جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین گوشی ایسوس

تعمیر دوربین گوشی ایسوس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه و بکارگیری کارآمدترین ترفندها جهت رفع این عیوب، انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز با برخورداری از سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر دوربین گوشی asus و در اختیار داشتن تجهیزاتِ حرفه‌ای این حوزه، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات احتمالی ایجاد شده در دوربین گوشی ایسوس می‌باشند. تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست خبره ترین تعمیرکاران موبایل انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دوربین گوشی های ایسوس خویش به مرکز تعمیر دوربین گوشی ایسوس مراجعه کرده و با حضور در پارت مربوطه (پارت سخت افزار و یا نرم افزار) تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیر دوربین گوشی ایسوس

تعمیر تخصصی دوربین گوشی ایسوس

در بخش زیر کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس، دو راهکار موثر در رفع اشکالات پیش آمده در گوشی های ایسوس و تعمیر دوربین گوشی ایسوس را با شما به اشتراک می گذارند. در صورتی که راه حل های ارائه شده در بخش زیر مثمر ثمر نبود، به مرکز تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید.

پاک کردن برنامه های غیرضروری دوربین

یکی از روش های موجود جهت تعمیر دوربین گوشی ایسوس حذف اپلیکیشن های جانبی دوربین است. برنامه های جانبی دوربین را چک کنید و با انتخاب برنامه های غیرضروری آنها را حذف کنید. نسخه سیستم عامل را بروزرسانی کنید. تا اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود دارد از آن به منظور رفع مشکل استفاده شود. گاهی ممکن است باگ های کوچک با بروزرسانی حل شود. برای آپدیت کردن برنامه ها و اپلیکیشن ها از Google Play استفاده نمایید. به منظور بروزرسانی درGoogle Play بر روی آیکون همبرگری (منو تنظیمات) کلیک کرده و گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید. بعد بر روی گزینه Update All کلیک نمایید.

پیدا کردن برنامه مشکل آفرین با استفاده از حالت ایمن (Safe Mode)

یکی دیگر از راه حل های پیشنهادی موجود برای تعمیر دوربین گوشی ایسوس پیدا کردن برنامه های مشکل آفرین با استفاده از فعال سازی حالت ایمن گوشی است. برخی از اپلیکیشن های که توسط کاربر دانلود و نصب می شود مشکلاتی را از قبیل راه‌اندازی مجدد و اتوماتیک، هنگ کردن، کار نکردن و یا کندن شدن گوشی را به دنبال دارند. برای حل این مشکل می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید تا گوشی هوشمندتان صرفا با نرم‌افزار و اپلیکیشن هایی که از ابتدا با آن همراه بوده‌اند راه‌اندازی شود. اگر به این طریق مشکل حل نشد، احتمالا برنامه ثالثی که در دستگاه شما بارگیری شده مشکل ساز شده است.

تعویض و تعمیر دوربین گوشی دوربین

در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر دوربین گوشی ایسوس را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه، از تمیزی لنز دوربین خود مطمئن گردید. بعلاوه از اینکه آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است، اطمینان حاصل کنید. تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی ایسوس ارائه شده باشد.

سرویس های تخصصی مرکز تعمیر دوربین گوشی ایسوس

  • برخی از اشکالات مرتبط با دوربین گوشی ایسوس که در این مرکز مرتفع می گردند عبارتند از:
  • دوربین جلو کار نمی‌کند
  • دوربین فیلم نمی گیرد
  • دوربین تشخیص لبخند ندارد
  • دوربین هنگام تصویر برداری صدا را ضبظ نمی ‌کند
  • دوربین پیغام حافظه میدهد در صورتی که حافظه پر نیست
  • دوربین لود نمیشود
  • دوربین فوکوس نمی کند
  • دوربین کیفیت ندارد
  • خراشیده شدن لنز دوربین
  • ورود مایعات به داخل گوشی
  • تنظیمات نادرست دوربین  .کثیف بودن لنز دوربین
  • عدم کارکرد دوربین بعد از فلش کردن
  • دوربین خودبخود فوکوس می کند
  • دوربین خودبخود خارج می شود
  • دوربین صدای وزوز میدهد
  • دوربین سیاه است

تعمیرات موبایل ایسوس

مرکز تعمیرات موبایل ایسوس با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. نکته شایان ذکر در باب سرویس و مرکز تعمیرات موبایل ایسوس آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد. مرکز تعمیرات موبایل ایسوس یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه –نظیر تعمیر دوربین گوشی ایسوس – است که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استاندارد این حوزه توانسته است رضایت حداکثری مراجعان خویش را کسب نمایند.

تعمیرات ایسوس

تعمیرات ایسوس در این مرکز واجد دو ویژگی منحصر به فرد و برجسته‌ است که زمینه‌ساز تمایز خدمات ارائه شده در این مجموعه از دیگر مراکز هم‌رده گشته‌ است؛ ویژگی نخست آن است که تعمیرات ایسوس در این مرکز با بهره‌مندی از تجهیزاتی انجام می‌پذیرد که سطح سازگاری و بازدهی آن‌ها در تعمیر هریک از تولیدات ایسوس، با آنالیزهای مکرر و تخصصی تعیین گشته است و این ابزار صرفاً پس از تأیید کارشناسان مربوطه و دریافت نمره مجاز در اختیار مهندسان این مرکز قرار گرفته‌اند. دوم آنکه، در مرکز تعمیرات ایسوس، تعمیرات تخصصی مرتبط با هر محصول، در پارت مجزا، با استفاده از تجهیزات تخصصی همان دستگاه و به دست کارشناسان متخصص و مسلط همان محصول انجام می‌پذیرد. برخی از پارت‌های موجود در این مرکز عبارتند از: پارت تعمیرات لپ تاپ ایسوس، پارت تعمیرات تبلت ایسوس، پارت تعمیرات آل این وان ایسوس، پارت تعمیر دوربین گوشی ایسوس و … . واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed