جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات مودم ایسوس

تعمیرات مودم ایسوس ، در لیست خدمات نمایندگی ایسوس گنجانده شده است. مودم یکی از ابزارهای رایانه ای وپرکاربرد برای اتصال دو کامپیوتر به هم می باشد که  این دو کامپیوتر میتوانند هرکدام شبکه ای از رایانه ها باشند ، مودم است. برای اینکه متوجه نحوه کار یک مودم ADSL بشویم ، باید ابتدا در مورد نحوه کار مودم های DSL ، صحبت کنیم. اتصال DSL یک ارتباط پرسرعت است که کاربران میتوانند هنگام اتصال به اینترنت از خطوط تلفن هم استفاده کنند. تعمیرات مودم توسط متخصصین و مهندسین نمایندگی ایسوس با امکانات و تجهیزات مدرن انجام می گردد.

این نوع از مودم ها نسبت به مودم های دیگر از سرعت بیشتری برخوردارند و نیازی به سیم کشی جدید نیز ندارد. متخصصین تعمیر مودم با توجه به نوع مودم شما اقدام به بررسی های لازم کرده و عیوب مربوطه را برطرف خواهند نمود. واحد تعمیرات مودم ایسوس تواناترین متخصصین را در زمینه نصب و راه اندازی مودم جذب نموده است . لذا هیچ گونه نگرانی در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیر مودم خود نخواهید داشت.

تعمیرات مودم ایسوس

مرکز تعمیرات مودم ایسوس

تعمیرات مودم ایسوس یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی ایسوس است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و متدهای این حوزه انجام می‌پذیرد. پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه بد نیست نگاهی به ساختار کلی و عملکرد انواع مودم داشته باشیم. شایان ذکر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات مودم ایسوس از طریق تماس با نمایندگی ایسوس قابل دریافت است.

مودم به بیانی ساده، راه ورود کاربران به شبکه‌ی جهانی وب است. در روزگار قدیم، مودم‌ها دستگاه‌های خارجی بزرگ و سنگینی بودند که برای کار کردن نیاز به خط تلفن داشتند. اما پس از 1990 و روند رو به رشد استفاده از اینترنت، مودم‌ها نیز به تدریج تغییر شکل دادند و به دو شکل کارت‌های داخلی برای کامپیوترهای دسکتاپ و آداپتورهای USB برای لپتاپ‌ها درآمدند. مودم درگاهی برای اتصال به خط تلفن خانه‌ی کاربر دارد. کابل تلفن معمولاً به جعبه‌ی تقسیمی می‌رسد که در بخش بیرونی خانه روی دیوار نصب شده است. کابل دیگری این جعبه تقسیم را به نزدیک‌ترین پست شبکه‌ی مخابراتی متصل می‌کند. بنابراین داده‌های اینترنتی از پست شبکه‌ی مخابراتی به جعبه تقسیم خانه شما و در نهایت به مودم می‌رسند.

تعمیرات مودم ایسوس در محل

کاربرانی که در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال و ناکارامدی در مودم ایسوس مورد استفاده خویش شده‌اند، اما به هردلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایسوس را ندارند، می‌توانند برای رفع اشکالات پیش امده در مودم خویش از سرویس «تعمیرات ایسوس در محل» استفاده نمایند. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و پس از طی مراحل عیب‌یابی و شناسایی اشکالات پیش امده، کار تعمیرات مودم ایسوس را به سرانجام می‌رسانند. جهت آسایش‌خاطر کاربران این محصول، کلیه سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول گارانتی و ضمانت شده است.

تعمیر تخصصی مودم ایسوس

کاربران کلیه مودم‌های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در مودم مورداستفاده‌ی خویش به نمایندگی ایسوس، پارت تعمیرات مودم ایسوس مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این پارت، منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات مرتبط با مودم‌‌های ایسوس از جمله تعمیر و تعویض آداپتور، تعمیر برد پاور، تعمیر برد وایرلس، ریست کردن پسورد مودم، کالیبره کردن مودم، تعویض انواع پورت های شکسته یا آسیب دیده مودم و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

توصیه می‌شود پیش از مراجعه به مرکز تعمیرات مودم ایسوس، چند آموزش ساده‌‌ی ارائه شده در بخش زیر را مطالعه نمایید. ممکن است اشکال پیش آمده در مودم شما، پیش‌پاافتاده بوده و با استفاده از راه‌حل‌های زیر برطرف گردد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات ایسوس تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

راه‌اندازی مجدد مودم وایرلس ایسوس

راه‌اندازی مجدد مودم ایسوس یا همان خاموش و روشن‌کردن مودم یکی از بهترین راه‌حل‌هاست. گاه مشکل کندی اینترنت و بالا نیامدن سایت‌ها با یک راه‌اندازی مجدد مودم حل می‌شود زیرا مودم‌ها، برای درست کار کردن گاه به یک روشن و خاموش شدن موقت و کوتاه احتیاج دارند. برای این کار کافی است دکمه مودم را خاموش کرده و کابل برق آن را برای چند ثانیه از پریز برق جدا کنید؛ سپس کابل را وصل کنید و بعد از چند ثانیه دکمه روشن کردن مودم را بزنید.

مشکل کندی سرعت مودم وایرلس ایسوس

در صورتی که سرعت اینترنت مودم وایرلس ایسوس شما کند است، توصیه کارشناسان تعمیرات مودم ایسوس آن است که به این موارد توجه کنید: محل قرارگیری مودم ایسوس: ارتفاع (قرار دادن مودم در بالاترین سطح ممکن)، اشیای اطراف مودم وایرلس ایسوس (توجه به مواردی که ممکن است سبب بلاک سیگنال‌های مودم می‌گردند و تلاش برای رفع آن‌ها مثلاً دیوارهای بتونی یا وسایل الکتریکی)، فاصله کاربر تا مودم وایرلس ایسوس (توجه به قرارگیری مودم در نزدیکترین فاصله ممکن)، توجه به تنظیمات وایرلس، پیشگیری از تداخل نویز دستگاه‌های مختلف (نظیر امواج مایکروویو، امواج بلوتوث، ریسه‌های تزیینی)، به‌روز نگه‌داشتن مودم و عدم دانلود فایل‌های حجیم به صورت همزمان و…

توجه به گرم شدن بیش از اندازه مودم وایرلس ایسوس

مودم وایرلسی که از آن استفاده می‌کنید در صورتی که برای مدت زمان طولانی روشن بماند ممکن است دچار گرمای شدید گردد و ایراداتی در آن ایجاد گردد. جهت پیشگیری از این امر، توصیه کارشناسان تعمیرات مودم ایسوس آن است که با بررسی دستگاه، بالا رفتن دمای آن را چک کرده و ساعت خاموشی آن را مشخص نمایید. برای این کار، در هر لحظه بعد از چند ساعت مواظب دمای مودم باشید و موقعی که بیش از حد گرم شد آن را خاموش کنید و به آن استراحت دهید.

توجه به اتصال درست کابل‌های مودم وایرلس ایسوس

از اتصال صحیح کابل‌ها به مودم وایرلس ایسوس اطمینان حاصل کنید. جداشدن کابل‌ها از دستگاه ممکن است حتی در اثر یک تکان مختصر مودم وایرلس ایسوس هم ایجاد شود. همچنین ممکن است کاربر توجهی به این امر نکرده و کابل‌ها را در جایی غیر از مکان اختصاص داده شده به آن‌ها وصل کنید. کارشناسان تعمیرات مودم ایسوس توصیه می‌کنند که در این وضعیت از صحت سیم‌ها و محل اتصال آنها مطمئن شوید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسوس در تهران مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت سازنده این محصولات، یعنی ایسوس مطرح گشته‌اند.

بکارگیری جدیدترین و کارآمدترین شیوه های تعمیر، کسب اجازه از صاحبان دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوب، مشاوره و راهنمایی صادقانه، همکاری با تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر سخت افزار و نرم افزار و … سبب تمایز این مرکز شده و آن را در صدر انتخاب کاربران دستگاه های ایسوس قرار داده است.