جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

نمایندگی ایسوس در راستای اهداف مشتری مدارانه ی خویش به ارائه ی خدمات در اقصی نقاط کشور می پردازد. از این رو هم وطنان گرامی می توانند بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه ایسوس خود را به نمایندگی ارسال کرده و پس از طی مراحل تعمیر، آن را تحویل بگیرند.

آندسته از کاربرانی که به دلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد بی بهره مانده‌اند می‌توانند از طریق روند ذکر شده در وب سایت، نسبت به ارسال دستگاه خویش به نمایندگی ایسوس در شهرستان ها اقدام نمایند.کاربران عزیز دستگاه‌های ایسوس می‌توانند از طریق تماس با نمایندگی ایسوس در شهرستان ها، درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های خویش را ثبت نمایند.

پس از ثبت درخواست، کارشناسان نمایندگی Asus در شهرستان ها در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می‌رسانند. ویژگی قابل توجه نمایندگی ایسوس در شهرستان‌ها ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

خدمات نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

کاربران محصولات ایسوس می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌ها و خدمات پس از فروش مورد نیاز خود را از طریق تماس با نمایندگی ایسوس در شهرستان‌ها دریافت نمایند. در صورت تماس با این مرکز پیشنهاد می‌شود ضمن معرفی دستگاه خود نوع اشکال پیش آمده در آن را با کارشناس مربوطه مطرح نمایید.

بعلاوه در صورتی که پیش از این، اقداماتی جهت تعمیر بر روی دستگاه پیاده شده، آنها را با کارشناس مربوطه درمیان گذاشته و ثبت نمایید. کارشناسان ما در حین تماس، فرآیند دریافت، تعمیر و تحویل کالا را برای شما شرح داده و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دارند. در بخش زیر برخی از خدمات پس از فروش ایسوس در شهرستان ها معرفی شده است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس:

کاربران لپ تاپ های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان را به نمایندگی ایسوس در شهرستان ها ارسال کرده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس، به دلیل اطمینان از بالا بودن سطح کیفی خدمات، مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات).

تعمیر پروژکتور ایسوس:

کاربران پروژکتور های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان را به نمایندگی ایسوس در شهرستان ها ارسال کرده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. تعمیر پروژکتور ایسوس در این مرکز به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

تعمیر تبلت ایسوس:

خدمات مرتبط با تعمیر تبلت ایسوس که در این نمایندگی ارائه می‌گردد منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به رفع و حل تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند.

برخی از اشکالات قابل تعمیر در نمایندگی ایسوس در شهرستان ها عبارتند از: ویروسی شدن و آلودگی به نرم افزارهای خراب و یا بدافزار، خرابی سیستم عامل، خرابی بخش های مختلف سخت افزار نظیر باطری ها، تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسوس، شکستگی تاچ و ال سی دی، بروز اختلال در تاچ و… .

تعمیر موبایل ایسوس:

تعمیرات موبایل ایسوس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه و بکارگیری کارآمدترین ترفندها جهت رفع این عیوب، انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز با برخورداری از سال‌ها تجربه و تخصص در امر تعمیرات موبایل ایسوس و در اختیار داشتن تجهیزاتِ حرفه‌ای این حوزه، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات احتمالی ایجاد شده در موبایل ایسوس می‌باشند.

تمامی اقدامات مورد نیا جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات موبایل ایسوس در نمایندگی ایسوس در شهرستان ها، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد.

تعمیر آل این وان ایسوس:

تعمیرات آل این وان ایسوس در صورتی که به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. تعمیرات آل این وان ایسوس با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی آل این وان را داشته باشند.

عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان ایسوس نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. نمایندگی ایسوس در شهرستان ها ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر آل این وان های ایسوس است. در صورتی که شما نیز صاحب یکی از آل این وان ها هستید و در حال حاضر نیاز به خدمات تعمیر این دستگاه دارید می توانید با مراجعه به این مرکز، از دانش، اطلاعات و خدمات کارشناسان حاضر بهره‌مند گردید.

کاربران ایسوس در صورت نیاز به تعمیر کالا چه اقداماتی را می بایست انجام دهند ؟

کاربران ایسوس در هر قسمت از ایران می توانند کالای آسیب دیده ی خودرا جهت تعمیرات ایسوس به نمایندگی ایسوس ارسال کرده و پس از طی مراحل تعمیر آن را بدون نقص، دریافت نمایند. پیش از ارسال کالا، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان نمایندگی ایسوس  تماس حاصل کنید، کادر فنی و کارشناسان مربوط، آگاهی های لازم را به شما داده و به تمامی پرسش های شما پاسخ خواهند داد.

به این ترتیب بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به واحد تعمیرات ایسوس می توانید اطلاعات لازم در مورد کالای آسیب دیده را دریافت نموده و در صورت نیاز به تعمیر، کالا را به آدرس نمایندگی ایسوس در تهران ارسال نمایید. پیش از ارسال کالا، نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن امری ضروری می باشد.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسوس و روند تعمیرات به شرح ذیل می باشد.

1.ابتدا دستگاه خود را بدون هر گونه لوازم جانبی بسته بندی کنید.

2.مشکل دستگاه را در داخل برگه ای که همراه با دستگاه ارسال می گردد شرح دهید.

3.در صورتی که دستگاه موردنظر قبلاً تعمیر یا باز شده است، ذکر مورد تعمیراتی ضروری می باشد.

4.آدرس، شماره ی تلفن و کدپستی خود را به صورت دقیق روی بسته بنویسید.

5.پس از تحویل دستگاه، یک شماره رسید (شماره ی پیگیری) به شماره ی موبایل قید شده روی بسته ارسال خواهد شد.

6.دریافت پیامک نشانه ی دریافت کالا در نمایندگی ایسوس می باشد. شماره ی پیگری خود را تا زمان تحویل کالا نگهداری نمایید.

7.پس از دریافت کالا، عیب یابی اولیه توسط کارشناسان انجام خواهد شد.

8.در این مرحله کارشناسان با مشتری تماس گرفته، مشکل به وجود آمده و هزینه ی تقریبی را اعلام خواهند کرد.

9.در صورت تمایل مشتری، روند تعمیر ادامه پیدا خواهد کرد:

10.روند تعمیر و عیب یابی با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.

11.در صورت نیاز به تعویض قطعه، به مشتری گزارش داده خواهد شد.

12.پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی، دستگاه تست می شود.

13.پس از اطمینان از سلامت دستگاه، هزینه ی مورد نظر باید توسط مشتری ارسال گردد.

14.با توجه به درخواست مشتری، شماره ی حساب یا شماره کارت جهت ارسال هزینه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

15.دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.

16.با توجه به مورد تعمیراتی، گارانتی پس از تعمیر به کالاهای تعمیراتی در نمایندگی ایسوس اختصاص می یابد.

تعمیرات ایسوس / نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر تعمیرات ایسوس در نمایندگی ،  نگرانی آن ها در خصوص کالای آسیب دیده ی خویش و  همچنین آگاهی از نمایندگی ایسوس در شهرستان ها  ، برآن شدیم امکانات لازم را در جهت ارسال کالا به محل فراهم آورده و کادری از برترین متخصصین را جهت تعمیرات برگزینیم. لذا به کاربران ایسوس در شهرستان ها، این مژده را می دهیم که کالای آن ها در نمایندگی رسمی ایسوس به کمک اساتید و مهندسین ارشد این حوزه که دوره های بین المللی تعمیرات را پشت سرگذاشته اند تعمیر خواهد شد.

همچنین نمایندگی ایسوس همواره از تجهیزات مدرن  و قطعات اورجینال جهت تعمیر و تعویض قطعات استفاده می کند. نمایندگی ایسوس همواره به عنوان مرکزی محبوب و مطمئن برای مشتریان مطرح بوده است.

یکی از دلایل این امر، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل و کادر فنی این مرکز می باشد. موفق شدن در ارائه ی خدمات به مشتری مستلزم داشتن تعهد کامل به مشتری است. کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. از این راه است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند.

مدیریت نمایندگی ایسوس

مدیریت نمایندگی ایسوس در شهرستان ها جهت ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان، سیستم ارتباط با مشتریان را طراحی کرده و همواره  نیازها و دغدغه های مشتریان را مد نظر قرار می دهد. احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری مدت هاست که رکن اصلی نمایندگی ایسوس می باشد.

4.4/5(8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed