جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس

مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس ، از آن دسته مشکلاتی است که عملکرد این دستگاه را به طور کلی مختل می کند. همانطور که اطلاع دارید، پروژکتور دستگاهی است که تصویر را روی صفحاتی با ابعاد بزرگ به نمایش در می آورد. بروز مشکل در این دستگاه باعث می شود که تصاویر کیفیت خود را از دست داده و دچار اختلالاتی شوند. این نوع مشکلات موجب نگرانی کاربران شده و ممکن است ناشی از وجود معایب جدی در قطعات داخلی دستگاه باشند.

به همین دلیل باید تعمیرات پروژکتور در اسرع وقت و توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام شود. لازم است بدانید که نمایندگی ایسوس به عنوان یکی از با سابقه ترین مراکز تعمیراتی، ترمیم ویدئو پروژکتور را در سطحی تخصصی انجام می دهد. ما در این مطلب ضمن بررسی کامل مشکلات تصویر پروژکتور و بررسی دلایل بروز این مشکلات، روش های کاربردی را برای تعمیر این دستگاه به شما عزیزان ارائه می دهیم. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس و تعمیرات آنها با ما همراه باشید.

بررسی رایج ترین مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تصویر پروژکتور ممکن است به دلایل متعددی دچار مشکل و اختلال شود. شما به عنوان یکی از کاربران این محصول، باید با انواع مشکلات آشنا باشید تا بتوانید تعمیرات آن را در اسرع وقت پیگیری نمایید. انواع مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس عبارتند از:

تغییر رنگ تصویر

یکی از مهم ترین مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس ، تغییر رنگ است. در این وضعیت پروژکتور تصویر را به طور کامل ارائه می دهد اما در تمام تصویر و یا بخشی از آن، سایه ای از رنگ‌های زرد، قرمز، بنفش یا آبی مشاهده می شود. پروژکتور یک چرخه رنگ دارد که اگر دچار اختلال شود، شاهد بروز تغییراتی در تصویر خواهیم بود. همچنین خرابی صفحات پلاریزه در پروژکتورهای LCD نیز می تواند دلیل بروز این مشکل باشد. اگر این مشکل تداوم نداشته و به تازگی بروز پیدا کرده است، تمیز کردن، کار کردن و کالیبره مجدد ماژول رنگ می تواند مساله را برطرف نماید.

اما اگر مشکل قدیمی بوده و بارها شاهد تغییر رنگ پروژکتور ایسوس خود بوده اید، پلاریزه یا  منشور (prism assembly) باید تعویض شوند. این فرایند هزینه بالایی دارد و لازم است که حتما توسط متخصصین این حوزه انجام شود. لذا توصیه می کنیم به محض مشاهده این مورد از مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس ، به نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و خدمات لازم را از تکنسین های مجرب این مرکز دریافت نمایید.

تاری تصویر

دیگر موردی که در شمار مشکلات تصویر ویدئو پروژکتور ایسوس قرار می گیرد، کم نور بودن یا تاری تصویر است. این مشکل معمولا ناشی از لامپ پروژکتور است و باید لامپ مورد تعویض قرار بگیرد. لامپ پروژکتور یک ظرفیت عملکردی تعیین شده دارد که پس از اتمام این ظرفیت، باید تعویض شود. آنچه در تعویض لامپ ‌های پروژکتور اهمیت دارد، این است که لامپ‌های جایگزین حتماً اورجینال و اصلی باشند؛ وجود لامپ بی کیفیت در پروژکتور ایسوس می تواند منجر به ناکارآمدی منبع تغذیه، شکست بالاست، و یا حتی نقص مادربرد شوند. توجه داشته باشید که اگر لامپ به موقع تعویض نشده و داخل دستگاه بشکند، امکان آسیب به سایر قسمت‌ها وجود دارد.

جهت تعویض لامپ می ‌توانید از طریق راه‌ های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت و یا مراجعه حضوری به همکاران ما در نمایندگی ایسوس، از خدمات تخصصی و با کیفیت در این زمینه بهره مند شوید.

وجود لکه در تصویر

مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس تنها به موارد ذکر شده محدود نشده و شامل موارد دیگری نیز می گردد. گاهی ممکن است شما لکه های سیاه و یا گرد خاک را روی تصویر مشاهده نمایید. لازم است بدانید که در حالت عادی، باید هر شش ماه یک بار ویدئو پروژکتور خود را گردگیری کنید. در غیر این صورت گرد و خاک در این دستگاه جمع می شود و باعث بروز مشکل در عملکرد بخش هایی همچون بخش‌ نوری، اپتیکال و ماژول می گردد.

به دنبال این مساله، عملکرد پروژکتور دچار افت شده و شاهد لکه هایی روی تصویر خواهید بود. اگر نقطه ها به صورت سایه یا رنگ باشند، باید ماژول مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. آسیب دیدن چیپ DLP و یا آسیب دیدگی در منشورprism assembly   و یا بلوک های نوریoptical block   هم می تواند عامل ایجاد کننده این دسته از مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس باشد.

سیاهی تصویر

دیگر اختلالی که در فهرست مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس قرار می گیرد، سیاه شدن بخشی از تصویر این دستگاه است. به این ترتیب که بعضی از قسمت های تصویر سیاه شده و یا تصویر به شکل کامل ارائه نمی شود. دلیل ایجاد این حالت، وجود یک تراشه شکسته شده DLP است که چنین اختلالی را می ‌توان با تعویض آن، رفع و برطرف نمود. همچنین این احتمال وجود دارد که در اثر آسیب منشور و یا بلوک های نوری، مشکلاتی در تصویر پروژکتور ایجاد گردد. تعمیر این مشکل بسیار تخصصی بوده و بهتر است برای انجام آن، از تعمیرکاران مجرب نمایندگی ایسوس کمک بگیرید.

تعمیرات پروژکتور درتهران

جمعی از مجرب ترین تعمیرکاران حوزه تجهیزات اداری در مرکز تعمیرات پروژکتور در تهران فعالیت می کنند. این تکنسین ها به سبب برخورداری از دانش تخصصی و تجربه بالا، خدمات با کیفیتی را در زمینه تعمیرات پروژکتور به کاربران ارائه می دهند. تسلط این کارشناسان به حدی است که با وارسی دقیق، مشکل دستگاه و منشأ آن را تشخیص داده و اقدامات تعمیری آن را در اسرع وقت انجام می دهند. کیفیت خدمات ارائه شده در واحد اختصاص یافته به تعمیرات پروژکتور در تهران، زبان زد کاربران بوده و در سطح بسیار بالایی قرار دارد. چنانچه در عملکرد پروژکتور خود شاهد مشکلاتی بودید، می توانید با مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیرات پروژکتور، اقدام به رفع اختلال مورد نظر کنید. لازم به ذکر است که اقدامات لازم برای تعمیر مشکلات تصویر پروژکتور ایسوس نیز در این مرکز انجام می گردد.

تعمیرات ایسوس

واحدهای تعمیرات ایسوس، با هدف ترمیم محصولات این شرکت به صورت تخصصی و ارائه ی خدمات با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده اند. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است. همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات، شاهد ارائه ی خدمات کامل و بی نقص در واحدهای تعمیرات ایسوس هستیم. نکته ی دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل ایسوس نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.

Rate this post