جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی کامپیوتر ایسوس

نمایندگی‌ کامپیوتر ایسوس پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات دو حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. نمایندگی رسمی کامپیوتر Asus در «بخش فروش»، عرضه کننده کلیه کامپیوترهای ایسوس و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر، بازسازی و ترمیم این محصولات است.

 اگرچه نمایندگی کامپیوتر ایسوس، فعال در حوزه‌‌های تعمیر و فروش کامپیوتر ایسوس است اما عمده‌ تمرکز این مجموعه بر تعمیر، بهسازی و سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه است. تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی مجاز کامپیوتر ایسوس مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت سازنده مطرح شده‌اند. برای دریافت خدمات می توانید با شماره 54114-021 تماس بگیرید.

نمایندگی کامپیوتر ایسوس

خدمات نمایندگی کامپیوتر ایسوس

نمایندگی کامپیوتر ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی کامپیوتر ایسوس با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر ایسوس، بازیابی و ریکاوری اطلاعات کامپیوتر ایسوس، تعویض قطعات معیوب و از کار افتاده، تعویض صفحه نمایش کامپیوتر ایسوس و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.

پیشنهاد سایت: تعمیر مانتیور ایسوس

سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی کامپیوتر ایسوس

  • ارائه تخصصی ترین سرویس های پیش از فروش کامپیوتر ایسوس (ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره هر یک از کامپیوتر های ایسوس، ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته، مقایسه کامپیوتر منتخب خریدار با سایر کامپیوتر های موجود در نمایندگی فروش کامپیوتر ایسوس و … )
  • ارائه تخصصی ترین سرویس های پس از فروش کامپیوتر (شامل تعمیر، تعویض، سرویس و بهسازی عملکرد قطعات کامپیوتر های ایسوس در نمایندگی کامپیوتر ایسوس)
  • ارائه تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری کامپیوتر ایسوس (نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی کامپیوترهای ایسوس، ارتقا و آپگرید کامپیوتر در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس، نصب و ارائه تمامی درایورهای کامپیوتر ایسوس، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در مرکز نمایندگی کامپیوتر ایسوس، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن و …..)
  • ارائه تخصصی ترین سرویس ها و تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر ایسوس (تعویض قطعات معیوب کامپیوتر ایسوس، تعویض و ارتقا مادربرد کامپیوتر، تعویض صفحه نمایش کامپیوتر های ایسوس در نمایندگی کامپیوتر ایسوس، تعمیر خرابی کلید پاور کامپیوتر، تعمیر مشکلات پیش آمده در اثر ریختن مایعات برروی کامپیوتر، تعمیر شکستگی صفحه نمایشگر کامپیوتر و …. )

خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس: تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس

نمایندگی فروش کامپیوتر ایسوس

 نمایندگی کامپیوتر ایسوس در ایران عرضه‌کننده‌ی کلیۀ کامپیوترهای ایسوس در یک محیط حرفه ای به متقاضیان است. تمامی کامپیوترهای ارائه شده در فروشگاه مرکزی ایسوس علاوه بر دارا بودن ضمانت‌نامه‌ مبنی بر اورجینال بودن محصول، از گواهی خدمات پس از فروش نیز برخوردارند. در صورتی که شما نیز یکی از علاقه‌‌مندان کامپیوترهای Asus می‌باشید و قصد خرید یکی از تولیدات این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی ایسوس دریافت نمایید. کارشناسان نمایندگی فروش کامپیوتر ایسوس به دلیل ارتباط‌های مداوم با سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی مرکزی ایسوس و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد این محصولات یافته‌اند و می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی در هر زمینه‌ای باشند.

نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسوس

 بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در نمایندگی کامپیوتر ایسوس سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در کامپیوترهای ایسوس گردند. اگر چه کامپیوترهای ایسوس در مدلهای متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصولات، صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسوس مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند. نمایندگی کامپیوتر ایسوس در طول سال های اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش کامپیوتر ایسوس مطرح سازد.

تعمیرات ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات ایسوس آغاز کرده است. این مرکز عمده‌ی تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم برخی دستگاه های پرفروش و پرطرفدار این برند نظیر موبایل، لپ تاپ، آل این وان، پروژکتور، تجهیزات شبکه و … نهاده است زیرا بخش بزرگی از بازار داخلی کشور در اختیار این دسته از محصولات است و این تولیدات از پرطرفدارترین های کمپانی ایسوس در داخل کشور ‌باشند. مرکز تعمیرات ایسوس قادر به تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های ایسوسی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. در این میان مدیریت نمایندگی کامپیوتر ایسوس به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. سایر واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسوس به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات ایسوس است. نمایندگی ایسوس در ایران با تمرکز بر رایج ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسوس، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها ابداع ساخته است. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه های هوشمند، گارانتی خدمات ارائه شده و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بازر نمایندگی ایسوس در ایران است که سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاری خویش گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed