جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات کامپیوتر ایسوس در نمایندگی ایسوس ، با تجهیرات مدرن و پیشرفته انجام می گرددمهندسان این مرکز با کمک تجهیزات پیشرفته و تخصصی که در اختیار دارند قادر به رفع و تعمیر تمامی اختلالات ایجاد شده در کامپیوتر ایسوس هستند. نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسوس با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار تعمیر، این امکان را فراهم ساخته است تا تمامی عیوب کامپیوتر رفع گردند و کاربر  بتواند بی هیچ دغدغه و اتلاف وقتی، تمامی ایرادات ایجاد شده در مادربرد خویش را برطرف سازد.

روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسوس بر این منوال است که پس از طی مراحل تشخیص و عیب یابی روند تعمیرات کامپیوتر پس از کسب اجازه از مشتری آغاز خواهد شد. بد نیست بدانید که در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی جهت تعمیرات مادربرد ایسوس وجود دارد تا مادربرد ایسوس به همان سطح کیفی نخستین بازگردد.

نمایندگی ایسوس سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر ایسوس ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر ایسوس ، از جمله Asus All In One ، دسکتاپ ایسوس ، کارت گرافیک ایسوس و همچنین مادربرد ایسوس را ارائه می دهد. مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر  ایسوس ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات کامپیوتر ایسوس در تمامی زمینه های را ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس

هر یک از کامپیوترهای ساخت ایسوس دارای ساختاری پیچیده و مدرن می باشند که عملکرد با کیفیتی را ارائه می دهند. این سیستم های رایانه ای ممکن است بر اثر عوامل مخربی چون نفوذ مایعات و یا هجوم ویروس های بدافزارهای گوناگون دچار اختلال گردند. نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس در تلاش است تا با تعامل مدام خود با کاربران، نیازهای آن ها را از مسیرهای استاندارد و تخصصی برطرف سازد.

این مرکز مجموعه ای تخصصی است که ضمن به کارگیری دانش به روز کارشناسان مجرب IT و استفاده از تجهیزات پیشرفته به فعالیت می پردازد. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن عرضه می گردند.

سرویس کامپیوتر ایسوس در محل

مناسب ترین روش تعمیر رایانه های معیوب، استفاده از سرویس های مرتبط با تعمیر در محل است. با استفاده از سرویس در محل نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس دیگر نیازی به جا به جایی و حمل کیس رایانه تا کارگاه های تعمیراتی نیست. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس با حضور در منزل و یا محل کارتان کلیه ی اشکالات فنی پیش آمده در رایانه را براساس فاکتورهای اصولی و استاندارد مرتفع می سازند. عدم نیاز به جا به جایی و استفاده از این سرویس، ضمن صرفه جویی در زمان از بروز اتفاقات پیش بینی ناپذیری نظیر شکستگی های احتمالی و آسیب مجدد قطعات کامپیوتر نیز جلوگیری می نماید.

تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس

از خدمات تخصصی که در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر ایسوس به کاربران ارائه می‌شود، تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس است. پاور منبع تغذیه‌ای است که برق مورد نیاز اجزاء مختلف کامپیوتر را تامین می‌کند. منبع تغذیه، برق متناوب شهری را گرفته و به برق مستقیم و به ولتاژ کمتری تبدیل می‌کند. این برق خروجی با استفاده از سیم‌های به خصوصی به تک تک اجزاء و قطعات داخلیِ کیس متصل شده تا آنها بتوانند کار خود را انجام دهند. با توجه به قطعات مختلف درون کیس، پاور ولتاژهای متفاوتی برای آنها تولید می کند.

از این رو خرابی پاور می‌تواند در هریک از بخش های کامپیوتر اختلال ایجاد کرده و آن را با مشکل مواجه کند. تعمیر پاور تغذیه کامپیوتر در برخی از مواقع امکان پذیر بوده و با توجه به میزان خرابی می توان آن را تعمیر کرد ولی در غالب اوقات برای عملکرد بهتر دستگاه بهتر است پاور تعویض شود. اگر می خواهید درباره خرابی های پاور و تعمیرات آن اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید. نشانه های خرابی پاور، عوامل خرابی و تعمیر یا تعمیر نشدن آن را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس در صورت بروز چه نشانه هایی ضروری است؟

خرابی پاور کامپیوتر با نشانه های مختلفی همراه است. پاور به دو بخش کلی تقسیم می شود: بخش سرد و بخش گرم. بخش گرم با برق ورودی 220 ولتی سروکار دارد اما بخش سرد مربوط به ولتاژهای خروجی پاور است و به ولتاژ های 12، 5، 3.3 و ولتاژ های کمتر مربوط می‌شود. این بخش از قطعاتی مثل دیودها، ترانس ها، ماسفت ها و خازن ها تشکیل شده و ولتاژ برق 220 ولت را به جریان مورد نیاز دستگاه و قطعات تبدیل می‌کند.

هر گونه خرابی در این قسمت موجب اختلال در عملکرد کامپیوتر می شود و باید برای رفع آن نسبت به تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس اقدامات لازم را انجام داد. هنگ کردن کامپیوتر، کند بودن سیستم، ریست شدن ناگهانی کامپیوتر، عدم شناسایی دستگاه های وصل شده با کابل USB به سیستم نظیر موس و کیبورد، روشن نشدن کامپیوتر و یا خاموش شدن پس از بالا آمدن سیستم و بالا رفتن دمای CPU از مهمترین نشانه های خرابی پاور می باشد.

چه عواملی باعث خرابی منبع تغذیه و در نتیجه تعمیر پاور می شود؟

وارد شدن ضربه از جمله مهمترین عواملی است که به دستگاه های الکترونیکی و قطعات آن آسیب می رساند. این عامل یکی از مهمترین عواملی است که موجب خرابی پاور کامپیوتر نیز می شود. پاور از حساسیت و آسیب پذیری بالایی برخوردار است و در صورت حمل و نقل غیراصولی و جا به جایی دائمی کیس ممکن است آسیب دیده و عملکرد آن متوقف شود.

ولتاژ بالا و یا نوسان برق نیز دلیل دیگری برای خرابی منبع تغذیه است که تعمیر پاور کامپیوتر را ضروری می کند. برای پاور یا PSU کامپیوتر یک جریان ورودی مشخص –معمولاً 220-240 ولت- در نظر گرفته شده که بالا و پایین شدن این ولتاژ می تواند صدمات شدیدی به قطعات الکترونیکی داخل پاور وارد کند. علاوه بر این عوامل می توان گفت نفوذ رطوبت و آب به داخل پاور نیز می تواند باعث خرابی آن شود. هر یک از این عوامل می توانند در روند تعمیرات کامپیوتر ایسوس مورد بررسی قرار گیرند.

آیا تعمیر پاور کامپیوتر Asus امکان پذیر است؟

اگرچه در صورت خرابی پاور بهتر است این قطعه تعویض شود اما در بسیاری از مواقع نیز تعمیر آن امکان پذیر بوده و در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر Asus انجام می شود. در این مرکز ابتدا ولتاژگیری و سلامت قطعات، وضعیت سرویس خنک کننده‌ها و فن‌ها، نشتی خازنها و حرارت دیدگی و قلع مردگی برد پاور مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از آن جهت تعمیر پاور ممکن است ترانزیستورها و ماسفت ها، دیودها و فست دیودها، خازن ها، ICها و اپتوکوپلرها، و یا اسیلاتور بوت پاور تعویض شوند.

بنابراین تعمیر پاور کامپیوتر به معنای تعویض قطعات معیوب آن می‌باشد. با تعویض قطعه خراب شده، پاور مجدداً به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته در اینجا تنها قطعه آسیب دیده تعویض می‌شود و تضمینی برای سلامتی دیگر قطعات در آینده وجود ندارد. از این رو توصیه می‌شود درصورت امکان، منبع تغذیه را تعویض کنید.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر ایسوس

  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات صفحه نمایش کامپیوتر های ایسوس ، تعمیرات LED ایسوس و تعویض LCD و LED ایسوس ( مانیتور ایسوس)
  • تعمیرات کارت گرافیک ایسوس و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ ایسوس (VGA)
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر ایسوس شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابل های اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر ایسوس
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر ایسوس
  • تعمیرات صفحه نمایش ایسوس
  • تعمیرات کارت گرافیک ایسوس
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس Asus All In One
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس Desktop
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس EeeBox PC
  • تعمیرات مانیتور ایسوس
  • تعمیرات مادربرد ایسوس
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس Vivio PC
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس Chrome Box
  • ارتقاء کامپیوتر ایسوس

تعمیرات کامپیوتر ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس

تعمیرات کامپیوتر ایسوس در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات ایسوس میپردازند . مدیریت این مرکز کارگاههای تعمیر را به شکل مجزا راه اندازی کرده است . به عنوان نمونه کاربران لپتاپ برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد لپتاپ مراجعه نمایند .

نمایندگی رسمی ایسوس با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص به فعالیت میپردازد . تعمیرات کامپیوتر ایسوس با راهکارهای اصولی در نمایندگی مجاز ایسوس انجام میگردد . انواع رایانه عبارتند از : کامپیوترهای بزرگ (Main Frame) ۲ – کامپیوترهای کوچک (Mini Computer) ۳ – ریز کامپیوترها (P .C .) یا (Micro Computer). سخت افزار و نرم افزار بخشهای اصلی کامپیوتر هستند . چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند .

مقالات کامپیوتر ایسوس و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس برای افزایش سطح علمی کاربران خود بخش مقالات را راه اندازی کرده است . این بخش دربرگیرنده مقاله های عمومی و تخصصی است . به همین دلیل تمامی کاربران میتوانند از مطالب مذکور استفاده نمایند . با توجه به نیاز افراد به یادگیری دانش نوین مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس به ارائه بخش مقالات همت گماشت .

رایانه به تنهایی ، قادر به انجام عملی نیست بلکه باید به کامپیوتر دستور العملی به نام برنامه داده شود . برنامه ها به زبانهای سطح پایین یا سطح بالا نوشته میشوند . به این زبان ها ، زبانهای برنامه نویسی می گویند . رایانه همیشه نیاز دارد تا برای بکارانداختنش حداقل یک برنامه روی آن در حال اجرا باشد . با مراجعه به لینک مقالات کامپیوتر ایسوس و دیگر مقالات میتوانید مقاله موردنظرتان را مطالعه نمایید .

اخبار کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها

کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند . این خبرها پس از بررسی و حصول اطمینان از موثق بودن منبع دراختیار کاربران  قرار داده میشوند . لازم به ذکر است ، کاربران پس از مطالعه خبرهای مذکور میتوانند شاهد به روز بودن اطلاعات خود باشند . خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس مورد نظارت قرار میگیرد . به همین دلیل کاربران میتوانند با آسودگی خیال نسبت به دریافت خدمات از این مرکز اقدام نمایند .

مجموعه ای از عناصر فیزیکی و قابل لمس در کامپیوتر را سخت افزار کامپیوتر مینامند. مانند مدارهای الکترونیکی ، ترانزیستور ها و IC ها. نرم افزار رایانه برنامه های کاربردی و برنامه های سیستم است که توسط انسان نوشته میشوند. درواقع نرم افزار ، رابط بین کاربر رایانه و سخت افزار است. با کلیک روی لینک اخبار کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

سوالات متداول تعمیرات ایسوس

پرسنل مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس متداولترین سوالات ریکاوری را پاسخ داده اند . کاربران از این طریق میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . ضمنا مدیریت نمایندگی ایسوس ترتیبی داده است تا کاربران دیگر سوالات خود را بصورت آنلاین و تلفنی با کادر مجموعه درمیان بگذارند . تعمیرات کامپیوتر ایسوس مطابق با اخرین متد روز دنیا در این مرکز انجام میگردد . ایسوس بزرگترین شرکت‌ تولیدکننده رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است .

محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپتاپ، نمایشگر کریستال مایع (ال سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاههای اینترنت پهن ‌باند میباشد. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک ‌گردانهای نوری، روتر ارتباط بی ‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب ‌کم را میتوان نام برد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات ایسوس میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

انواع کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات ایسوس

مهندسین مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس به معرفی دیگر محصولات ایسوس نیز میپردازند . این دستگاهها عبارتند از : لپتاپ ، تبلت ، موبایل ، آل این وان ، پروژکتور ، تجهیزات کامپیوتر و تجهیزات شبکه . گوناگونی محصولات ایسوس کاربران را هنگام خرید دچار تردید و آشفتگی میکند . به همین دلیل مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس پرسنلی را به ارائه مشاوره قبل از خرید به کاربران ملزم کرده است . بدیهی است از این طریق میتوانید انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید .

بیت ، بایت ، کیلو بایت ، مگابایت ، گیگابایت ، هگزابایت ، بوت یا دیسک آغاز گر ، حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ، کارت صدا یا صوت ،کارت گرافیک (VGA) ، واحد پردازش مرکزی (CPU) ، داده ، هارد دیسک (دیسک سخت) ، سخت افزار ، شبکه ، مادربورد برخی اصطلاحهای کامپیوتر هستند . با مراجعه به لینک انواع کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات ایسوس میتوانید اطلاعات بیشتری بدست اورید .

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس با داشتن تیمی زبده ، متخصص و ماهر و با بهره گیری از تکنیکهای روز دنیا و استفاده از ابزارآلات درجه یک ، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد . مهمترین هدفی که این مرکز دنبال میکند این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که مینمایند بیشترین بهره را ببرند . نمایندگی ایسوس ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی میباشد . لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز هست .

لذا مشتریان محترم در صورت لزوم دستگاه به تعویض قطعه ، میتوانند با اطمینان خاطر دستگاه خود را جهت تعمیر به دست تکنسین های این مجموعه بسپارند . تقاضایی که این نمایندگی از مشتریان خود دارد این است که ، با درنظر گرفتن مزایا و معایب همه مراکز تعمیراتی دست به انتخاب بزنند . به جرات این ادعا را داریم که نمایندگی ایسوس در بین سایر رقبای خود به چنان موقعیت و امتیازی دست پیدا کرده است که مشتریان خواهان تعمیر دستگاه خود تنها در این مجموعه میباشند . افزایش مشتریان نمایندگی موجب گشته ،  نرخ اخذ شده از کاربران نسبت به سایر مراکز پایینتر  باشد .

Rate this post