جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های بهسازی، فروش، ترمیم و تعمیر محصولات ایسوس به متقاضیان است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصصِ دو حوزه تعمیر و فروش گماشته تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد.

مدت‌هاست که نام محصولات ایسوس با نمایندگی ایسوس در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی رسمی ایسوس است.

همکاری با تیمی از برترین مهندسان ارشد کشور، بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی برخی از پارامترهای جاری در نمایندگی مجاز ایسوس است که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مرکز ایفا کرده اند.

خدمات نمایندگی مجاز ایسوس

خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز ایسوس منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. دارندگان کلیه دستگاه های ایسوس اعم از لپ تاپ، تبلت، موبایل، پروژکتور و .. می توانند سرویس های مورد نیاز خود –اعم از فروش و تعمیر را- با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند.

در نمایندگی Asus، سرویس های مرتبط با دستگاه هایی نظیر پروژکتور، پرینتر و … – که حمل و جابجایی آنها دشوار است – با استفاده از سیستم سرویس در محل ایسوس ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی  مجاز ایسوس به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده تا بهترین خدمات، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات محصولات ایسوس به متقاضیان است. این مرکز متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها سرویس های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می گردد. (شایان ذکر است برخی سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ایسوس بصورت سرویس در محل ارائه می گردد).

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیرات ایسوس در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات از کار افتاده با اجزا اورجینال،کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

نمایندگی فروش ایسوس

کالاهای عرضه شده در نمایندگی مجاز ایسوس منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات این برند نظیر موبایل، تبلت، پروژکتور، لپ تاپ و …  را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از محصولات ایسوس می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی ایسوس و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش ایسوس است. برخی از سرویس های ارائه شده در نمایندگی فروش ایسوس عبارت است از: فروش لپ تاپ ایسوس، فروش تبلت ایسوس، فروش موبایل ایسوس، فروش آل این وان ایسوس، فروش پروژکتور ایسوس، فروش تجهیزات کامپیوتر ایسوس، فروش تجهیزات شبکه ایسوس و …. .

ضمانت خدمات در نمایندگی مجاز ایسوس

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز ایسوس جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد. مدت زمان گارانتی خدمات در نمایندگی رسمی ایسوس بسته به تشخیص تعمیرکار است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد.

گارانتی تعمیرات ایسوس، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت. بنابراین در صورتی که دستگاه شما، توسط کارشناسان نمایندگی مجاز ایسوس تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تخصصی ایسوس، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید.

(سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

تعمیرات ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید.

بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

Rate this post