جستجو کردن
Close this search box.

درباره نمایندگی رسمی ایسوس

نمایندگی‌ رسمی ایسوس، خدمات تخصصی تعمیر ، ترمیم و بازیابی محصولات ایسوس را به کاربران گرامی در تهران و شهرستان ها ارائه می نماید. این مرکز پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است  تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش ،رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند. کارشناسان نمایندگی ایسوس ، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های ایسوس را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. لازم به ذکر است تمامی خدمات نمایندگی ایسوس همراه با گارانتی می باشد.

توصیه می نماییم که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات ایسوس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ رسمی ایسوس بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکزی که دانش و آگاهی کافی نسبت به تعمیرات رسمی ایسوس ندارند، بپرهیزید. نمایندگی تعمیرات محصولات ایسوس توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات ایسوس با نمایندگی رسمی ایسوس تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید که متخصصان مجرب نمایندگی‌ رسمی ایسوس با به کارگیری تمام تلاش و توان خود، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه، بدون نقص و به بهترین شکل به شما تحویل خواهند داد. لازم به ذکر نمایندگی ایسوس عضو رسمی اتحادیه فن آوران رایانه می باشد.

نمایندگی ایسوس، یکه‌تاز کیفیت در خدمات

نمایندگی رسمی ایسوس ، با همکاری تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان، در تلاش است تا ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات مرتبط با دستگاه‌های ایسوس به متقاضیان باشد. بد نیست بدانید که تمامی دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی ایسوس، پس از اتمام کار به بخش «تأیید نهایی» ارسال می‌گردند تا تعمیرات اِعمال شده به تأیید مهندسان این بخش برسد. مهندسان این بخش با تست عملکرد، ارسال دستگاه را به بخش «تحویل به مشتری» تأیید و یا رد می‌کنند.

پس از انجام تست‌های ابتدایی و تخصصی، در صورت عدمِ رضایت از عملکرد، دستگاه مجدداً با ذکر موارد نقص، به بخش تعمیر ارجاع داده می‌شود. در غیراینصورت، یعنی در صورت رضایت از عملکرد دستگاه، دستگاه به بخش «تحویل به مشتری» داده خواهد شد. استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر و همکاری با تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر سبب گشته تا نمایندگی ایسوس، یکه‌تاز عرضه کیفیت در خدمات تعمیر و البته فروش باشد. بهره مندی کارشناسان نمایندگی رسمی ایسوس از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست کارشناسان این مرکز، بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و موفق به رفع همه‌جانبه‌ی کلیه عیوب و اشکالات پیش آمده در دستگاه‌های ایسوس گردند.