جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس شامل تمامی قطعات و اجزای کامپیوتر، اعم از کیس، پاور، مادربرد، کارت گرافیک، پردازنده، مانیتور، کیبورد و … می شود که به دلایل مختلفی آسیب دیده و گاها نیاز به تعمیر دارند. در این شرایط، نیاز به عیب یابی تخصصی هریک از اجزا است تا تعمیر کامپیوتر ایسوس، به شکل درست و اصولی انجام شود. در ادامه، نکاتی را در مورد نحوه تعمیر هریک از تجهیزات کامپیوتر ایسوس به شما ارائه می دهیم. اما شما می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات در این زمینه، از تیم مجرب و متعهد تعمیر کامپیوتر در نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

هزینه تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

هزینه تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس، بسته به نوع قطعه آسیب دیده و شدت خرابی آن متفاوت است. اگر مشکل جزئی بوده و نیاز به استفاده از دستگاه های خاصی نباشد، تعمیرات چندان هزینه بر نیست. همچنین در صورتی که قطعه یا قطعات معیوب قابل ترمیم باشند، لازم نیست مبلغ زیادی بابت تعمیر آنها صرف کنید. اما در صورتی که قطعات قابل ترمیم نبوده و نیاز به تعویض داشته باشند، باید خودتان را برای پرداخت مبلغ قابل توجهی آماده کنید. قیمت قطعات اورجینال معمولا بالاست و به همین دلیل، هزینه تعویض تجهیزات کامپیوتر ایسوس و دیگر برندها نیز بالا می باشد. برای اطلاع از نحوه کار مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس، کافی است با شماره 54114-021 یا 62948-021 تماس بگیرید.

تعمیر انواع قطعات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس، شامل انواع قطعات و اجزای این سیستم می شود. در همین راستا، تعمیر مادربرد، کارت گرافیک، هارد، پردازنده یا cpu، موس، مانیتور، کیبورد، فن و … توسط تکنسین های تعمیرات کامپیوتر asus انجام می شود. البته برای ترمیم هر یک از این قطعات نیاز به ابزار خاصی است که تنها تعمیرکاران مجرب قادر به استفاده از آنها هستند. به عنوان مثال، تعمیر هارد نیاز به کلین روم های تخصصی داشته و باید با ظرافت و دقت بسیار بالایی انجام شود. نمایندگی ایسوس، انواع ابزار مورد نیاز برای تعمیر کامپیوتر را فراهم کرده و این کار را در بالاترین سطح تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهد.

تعمیر مادربرد کامپیوتر ایسوس

مادربرد یک صفحه بزرگ است که از قطعات مختلفی همچون خازن، آی سی، چیپست ها، ترانزیستور و غیره تشکیل شده است و روی آن اسلات هایی جهت قرار دادن اجزای مختلف کامپیوتر مانند رم، گرافیک، کارت صدا و کارت شبکه تعبیه شده است. برخی از قطعات نیز توسط کابل و اتصالات به مادربرد وصل می شوند. این قطعه سیستم عصبی سیستم تلقی می شود و جزء اصلی ترین قطعات در تجهیزات کامپیوتری است.

خرابی مادربرد می تواند سبب اختلالات زیادی در کارکرد کامپیوتر شود و برخی از مواقع حتی موجب روشن نشدن کامپیوتر و بالا نیامدن سیستم می شود. تعمیر مادربرد یک امر حساس و تخصصی است که حتی در برخی از شرایط امکان پذیر نیست. با این حال چنانچه مشکل مادربرد از قطعات حیاتی نباشد با تعمیر و تعویض قطعات مشکل آن برطرف می گردد.

تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس

پاور یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در سیستم های کامپیوتری است که برق مورد نیاز اجزاء مختلف کامپیوتر را تامین می‌کند. هر یک از قطعات کامپیوتر به یک جریان مشخص و تعیین شده جهت عملکرد و فعالیت خود نیاز دارند. این انرژی توسط پاور تأمین شده و به آنها انتقال می یابد. بنابراین چنانچه این قطعه با نقص و مشکل فنی مواجه شود تمامی قطعاتی که از پاور دستگاه تغذیه می کنند نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند.

در چنین شرایطی حتی احتمال روشن نشدن سیستم نیز وجود دارد. برخی از مهمترین نشانه های خرابی کامپیوتر عبارتند از: هنگ کردن کامپیوتر، بالا رفتن دمای CPU، کند بودن سیستم، روشن نشدن کامپیوتر، خاموش شدن پس از بالا آمدن سیستم و ریست شدن ناگهانی کامپیوتر. در صورت بروز چنین مشکلاتی، باید پاور تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض شود. البته در این شرایط توصیه می شود پاور تعویض گردد.

تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس در صورت بروز چه نشانه هایی ضروری است؟

خرابی پاور کامپیوتر با نشانه های مختلفی همراه است. پاور به دو بخش کلی تقسیم می شود: بخش سرد و بخش گرم. بخش گرم با برق ورودی 220 ولتی سروکار دارد اما بخش سرد مربوط به ولتاژهای خروجی پاور است و به ولتاژ های 12، 5، 3.3 و ولتاژ های کمتر مربوط می‌شود. این بخش از قطعاتی مثل دیودها، ترانس ها، ماسفت ها و خازن ها تشکیل شده و ولتاژ برق 220 ولت را به جریان مورد نیاز دستگاه و قطعات تبدیل می‌کند.

هر گونه خرابی در این قسمت موجب اختلال در عملکرد کامپیوتر می شود و باید برای رفع آن نسبت به تعمیر پاور کامپیوتر ایسوس اقدامات لازم را انجام داد. هنگ کردن کامپیوتر، کند بودن سیستم، ریست شدن ناگهانی کامپیوتر، عدم شناسایی دستگاه های وصل شده با کابل USB به سیستم نظیر موس و کیبورد، روشن نشدن کامپیوتر و یا خاموش شدن پس از بالا آمدن سیستم و بالا رفتن دمای CPU از مهمترین نشانه های خرابی پاور می باشد.

چه عواملی باعث خرابی منبع تغذیه و در نتیجه تعمیر پاور می شود؟

وارد شدن ضربه از جمله مهمترین عواملی است که به دستگاه های الکترونیکی و قطعات آن آسیب می رساند. این عامل یکی از مهمترین عواملی است که موجب خرابی پاور کامپیوتر نیز می شود. پاور از حساسیت و آسیب پذیری بالایی برخوردار است و در صورت حمل و نقل غیراصولی و جا به جایی دائمی کیس ممکن است آسیب دیده و عملکرد آن متوقف شود.

ولتاژ بالا و یا نوسان برق نیز دلیل دیگری برای خرابی منبع تغذیه است که تعمیر پاور کامپیوتر را ضروری می کند. برای پاور یا PSU کامپیوتر یک جریان ورودی مشخص –معمولاً 220-240 ولت- در نظر گرفته شده که بالا و پایین شدن این ولتاژ می تواند صدمات شدیدی به قطعات الکترونیکی داخل پاور وارد کند. علاوه بر این عوامل می توان گفت نفوذ رطوبت و آب به داخل پاور نیز می تواند باعث خرابی آن شود. هر یک از این عوامل می توانند در روند تعمیرات کامپیوتر ایسوس مورد بررسی قرار گیرند.

آیا تعمیر پاور کامپیوتر Asus امکان پذیر است؟

اگرچه در صورت خرابی پاور بهتر است این قطعه تعویض شود اما در بسیاری از مواقع نیز تعمیر آن امکان پذیر بوده و در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر Asus انجام می شود. در این مرکز ابتدا ولتاژگیری و سلامت قطعات، وضعیت سرویس خنک کننده‌ها و فن‌ها، نشتی خازنها و حرارت دیدگی و قلع مردگی برد پاور مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از آن جهت تعمیر پاور ممکن است ترانزیستورها و ماسفت ها، دیودها و فست دیودها، خازن ها، ICها و اپتوکوپلرها، و یا اسیلاتور بوت پاور تعویض شوند.

بنابراین تعمیر پاور کامپیوتر به معنای تعویض قطعات معیوب آن می‌باشد. با تعویض قطعه خراب شده، پاور مجدداً به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته در اینجا تنها قطعه آسیب دیده تعویض می‌شود و تضمینی برای سلامتی دیگر قطعات در آینده وجود ندارد. از این رو توصیه می‌شود درصورت امکان، منبع تغذیه را تعویض کنید.

تعمیر DVD+RW ایسوس

یکی از نمونه تعمیرات دیگر که در واحد تعمیرات تجهیزات کامپیوتری ایسوس مورد توجه قرار می گیرد تعمیر دی وی دی رایتر می باشد. وظیفه خواندن سی دی یا دی وی دی و کپی کردن اطلاعات روی آنها به عهده دی وی دی رایتر می باشد. از این نظر چنانچه این بخش از کامپیوتر دچار مشکل شود، با مشکلاتی در خواندن و کپی کردن اطلاعات روی لوح های سی دی و دی وی دی مواجه خواهید شد. خرابی های شایع در این قسمت شامل خرابی لنز، موتور و درب می باشد. با توجه به اینکه مشکل به وجود آمده در کدام قسمت باشد، امکان تعمیر دی وی دی رایتر وجود دارد. البته گاهی نیز برای رفع مشکل مربوطه، تعمیر آن جوابگو نیست و باید این قطعه تعویض شود.

تعمیر هارد کامپیوتر ایسوس

یکی از تجهیزات کامپیوتری، هارد می باشد. هارد قسمت ذخیره سازی کامپیوتر است و کاربر به واسطه آن می تواند تمامی فایل ها و اطلاعات را ذخیره کند. این قطعه خود از قطعات دیگری مانند هد، موتور، دیسک گردان و غیره تشکیل شده است. در صورتی که مرتباً پیغام فرمت شدن نمایش داده شود، سیستم هنگ کند و یا پس از روشن کردن سیستم، یک صفحه آبی ظاهر شود در این صورت با خرابی هارد مواجه شده اید. در چنین شرایطی نیاز به تعمیر هارد کامپیوتر دارید. تعمیر هارد شامل بازیابی و ریکاوری اطلاعات، جراحی هارد و تعمیر تعویض قطعات مختلف آن می شود.

تعمیرات تجهیزات کامپیوتر ایسوس

خدمات واحد تعمیرات تجهیزات کامپیوتر ایسوس

خدمات واحد تعمیرات تجهیزات کامپیوتر ایسوس عبارت است از :

  • رفع ایراد ماوس در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس.
  • حل مشکل پلاتر.
  • ترمیم پرینتر.
  • رفع ایراد کارت شبکه در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس.
  • تعمیرات کارت TV.
  • بازیابی کارت I/O
  • تعمیرات قلم نوری در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس.
  • ریکاوری RAM.
  • ترمیم و بازیابی رسیور کارت.
  • حل مشکل اسکنر در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس.
  • ترمیم و بازیابی مادر بورد.
  • ریکاوری سی پی یو.
  • رفع ایراد کیس و پاور در مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس.
  • تعمیرات فلاپی دیسک.
  • تعمیرات هارد دیسک.
  • بازیابی سی دی رام در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس.
  • ترمیم کارت صدا.
  • حل مشکل کارت فکس مودم.
  • رفع ایراد کارت گرافیک در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس.
  • تعمیرات کی بورد.
  • بازیابی مانیتور

تعمیرات تجهیزات کامپیوتر ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس

مهندسین مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس در دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس به ریکاوری سایر محصولات ایسوس مبادرت می ورزند . مدیریت این مرکز کارگاههای فنی را به شکل مجزا راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . تعمیر کامپیوتر ایسوس مطابق با آخرین روشهای علمی در نمایندگی رسمی ایسوس انجام میگردد . تجهیزات رایانه به مجموعه ‌ای از اجزای فیزیکی گفته میشود که یک رایانه را میسازند.

تجهیزات رایانه درواقع همان قسمتها یا اجزای فیزیکیِ مانند نمایشگر، ماوس ، صفحه‌ کلید، دیسک سخت، کارتهای گرافیک، کارتهای صدا، حافظه اصلی، مادربورد و تراشه‌ های دیگر که قابل لمس ‌هستند میباشد .

اخبار تجهیزات کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها

کارشناسان مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند . این افراد با تکیه بر دانش روز و مهارت خود به گردآوری داغترین و تخصصیترین اخبار دنیای تکنولوژی پرداخته اند . ضمنا این خبرها پس از ویرایش و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار داده میشوند .به همین دلیل با آرامش خیال میتوانید نسبت به مطالعه خبرهای مذکور اقدام نمایید . لازم به ذکر است ، درزمینه تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس نیز خبرهایی گردآوری کرده ایم .

کامپیوتر ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند . هر بخش کارایی خاص خود را دارد. هر کدام از این اجزا یک وظیفه مشخص شده دارد که اگر یکی از آن ها از کار بیفتد حرکت کل سیستم متوقف میشود. دانستن کارایی اجزای مهم کامپیوتر برای هر کاربر ضروری است.

مقالات تجهیزات کامپیوتر ایسوس و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس با هدف ارتقای سطح علمی کاربران بخش مقالات را راه اندازی کرده است . این بخش دربرگیرنده مقالات عمومی و تخصصی است . از این رو تمامی کاربران میتوانند به مطالعه مقالات مذکور بپردازند . کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با شرکت در دوره های علمی با جدیدترین مقالات ریکاوری آشنا شده اند . به همین دلیل کاربران میتوانند پس از مطالعه این بخش با ویژگیهای دستگاه خود آشنا شوند .

ضمنا جدیدترین مقالات درحیطه تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس نیز ارائه شده است . امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات رضایت هرجه بیشترتان را کسب نماییم . اجزای رایانه عبارتند از : مادربرد ، سی پی یو ، پاور ، رم ، هارد ، کارت صدا،کارت گرافیک، سی دی رام و دی وی دی رام.

انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات ایسوس

مهندسین مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس به معرفی دیگر محصولات ایسوس نیز میپردازند . این دستگاهها عبارتند از : لپتاپ ، تبلت ، موبایل ، آل این وان ، پروژکتور و تجهیزات شبکه . تنوع محصولات ایسوس موجب آشفتگی ذهنی کاربران هنگام خرید میگردد . کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با ارائه راهنماییهای لازم کاربران را در انتخاب دستگاهی مناسب یاری مینمایند . ایسوس از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است .

محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سرور، رایانه شخصی،سیستم سرور، لپتاپ، نمایشگر کریستال مایع (ال سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاههای اینترنت پهن ‌باند میشود. از دیگر محصولات ایسوس میتوان به، موبایل، رایانه جیبی، دیسک ‌گردانهای نوری، روتر ارتباط بی‌ سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وبکم اشاره کرد .

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

سوالات متداول تعمیرات ایسوس

پرسنل مجرب مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس متداولترین سوالات تعمیر ایسوس را پاسخ داده اند . بدیهی است کاربران از این طریق میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . علاوه بر این کاربران میتوانند دیگر سوالات خود را به صورت آنلاین و تلفنی با کادر مجموعه درمیان بگذارند . سوالاتی از قبیل چگونگی ریکاوری و هزینه حدودی آن . لازم به ذکر است ، کارشناسان ما با بردباری و در کمترین زمان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود .

انتقادات و پیشنهادات شما میتواند ما را در ارائه خدماتی بهتر یاری رساند . مرکز تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس یکی از تعمیرگاههای باسابقه در زمینه ترمیم و بازیابی کامپیوتو و تجهیزاتش میباشد . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات می توانید وارد بخش مذکور شوید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس با به کارگیری مهارت ، تجربه ،تخصص و علم کارشناسان خود توانسته جایگاه مطلوبی را در بین سایر مراکز به دست آورد . این مرکز تخصصی ، به روزترین روشهای تعمیر را برای رفع ایراد دستگاه  کاربران استفاده می کند . به یقین می توان گفت نمایندگی ایسوس با تشکیل تیمی از مهندسین خبره و کاردان توانسته در حوزه فعالیتی خویش ، به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کند . مدیریت این مرکز با تعیین هدف احترام به حقوق مشتری ،  تمامی تلاش مجموعه را در جهت کسب رضایت کاربران قرار داده است .

فعالیت دیگر این مرکز ، وارد کردن قطعات اورجینال میباشد . به همین دلیل کارشناسان نمایندگی ایسوس در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه جایگزین اصل استفاده میکنند . این امر خود باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود . از این رو کاربران می توانند با آسودگی خاطر ، دستگاه را به مهندسین این مرکز بسپارند . تمامی خدمات ریکاوری و پشتیبانی در نمایندگی ایسوس  ، توسط کادر حرفه ای صورت می گیرد . این امر رضایت روزافزون کاربران را به همراه داشته است.

5/5(1 امتیاز)