جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس از نکاتی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به اینکه کارت گرافیک، یکی از قطعات اصلی و البته مهم در لپ تاپ محسوب می شود، لذا تعمیرات آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این نکته، مدیریت نمایندگی ایسوس را بر آن داشته که بررسی و رفع اختلالات قطعه مورد بحث را بر عهده کارشناسان زبده و متخصص بگذارد. همچنین پیشرفته ترین ابزار و وسایل تعمیر کارت گرافیک در اختیار این کارشناسان قرار گرفته است. این موارد موجب تضمین کیفیت تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس در نمایندگی این شرکت شده است. ادامه مطلب را به ارائه نکاتی درمورد کارت گرافیک و تعمیرات آن اختصاص داده ایم.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

علل تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لپ تاپ مورد استفاده تان، در قسمت چیپ گرافیک دچار مشکل شده باشد. اما به نظر شما چرا کارت گرافیک خراب می شود؟ در این قسمت، برخی دلایل این اتفاق را تشریح خواهیم کرد. به طور کلی می توان گفت هر چه از عمر مفید یک لپ تاپ بگذرد، احتمال خرابی چیپ گرافیک آن نیز بیشتر می شود. تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس، اقدامی است که به دلایل زیر ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

  • نواسانات برق
  • اجرای مداوم بازی های سنگین
  • خرابی فن
  • جنس مادربرد
  • کار کردن لپ تاپ برای مدت طولانی
  • تحمیل فشار کار بالا بر لپ تاپ
  • گرما و حرارت بالای لپ تاپ
  • نشت و نفوذ مایعات در لپ تاپ

علائم خرابی کارت گرافیک

پس از اینکه با دلایل خرابی کارت گرافیک آشنا شدید، لازم است که علائم و نشانه های نقص در این قطعه را نیز بدانید. این مساله به شما کمک می کند تا ضمن تشخیص درست، پیش از ایجاد مشکلات بیشتر اقدام به تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر خود نمایید. در ابتدا ذکر این نکته لازم است که معمولا خود چیپ گرافیک دچار خرابی خاصی نمی شود و بیش تر مشکلات مربوط به پایه های این قطعه می باشد. همچنین ایجاد اختلال در کارت گرافیک، منجر به ایجاد اشکالات تصویری در لپ تاپ خواهد شد. برخی از نشانه هایی که در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس به آنها توجه ویژه می شود عبارتند از:

  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویری نمایش داده نمی شود.
  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویر به هم ریخته است.
  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویر سیاه رنگ است.
  • صفحه نمایش روشن می شود و تصویر نیز به صورت عادی و درست نمایش داده شده ولی پس از مدتی اصطلاحاً تصویر گیر می کند.
  • شطرنجی و درهم شدن رنگ ها
  • هنگ کردن سیستم با ورود به یک نرم افزار گرافیکی (مثلاً اجرای بازی سنگین)
  • ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش
  • ریست شدن و صدور خطای Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک
  • نمایش تصویر به رنگ آبی

این مقاله مفید را از دست ندهید: راهکارهای رفع مشکل داغ کردن کارت گرافیک

پیشگیری از خرابی کارت گرافیک

اگرچه در صورت ایجاد نقص در کارت گرافیک، تعمیرات آن باید توسط یک تعیرکار مجرب انجام شود. اما از قدیم گفته شده پیشگیری بهتر از درمان است. معمولا برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس، نیاز به باز کردن این دستگاه می باشد. همانطور که می دانید، باز شدن لپ تاپ نکته چندان مثبتی نیست. در نتیجه بهتر است تا حد امکان از خرابی کارت گرافیک دستگاه خود پیشگیری به عمل آورید.

برای این کار، رعایت چند نکته می تواند به شما کمک کند. به منظور جلوگیری از تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس، قبل از هرچیز توصیه می کنیم که دستگاه خود را تمیز نگه دارید. همچنین بهتر است به دمای آن توجه نمایید. گرمای ایجاد شده توسط لپ تاپ در حین کار، می تواند موجب ایجاد آسیب برای قطعات آن گردد. بسیاری از موارد تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس، به دلیل عدم رعایت همین نکات به ظاهر ساده می باشد.

واحد تعمیرات لپ تاپ ایسو

واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس ، با هدف ارائه خدمات تخصصی به کاربران راه اندازی شده است. برخورداری این مرکز از آخرین تجهیزات و ابزار تعمیر لپ تاپ موجب شده که تعمیرکاران، به راحتی از پس تعمیرات این دستگاه برآیند. البته تخصص و تجربه ی بالای تکنسین های این مجموعه نیز در ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر بسیار تاثیر گذار می باشد. خوشبختانه تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ asus نیز در واحد مذکور انجام می شود. نکته قابل توجه اینکه در صورت نیاز به تعویض قطعه، واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس از کامل ترین مجموعه قطعات اورجینال برخوردار است. لذا می توان از جایگزینی کارت گرافیک و بخش های آن با نمونه اصل و با کیفیت اطمینان کامل داشت.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، خدمات فروش و تعمیر کلیه محصولات این شرکت را به کاربران گرامی ارائه می دهد. کاربران گرامی می توانند در بخش فروش این مرکز، انواع لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و سایر تولیدات کمپانی ایسوس را به صورت اورجینال تهیه کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در وسایل ایسوس خود، می توانید از خدمات واحدهای تعمیرات ایسوس بهره مند شوید. واحدهای مذکور، ضمن برخورداری از به روزترین ابزار و روش های تعمیرات، خدمات متمایز و با کیفیتی را به شما کاربران عزیز ارائه می دهد. همکاران ما در کلیه ی بخش های تعمیرات ایسوس، افرادی کاربلد و متخصص در حوزه ی کاری خود می باشند.

در صورت تمایل، می توانید جدیدترین اخبار، مقالات ، سوالات متداول و محصولات ایسوس را در این قسمت پیگیری کنید.

2/5(1 امتیاز)