جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مانیتور ال این وان ایسوس

مانیتور ال این وان ایسوس از آن قسم قطعاتی است که احتمال بروز خرابی و اشکال در آن وجود دارد. خرابی این بخش از دستگاه به هر دلیل که اتفاق بیفتد، توصیه آن است که سرویس های مرتبط با بهسازی آن صرفاً در مراکز تخصصی تعمیر مانیتور الین وان ایسوس انجام پذیرد. عدم توجه به این نکته و مراجعه به مراکز غیرمجاز، دریافت تعمیرات غیرتخصصی و به تبع آن بروز اشکالات دو چندان در دستگاه را در پی خواهد داشت.

خوشبختانه خرابی های پیش آمده در مانیتور الین وان عموماً قبل رفع است و بسته به مشکل به وجود آمده، می توان صفحه نمایش را تعمیر و یا در برخی موارد صفحه نمایش جدیدی را جایگزین کرد. واحد تخصصی مرکز تعمیر مانیتور الین وان یکی از مجهزترین مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های تعویض و تعمیر مانیتور الین وان ایسوس را دریافت نمایید.

تعمیر مانیتور ال این وان ایسوس

روند تعمیر مانیتور الین وان ایسوس

تست ال سی دی با یک چراغ قوه

اگر صفحه نمایش دستگاه شما با وجود روشن بودن چارغ پاور، تصویر سیاهی را به نمایش می گذارد، نیاز است تا یک چراغ قوه را مستقیماً به سمت مانیتور بگیرید. در صورتی که با گرفتن چراغ قوه به سمت مانیتور، بتوانید تصویر به نمایش درآمده در مانیتور را ببینید (تصویری که بدون گرفتن چراغ قوه قابل دیدن نیست)احتمالا بک لایت مانیتور شما خراب شده است و می بایست توسط کارشناسان تعمیر مانیتور الین وان ایسوس تعمیر گردد.

تعمیر پیکسل های مرده

اگر بخش زیادی از صفحه نمایش آل این وان کار می کند اما پیکسل هایی از آن به اصطلاح مرده هستند تعمیر این اشکال، آسان خواهد بود. برای تعمیر، مانیتور را نگه دارید و موارد بعدی را امتحان کنید: نوک مداد یا چیزی شبیه به آن را در یک پارچه مرطوب و نرم بپیچید.

با استفاده از نوک مدادی که در پارچه بپیچانده اید، پیکسل های مرده را فشار دهید. در این کار افراط نکنید و آنرا به آرامی انجام دهید. در صورتی که این کار موثر نبود می توانید از نرم افزارهای آنلاین موجود در اینترنت استفاده نمایید. برخی از این نرم افزارها قابلیت راه اندازی مجدد پیکسل های مرده را دارند. اگر هیچ کدام از موارد فوق کار نکند، ممکن است جهت تعمیر مانیتور الین وان ایسوس، نیاز به جایگزین پیدا کنید.

بررسی گارانتی دستگاه

توصیه کارشناسان تعمیر آل این وان ایسوس ان است که در نخستین مرحله، اعتبار گارانتی دستگاه را چک نمایید. غالب دستگاه ها عموماً برخوردار از یک سال گارانتی تعمیر هستند. در صورت معتبر بودن گارانتی، می توانید به نمایندگی رسمی ایسوس مراجعه نمایید و سرویس تعمیر مانیتور الین وان ایسوس را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایید.

بررسی مانیتور آل این وان

چراغ نشانگر پاور را بررسی کنید. اگر مانیتور شما تصویری نمایش نمی دهد، مانیتور را روشن کنید و چراغ ها را در لبه مانیتور چک نمایید. اگر یک یا چند چراغ روشن شود، به مرحله بعدی بروید. اگر چراغ ها روشن نمی شوند، احتمالا منبع تغذیه دارای ایراد است (یا یکی از بخش های مرتبط به منبع تغذیه). چنین ایرادی غالباً ناشی از خرابی و انفجار یکی از خازن‌ها است.

اگر چه تعمیر این بخش توسط کاربر امکانپذیر است، اما به دلیل حساسیت این بخش و اجزای خطرناک منبع تغذیه توصیه آن است که تعمیر مانیتور الین وان ایسوس توسط کارشناس تعمیر انجام شود. مگر اینکه تجربه بالایی در تعمیر الکترونیک داشته باشید. از نشانه های وجود خازن منفجر شده، وجود سر و صدا بالا، نمایش خطوط در سراسر صفحه نمایش و چندین عکس است. توجه داشته باشید که منبع تغذیه یکی از گران ترین قطعات مانیتور است. اگر مشکل جدی‌تر از بروز اشکال در خازن باشد، قیمت تعمیرات نسبتاً بالا خواهد بود. بنابراین اگر مانیتور شما قدیمی شده باشد تهیه یک مانیتور جایگزین می تواند ایده بهتری باشد.

سایر روش های تعمیر مانیتور آل این وان

در صورتی که هیچ یک از روشهای فوق در تعمیر مانیتور الین وان ایسوس موثر نبود پیشنهاد می شود روشهای دیگری را امتحان کنید. برای مثال در صورتی که تصویر به ورودی پاسخ می دهد اما یک تصویر بی کیفیت، نظیر مربع های رنگارنگ را به نمایش می گذارد، این احتمال وجود دارد که بخشAV (Audio Visual) آسیب دیده باشد.AV  یک مدار مستطیلی در نزدیکی کابل های صوتی و تصویری است که قطعات آسیب دیده آن را می توان با استفاده از آهن لحیم کاری جایگزین کرد. احتمال دیگر کارشناسان تعمیر آل این وان ایسوس آن است که دکمه های کنترل اصلی دچار خرابی شده باشند.

در اینصورت توصیه می شود با یک تمیزکننده مناسب فلزی آنها را تمیز نمایید. در این جین توجه نمایید تا در صورت نیاز اتصالات شکسته احتمالی را دوباره وصل کنید. کابل های ورودی را نیز بررسی کنید تا در صورت آسیب آنها را با کابل های مشابه جایگزین کنید. توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای مانیتور، خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور الین وان ایسوس را صرفاً از نمایندگی های رسمی ایسوس و مراکز مجاز تعمیرات asus دریافت نمایید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

تعمیرات آل این وان ایسوس

مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی این محصول –از جمله تعمیر مانیتور آل این وان asus است و دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به این مرکز شاهد بازیابی کیفیت اولیه دستگاه خویش و رفع تمامی نواقص احتمالی پیش آمده در آن باشند. تعمیر مانیتور الین وان ایسوس و سایر قطعات مرتبط با این دستگاه در صورتی که به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

تعمیرات ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

Rate this post