالای این دستگاه وجود دارد، گلس است. «گلس» تبلت عموماً یادآور برچسبی است که به عنوان محافظ صفحه نمایش بکار می رود. اما بد نیست بدانید که علاوه بر این محافظ، قطعه دیگری نیز با نام گلس وجود دارد که به صفحه نمایش تبلت متصل است. بنابراین تصور اینکه تعویض گلس تبلت ایسوس تنها منحصر به تعویض محافظ صفحه نمایش است، اشتباه است.

در هر حال اگر تبلت شما نیز در طول روزهای اخیر ضربه خورده و گلس آن دچار شکستگی شده است می توانید با حضور در واحد تخصصی تعویض گلس تبلت ایسوس سرویس های تخصصی مرتبط با تعویض و تعمیر آن را دریافت نمایید. تعویض گلس تبلت ایسوس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر تبلت است که توسط تیمی از مجرب ترین تعمیرکاران و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات مرتبط با این کار انجام می پذیرد.

تعویض گلس تبلت ایسوس

در چه صورت باید گلس تبلت را عوض کنیم؟

آیا تاکنون با تبلتی مواجه شده‌اید که علیرغم ترک‌ها و شکستگی‌هایی که بر روی نمایشگر آن وجود دارد، تاچ و ال سی دی آن بدون کوچکترین مشکلی کار کنند؟ گاهی‌اوقات واردشدن ضربه‌ای نه چندان شدید به صفحه‌نمایش تبلت موجب می‌شود، شکستگی‌ها و ترک‌هایی بر روی آن به وجود بیایند اما تاچ و ال سی دی تبلت بدون هیچ مشکلی کار کنند. این حالت نشان می‌دهد که خوشبختانه هیچ آسیبی به تاچ و ال سی دی تبلت وارد نشده است و تنها لایه شیشه‌ای پرس شده بر روی مجموعه تاچ و ال سی دی آسیب دیده است و باید تعویض گردد.

بنابراین اگر ضربه سطحی به نمایشگر تبلت شما وارد شده است و ترک‌هایی بر روی آن ایجاد شده درحالیکه تاچ و ال سی دی آن سالم هستند و کار می‌کنند، به این معناست که تنها گلس تبلت شما شکسته است و باید تعویض گردد. جهت تعویض گلس تبلت می‌توانید به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس مراجعه کنید. کارشناسان این مرکز خدمات تعویض گلس تبلت ایسوس را با سرعت و دقت بالایی به شما ارائه می‌دهند.

تعویض گلس تبلت ایسوس چگونه انجام می‌شود؟

تعویض گلس تبلت ایسوس برخلاف آنچه که شما فکر می‌کنید آسان نیست! مطمئناً زمانی که صحبت از تعویض گلس تبلت می‌شود به یاد لایه پلاستیکی می‌افتید که روی تاچ و ال سی دی چسبانده می‌شود و هر کاربری با کمی دقت می‌تواند آن را به راحتی عوض کند.

اما تعویض لایه شیشه‌ای که با عنوان گلس در کارخانه تبلت بر روی تاچ و ال سی دی این دستگاه پرس شده است، نیاز به ابزار و دستگاه خاصی دارد. به گونه‌ای که تبلت درون دستگاه مخصوصی قرار می‌گیرد که گلس شکسته‌شده را از روی نمایشگر تبلت جدا کرده و گلس جدیدی را بر روی آن نصب می‌کند. درنهایت با انجام پروسه حباب‌گیری بر روی گلس جدید، روند تعویض گلس تبلت را تکمیل می‌کند.

روند تعویض محافظ صفحه نمایش تبلت

تعویض گلس تبلت ایسوس یا همان محافظ صفحه نمایش، اگر چه به ظاهر، کار چندان دشواری نیست و انجام آن توسط کاربران عادی نیز امکانپذیر است اما ریزه‌کاری های خاص خود را دارد. برای مثال باید توجه داشت که پس از تعویض گلس تبلت ایسوس، هیچگونه حبابی در زیر گلس مشاهده نشود. زیرا وجود حباب، تاچ دستگاه و ارتباط کاربر با تبلت را دچار اختلال می کند. به طور کلی توصیه می شود انجام این کار را به تعمیرکاران متخصص در حوزه تعمیر موبایل ایسوس بسپارید. برخی از نکاتی که رعایت آنها در حین تعویض گلس ایسوس (محافظ صفحه نمایش) ضروری است عبارت است از:

تعویض گلس تبلت ایسوس در محیطی عاری از گرد و غبار، تمیز بودن کامل دست ها (عاری بودن از هر گونه چربی و کثیفی)، پاک کردن تمام و کمال صفحه نمایش (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید)، توجه به سمت و سوی صفحه نمایش تبلت جهت چسباندن گلس (دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچسب با دوربین و اسپیکر تبلت یکجا باشد).

روند تعویض گلس ال سی دی تبلت Asus

شدت ضربه و میزان شکستگی صفحه نمایش تبلت در تعویض گلس تبلت ایسوس و سایر قطعات آن بسیار مهم است. به عبارتی دیگر پس از شکستگی، می‌بایست جهت تشخیص این مسئله که کدام بخش از صفحه نمایش دچار آسیب شده است، تبلت، مورد بررسی قرار گردد. در صورتی که ضربه وارد شده به تبلت تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود.

در تعویض گلس تبلت ایسوس، ال سی دی اورجینال دستگاه تعویض نمی‌شود و روی آن باقی میماند. ضمن اینکه هزینه این کار نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. نکته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که تبلت شما ترک خورده است).

فیلم آموزش تعویض گلس تبلت ایسوس

تیم تولید محتوا نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس، جهت اطلاع شما از روند و مراحل تعویض گلس تبلت ایسوس، فیلم آموزش تعویض گلس ال سی دی تبلت ایسوس را در این بخش برای شما قرار داده است. شما می‌توانید با تماشای این فیلم آموزشی با ابزار، دستگاه و مراحل تخصصی تعویض گلس صفحه‌نمایش تبلت ایسوس آشنا شوید. توجه داشته باشید که پروسه تعویض گلس این دستگاه، یک پروسه کاملاً تخصصی است که باید به دست کارشناسان متخصص انجام شود.

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس است که در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی تبلت های معیوب و پشتیبانی فنی از این محصول ارائه می گردد. دارندگان این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه به مرکز تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کرده و تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری مرتبط با این محصول نظیر تعویض گلس تبلت ایسوس را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به رفع و حل تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی شده است.

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا

3/5(2 امتیاز)