جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مادربردهای گیمینگ ایسوس

مادربردهای گیمینگ ایسوس که متعلق به خانواده STRIX GAMING هستند، ASUS ROG Strix H270I Gaming و ASUS ROG Strix B250I Gaming نام دارند. این دو مدل از مادربردهای گیمینگ ایسوس در کنار ایجاد رقابت، تنوع فرمی را در بین انتخاب های کاربران افزایش می دهد. این دو مادربرد در فرم استاندارد Mini-ITX است و مجهز به چیپست های B250 و H270 هستند.

این PCH ها با آخرین پلتفرم اینتل، کابی لیک، مرتبط هستند و دارای سوکت پردازنده LGA 1151 هستند. امکانات این دو ماردبرد ایسوس بسیار به هم نزدیک است و ظاهری مشابه دارند و لازم است هنگام تعمیر مادربرد ایسوس به دقت وارسی شوند. هر دوی این مادربردهای گیمینگ ایسوس هیت سینک یکپارچه دارند که چیپست و اسلات M.2 را به طور همزمان پوشش می دهد. از آنجا که ماژول M.2 زیر هیت سینک قرار گرفته است، ظاهرا منجر به کاهش دما تا 20 درجه سانتی گراد می شود.

مادربردهای گیمینگ ایسوس

ویژگی مادربردهای گیمینگ ایسوس

مادربردهای گیمینگ ایسوس مجهز به دیودهای LED ، فناوری اختصاصی ASUS Aura Sync RGB و کدک صوتی SupremeFX S1220A با نسبت سیگنال به نویز 113 دسیبل هستند. در بخش آمپلی فایرهای هدفونی این مادربرد ها دو تراشه Texas Instruments RC 4580 و OPA1688 که در مادربردهای High-End ایسوس در قالب SupremeFX S1220A تعبیه می شوند، تکرار شده است.

در بخش صوتی فناوری هایی با نام Sonic Radar III و Sonic Studio III به کار گرفته شده است. مجهز به 2 اسلات رم DDR4 و حداکثر 64 گیگابایت حافظه با فرکانس موثر 2400 مگاهرتز هستند. تعمیرکاران مرکز تعمیر مادربرد به خوبی از عهده عیب یابی و تعمیر این محصول بر می آیند.

توضیحات بیشتر درباره مادربردهای گیمینگ ایسوس

در مادربردهای گیمینگ ایسوس جهت نصب انواع کارت گرافیک، هر PCB یک اسلات PCI Express 3.0 X16 دارد. کنترل شبکه در این مادربرد ها بر عهده کنترلر Intel I219-V و سامانه حفاظتی LANGuard در پشت ورودی های RJ45 است. به علاوه GameFirst IV تضمین می کند که بازی ها در اولیت بندی ترافیک شبکه قرار بگیرند. این مادربردهای گیمینگ ایسوس مجهز به سیستم ارتباط بدون سیم 2X2 Wi-Fi MU-MIMO و دو درگاه آنتن هستند.

حداکثر سرعت این دو درگاه آنتن به 867 مگابیت در ثانیه می رسد. همچنین دو اسلات SSD M.2 با ویژگی RAMCache II مادربردهای ASUS ROG Strix H270I Gaming و ASUS ROG Strix B250I Gaming را همراهی می کنند؛ ایسوس از مسیر PCI Express 3.0 x4 جهت ارتباط آنها استفاده کرده است که حداکثر 32 گیگابیت در ثانیه پهنای باند دارد.تعمیر مادربرد ایسوس در مرکز تخصصی ایسوس با امکانات مدرن پذیرفته می شود.

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس یک واحد امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و برای تامین نیاز های کاربران در هر حوزه ای تلاش می کند. این نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسوس امکانات و تسهیلات بیشماری تدارک دیده است. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از یکی از پکیج های موجود استفاده کند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های قانونی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)