جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فن پروژکتور ایسوس

قطعات بسیاری در پروژکتورهای ایسوس وجود دارد که در صورت عدم نگهداری و استفاده درست، احتمال بروز خرابی و اختلال در آنها بالاست. برای مثال، فن پروژکتور ایسوس یکی از همین قطعات است که در صورت عدم دریافت سرویس‌های به موقع و انجام گردگیری‌های بایسته، کیفیت نخستین خود را از دست می‌دهد و دچار خرابی می‌گردد. از همین رو توصیه می‌شود، نکات درج شده در دفترچه راهنمای پروژکتور جدی گرفته شده و هر از چند گاهی، سرویس‌های مورد نیاز بر روی فن پروژکتور پیاده شود. البته گاه خرابی پیش آمده در فن پروژکتور حاد بوده و با گردگیری و سرویس‌های این‌چنینی برطرف نمی‌گردد. در این شرایط لازم است تا پس از بررسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض فن پروکتور ایسوس آغاز گردد. نیاز به تعمیر فن پروژکتور ایسوس و یا تعمیر آن، صرفاً پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی مشخص می‌گردد.

فن پروژکتور ایسوس

تعمیر فن پروژکتور ایسوس

از آنجا که گرمای تولید شده توسط قطعات پروژکتور، -به ویژه لامپ پروژکتور- بالاست، فن پروژکتور نقش مهمی در افزایش و تداوم عمر مفید این دستگاه دارد. این قطعه، با تهویه هوای درون دستگاه و تعویض هوای گرم با سرد، دمای قطعات را به حد مطلوبی رسانده و امکان استهلاک و خرابی آنها را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. با وجود آنکه فن پروزکتور، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید دستگاه و قطعات آن دارد، اما گردگیری و سرویس‌های دوره‌ای آن، غالباً از سوی کاربران پروژکتور نادیده گرفته می‌شود. همین موضوع سبب می‌گردد تا فن پروژکتور در طول زمان، به دلیل انباشت گردوغبار دچار خرابی شده و از کار بیفتد. در چنین وضعیتی، دمای پروژکتور طی مدتی کوتاه، بالا رفته و پروژکتور پس از چند دقیقه خاموش می شود.

در هر حال اگر شما نیز کاربر یکی از پروژکتورهای ایسوس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی و اختلال در این بخش از دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به این مرکز، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر فن پروژکتور ایسوس را دریافت نمایید. در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه مرکزی ایسوس را ندارید، می‌توانید با ثبت درخواست «تعمیر پروژکتور ایسوس در محل» سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر فن پروژکتور ایسوس را دریافت نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل و آدرس ثبت شده از سوی متقاضی حضور می‌یابند و سرویس‌های تعمیر را برروی دستگاه پیاده می‌سازند.

نکات مهم درباره نگهداری از فن پروژکتور ایسوس

به منظور کارایی هر چه بهتر فن پروژکتور ایسوس توصیه می‌شود از تمیز بودن این بخش از دستگاه، عدم وجود گرد و غبار در آن اطمینان حاصل کنید. کارشناسان تعمیر فن پروژکتور ایسوس توصیه می‌کنند در صورت بروز خرابی در این قطعه موارد زیر بررسی و تست گردد:

  • از تمیزی فیلتر پروژکتور تمیز مطمئن گردید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
  • اطمینان حاصل کنید که جریان هوا برای پروژکتور مسدود نشده است و بصورت مناسب خنک می گردد.
  • فیلتر پروژکتور می‌بایست تمیز باشد (هر سه ماه باید تمیز گردد.)
  • ار بسته نبودن مسیر جریان هوا برای پروژکتور مطمئن گردید.
  • از درست کار کردن فن و خنک کردن دستگاه مطمئن شود.
  • از این مسئله که فن ویدئو پروژکتور به درستی کار می کند و روشن می گردد اطمینان حاصل کنید.

تعویض فن پروژکتور ایسوس

در صورتی که خرابی‌های پیش آمده در فن پروژکتور ایسوس بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، می‌توان با تهیه یک نمونه جایگزین آنرا تعویض نمود. اگر چه تعویض فن پروژکتور کار نسبتاً آسانی است اما به دلیل حساسیت بالای سایر قطعات توصیه می‌شود این کار به دست کارشناسان متخصص تعمیر پروژکتور انجام شود. باید توجه داشت که تعویض فن پروژکتور ایسوس، توسط افراد نابلد امکان آسیب به سایر بخش‌های دستگاه را بالا برده و خرابی دوچندان پروژکتور را سبب می‌گردد.

تعمیرات پروژکتور ایسوس

تعمیرات پروژکتور ایسوس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس می باشد که در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران پروژکتور ایسوس به خدمات تعمیر، سرویس، نگهداری و ترمیم پروژکتور انجام می پذیرد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیر قادر به رفع کلیه عیوب ایجاد شده در پروژکتورهای ایسوس می باشند. کارشناسان زبده مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس به دلیل برخورداری از تجربه و تخصص بالا، توانایی تعمیر تمامی پروژکتورهای معیوب حتی مدلهای قدیمی و خارج از رده را دارا هستند.

در صورتی که شما کاربران گرامی به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید، این امکان فراهم شده است تا خدمات مرتبط با پروژکتورهای ایسوس -نظیر تعمیر لنز پروژکتور ایسوس، رفع اختلالت مرتبط با تصویر پروژکتور ایسوس، تعویض و تعمیر لامپ پروژکتور ایسوس، تعمیر و تعویض فن پروژکتور ایسوس و …. – در محل انجام شود. در این سرویس، پس از تماس شما و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر در محل پروژکتور، کارشناسان ما در محل حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر پروژکتور ایسوس را بر روی آن پیاده می سازند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
Rate this post