جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان این حوزه فضایی فراهم ساخته که در آن امکان رفع غالب اختلالات ایجاد شده در این قطعه ایجاد شده است. مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

روند تعمیر در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس بر این منوال است که در صورت تشخیص کارشناسان این مرکز مبنی بر امکان تعمیر و بازسازی مادربرد ایسوس، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به بخشِ تعمیرات مادربرد ایسوس ارسال می‌گردد. بد نیست بدانید که در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی جهت تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسوس وجود دارد تا این قطعه به همان سطح کیفی نخستین بازگردد. مهندسان این مرکز با کمک تجهیزات پیشرفته و تخصصی که در اختیار دارند قادر به رفع و تعمیر تمامی اختلالات ایجاد شده در مادربرد ایسوس هستند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

چگونه بدانیم مادربرد لپ تاپ آسیب دیده است؟

خرابی مادربرد را می توان با توجه به چند علامت و نشانه بسیار ساده تشخیص داد. مثلا اگر دیدید لپ تاپ شما روشن شده و فن لپ تاپ نیز به درستی کار می کند در حالی که نمی توانید کاری با آن انجام دهید، این به معنا است که مادربرد دچار مشکل شده است. در این شرایط صفحه نمایش روشن نمی شود و لپ تاپ کار نمی کند. علامت دیگری که در صورت مشاهده آن باید به فکر تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس باشید، شنیده شدن صدای هارد دیسک است. اگر هریک از علائم ذکر شده را در لپ تاپ خود مشاهده کردید، باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر یا تعویض مادربرد کنید.

هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

نمی توان به طور قطعی گفت که هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ asus چقدر است. این مسئله تا حد زیادی به شدت و نوع آسیب دیدگی مادربرد بستگی دارد. اگر به عنوان مثال، اسلات ها کمی شل شده و یا شکسته باشند، پای مبالغ بالا در میان نیست. اما در صورتی که مادربرد آسیب جدی دیده باشد؛ مثلا سوخته و یا شکسته باشد، باید این قطعه را تعویض کرد. در این صورت باید خودتان را برای پرداخت مبالغ بالا آماده کنید. چون مادربرد قطعه گرانی است و قیمت آن نیز به هزینه نهایی تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس اضافه می شود.

تعویض مادربرد ایسوس

تعویض مادربرد ایسوس زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بازسازی و تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس به کلی وجود نداشته باشد. در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس، مبنی بر عدم امکان تعمیر و بهسازی این قطعه، شما می‌توانید با حضور در نمایندگی فروش مادربرد نسبت به خرید و تهیه‌ی مادربرد مورد نظر اقدام نمایید.

در نمایندگی ایسوس، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد ایسوس فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد ایسوس، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

خدمات واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

  • تعمیر کارت‌های صدا در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • تعمیر لپ تاپ با مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به ایسوسیل قطعی مدار در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعویض و ترمیم اسلاتهای RAM و گرافیک
  • تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسوس (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد

مادربرد لپ تاپ ایسوس

مادربرد ایسوس عنصری حیاتی در کیفیت عملکرد لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای ایسوس است زیرا با بروز نقص و خرابی در آن، عملکرد تمامی دستگاه دچار افت و گسست می‌گردد. در زمان تهیه‌ی مادربرد ایسوس در صورتی که قابلیت‌ها و پتانسیل‌های آن برای ارتقاء در آینده در نظر گرفته شود، -قابلیت‌هایی نظیر پورت‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID- این امکان برای ما فراهم می‌گردد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

در هرحال، در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد ایسوس دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس ارائه می‌گردد: 

۱- تعویض و جایگزینی مادربرد ایسوس

۲- ترمیم و تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی ایسوس و حضور در پارت مرکز تعمیرات انواع مادربرد، از جمله مادربردهای گیمینگ ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش نظیر تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشملات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند. به این ترتیب راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می گردند.

4/5(2 امتیاز)